Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[E02] Explorers of Ixalan

Blizzardfox
6 jaren geleden
Denk het ook niet, er stond nadrukkelijk bij ''No new cards'' of ze zouden moet liegen. Maar dat zal wel niet.

Wizards of the Coast heeft dit product gemaakt om een leuk explore spel te spelen over Ixalan, en daarnaast met de vier Factions: Merfolks, Pirates, Vampires en Dinosaurs.

In alle 4de decks zitten oudere kaarten die gereprint zijn met het Explorers of Ixalan symboltje. (Zie o.a. Merfolk Sovereign boven in de commentaren)

Daarnaast zitten er ook gewoon normale Ixalan kaarten in bijv. Regisaur Alpha uit het intro filmpje, en geen vervolg kaarten van het nieuwe block.

Film linkje kan je ook boven in de commentaren vinden.
 bijgewerkt door Blizzardfox 3 jaren geleden
AncientOne
6 jaren geleden
Overige reprints uit deze set die in het genoemde filpje te zien zijn: Lightning Helix, Vampire Nighthawk, Beacon of Immortality, Day of Judgment, Shared Animosity, Adaptive Automaton, Blatant Thievery, Threads of Disloyalty, Aggravated Assault, Quicksilver Amulet en nog een paar waarvan ik het plaatje niet herken...
Morph
6 jaren geleden
Reprint van Shared Animosity is zeer welkom
ike
6 jaren geleden
merfolks zijn stoer
MagnusMagicus
6 jaren geleden


Explorers of Ixalan is nu te preorderen!
vanmaanen
6 jaren geleden
Wat zit hier precies in?
MagnusMagicus
6 jaren geleden


Dat is wat we nu weten, en check hierboven en bij het product zelf voor de kaarten die we al weten.
Eclavyrr
6 jaren geleden
Even een vraagje c.q. opmerking. Zijn alle kaarten uit deze set Standard legal? Ik krijg dat zo even niet snel gevonden. Ze worden geprint met het expansie symbool van Ixalan en ik kan me niet voorstellen Wizards een ongelofelijk onduidelijke situatie wilt creëren door kaarten met een symbool van een Standard legal set gedeeltelijk wel en niet legaal te maken in Standard.
Dordledum
6 jaren geleden
Ik vermoed toch van niet, lijkt me nogal wat om zomaar Quicksilver Amulet en co. in standard te plempen.

Wel eens dat het onduidelijk is.
n4ppy
6 jaren geleden
Quote:
4 maanden geleden
Even een vraagje c.q. opmerking. Zijn alle kaarten uit deze set Standard legal? Ik krijg dat zo even niet snel gevonden. Ze worden geprint met het expansie symbool van Ixalan en ik kan me niet voorstellen Wizards een ongelofelijk onduidelijke situatie wilt creëren door kaarten met een symbool van een Standard legal set gedeeltelijk wel en niet legaal te maken in Standard.

Het is niet het zelfde symbool. Ixalan is een kompas, dit is een stuurwiel (als ik kijk naar het symbool op Merfolk Sovereign hier boven)
AncientOne
6 jaren geleden
Quote:
Eclavyrr 13-10-2017 om 08:20
Even een vraagje c.q. opmerking. Zijn alle kaarten uit deze set Standard legal? Ik krijg dat zo even niet snel gevonden. Ze worden geprint met het expansie symbool van Ixalan en ik kan me niet voorstellen Wizards een ongelofelijk onduidelijke situatie wilt creëren door kaarten met een symbool van een Standard legal set gedeeltelijk wel en niet legaal te maken in Standard.


Het expansion symbol van Explorers of Ixalan wijkt wel degelijk af van het expansion symbol van Ixalan:


Alles met het symbool van Explorers of Ixalan is een reprint en dus NIET legal in Standard (TENZIJ het origineel in Standard zit (maar dat is volgens mij (tot nu toe) nog niet het geval bij de gespoilde kaarten))
Quote:
Though thematically themed to Ixalan, the set is not considered to be part of the Ixalan block.
 bijgewerkt door AncientOne 6 jaren geleden
Eclavyrr
6 jaren geleden
Duidelijk, ik kon de verschillen tussen de symbolen niet zo goed zien, maar goed om te weten
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Correct, Explorers of Ixalan maakt kaarten niet Standard legal, net zoals Modern Masters dat ook niet deed.
Skywise
6 jaren geleden
Sunitram
6 jaren geleden
Wow, die merfolk lijst valt me een partijtje tegen zeg! Leukste kaart is Merfolk Sovereign, maar die krijg je ook in het (in mijn optiek veel leukere) Merfolk deck van Duel Decks: Merfolk vs. Goblins.

Grote uitblinkers zijn wat mij betreft de piraten en de dino's. Respectievelijk Adaptive Automaton en Quicksilver Amulet versterken de speelbaarheid van deze decks enorm!
 bijgewerkt door Sunitram 3 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Decklijsten (series kloppen nog niet, dat komt wanneer de kaarten op de site staan):




Skywise
6 jaren geleden
Wizards heeft zojuist alle nieuwe artwork voor EO2 op een rijtje gezet: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/exploring-decklists-explorers-ixalan-2017-11-07









Sunitram
6 jaren geleden
Die Mass Mutiny en die Jungle Shrine, I like!
 bijgewerkt door Sunitram 3 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
schrijf mij maar op voor die Jungle Shrine en Crumbling Necropolis!
LeKrutes
6 jaren geleden
zo wat een mega mooi token is dat zeg.

Wel mooi dat er ook een aantal oudere kaarten zijn gereprint.
 bijgewerkt door LeKrutes 6 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 37 posts
  • Laatste post LeKrutes 6 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top