Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Aantal personen op Bazaar of Magic forum

Mango
5 jaren geleden
Sinds kort ben ik actief op dit forum. Ik vraag mij hoeveel actieve gebruikers er op dit forum zijn. Hoeveel posts worden er typisch op een dag geplaatst die inhoudelijk over Magic gaan (strategie vraag, deck commentaar, regelvraag, kaartcommentaar) ?
Dordledum
5 jaren geleden
Goese vragen, interessante statistiek inderdaad, het zal verschillen per dag, maar een gemiddelde is wel interessant.
AncientOne
5 jaren geleden
Dit zou je zelf na kunnen gaan...
Hier zie je een overzicht van de posts per forum.
Je kunt de telling van nu vergelijken met die van morgen om dezelfde tijd en overmorgen om dezelfde tijd, etc. Als je dat een weekje volhoudt heb je een mooi beeld van de activiteit per forum...
Mango
5 jaren geleden
Ik check dagelijks of er email berichten zijn binnen gekomen op mijn PC, en dan kijk ik ook even op dit forum.
Mijn indruk is dat er weinig verkeer is. Dat vind ik wel jammer.
TempuranJames
5 jaren geleden
Het verschilt van dag tot dag, Soms is er best nog wel een beetje actie.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik zou zeggen, haal al je vrienden hierheen . Ik vind het persoonlijk een erg leuk forum met leuke mensen en ik zou meer gezelligheid zeer waarderen
Magicfreak
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
(...)
Mijn indruk is dat er weinig verkeer is. Dat vind ik wel jammer.


Oh, mijn indruk is juist dat er best veel wordt gecomuniceerd op dit forum
BluezamX
5 jaren geleden
Er wordt veel gepraat, en ook zeker over variërende kaarten, maar veelal door dezelfde mensen. Dus inderdaad, doe wat Magnus zegt en gooi er lekker mensen bij!
Magicfreak
5 jaren geleden
Ja, dat is inderdaad wel zo, maar het heeft ook wel weer iets gezelligs, echt het gevoel van een groep zijn.
Triskelion88
5 jaren geleden
laatste tijd is het volgens mij wel rustiger maar dat zie ik ook op andere fora, wellicht als het nieuwe spoiler seizoen begint dat het weer wat drukker wordt
Mango
5 jaren geleden
Velen van jullie hebben opgemerkt dat de sfeer op dit forum relaxed is. Als nieuwkomer ervaar ik dat inmiddels ook zo. En dat is iets heel positiefs. Ik kan hier rustig een berichtje plaatsen over een Magic kaart of een deck waar ik mee bezig ben. Na een tijdje komen er wat welwillende, vriendelijke reakties binnen. Super! Ik hoef niet elk woord op een goudschaal te wegen, maar kan gewoon relaxed mijn berichten intypen.

Op NederMagic, waar ik voorheen zat, gaat het heel anders toe. Als je daar als nieuwkomer iets post, dan wordt er gereageerd alsof je niets van het spel begrijpt en krijg je keihard negatief commentaar. Een stel routiniers hangt de hele dag rond op het forum en die lui treden op met een Vigilante mentaliteit. De moderatoren laten dat gewoon toe of moedigen het zelf aan. Nee, nooit meer NederMagic voor mij !!!
 bijgewerkt door Mango 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik was vroeger, voor ik naar de Bazaar overgestapt ben, hoofdmoderator van Nedermagic. Blijkbaar is het downhill gegaan sinds ik weg ben gegaan . Is wel 5+ jaar geleden volgens mij hoor
LeKrutes
5 jaren geleden
Hahaha. Vroeger las ik dagelijks nedermagic (aka de buren) ook 5+ jaar. Maar nu meer als ik me verveel. Gebruik nog wel vaak hun uitgebreid zoeken functie (ben ik ondertussen gewend, vind die van bazaar en scryfall minder prettig)

Het is hier zeker gezellig maar ook wel wat rustiger geworden. Vind ik wel jammer. Denk ook dat er meer discussies zijn via whatapp of youtube onder vrienden dan via dit forum. Wat me ook opvalt is dat er meer wordt gereageerd op decks ipv kaarten.

Mtg salvation bijvoorbeeld is ook bijna uitgestorven.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Nedermagic gebruik ik alleen om te ruilen nog. Dit is mijn winkel en forum.
TheRobinros
5 jaren geleden
Ik gebruik nedermagic voor uitgebreid zoeken, die werkt voor mij op de een of andere manier beter dan hier. Als ik zou kunnen aangeven wat die (enigsinds archaïsche) zoekmachine beter maakt dan die van de BoM, zou ik dat ook direct doen, maar ik weet het echt niet; macht der gewoonte denk ik?
Voor de rest is hier imo alles tien keer beter
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 15 posts
  • Laatste post TheRobinros 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Mango 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top