Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Beta nieuwe website gelanceerd door Bazaar of Magic!

Ralf
8 jaren geleden
Beste BoM-mer,

Gisteren heeft Bazaar of Magic de beta van de nieuwe website gelanceerd! Je kunt de nieuwe website bezoeken op: www.bazaarofmagic.eu



Waarom een nieuwe website?
De huidige website is dringend aan vervanging toe, met name omdat het mobiel bezoeken van de webite geen prettige ervaring is. De nieuwe website is zeer vriendelijk voor elke mobiele device! De website is van de grond af opnieuw opgebouwd en uiteraard hoort daar ook een frisse look bij!

Het begint hier!
De nieuwe website is nog niet helemaal klaar, maar nu zover gevorderd dat we jullie graag willen laten zien hoe de site werkt. De webshop is volledig functioneel; je kunt al je favoriete Magic producten en kaarten via de nieuwe website aanschaffen. Daarnaast hebben we geweldige functionaliteit toegevoegd voor alle deckbouwers: bij elke kaart worden andere kaarten getoond die op de kaart lijken!

Hoe nu verder?
De komende tijd zullen we aan de gang gaan met het verder uitbouwen en verbeteren van de nieuwe website. Daar hebben we jullie hulp hard bij nodig! Graag horen we wat jullie van de website vinden, wat er niet goed gaat en wat we nog kunnen verbeteren. Je kunt al je feedback hier op het forum achterlaten, dan gaan we er zo snel mogelijk mee aan de slag!

Daarnaast ontwikkelen we hard verder om ontbrekende onderdelen als het forum, de decks en de bomspots toe te voegen. In de toekomst maken we het mogelijk om je wants en haves eenvoudig van de oude website over te zetten naar de nieuwe website.

Help jij mee?
We kunnen jouw hulp heel goed gebruiken! Als je feedback levert op de nieuwe website dan kunnen we de daar gebruik van maken bij de doorontwikkeling van de nieuwe website. Bovendien maak je kans op één van de drie toffe Magic prijzen als je feedback geeft!
 bijgewerkt door Ralf 8 jaren geleden
JEV
8 jaren geleden
Ik heb een soort van vraag/suggestie. Geen last van cookies e.d. Wat zijn de plannen m.b.t. het invoeren van wants/haves/decks? Nu gaat het toevoegen van haves/wants handmatig, maar is het later bijvoorbeeld ook mogelijk lijsten (.csv of tekst) te importeren? Geen idee of daar heel gangbare/standaard formaten voor zijn trouwens. Nu steeds per kaart van die haakjes toevoegen vind ik verder ook niet ideaal, [k]..[/k], etc.

Maar, hoe ik hier een beetje op kwam, vandaag heb ik voor het eerst MTG Scanner op mijn mobiel gebruikt, en ik had binnen 5 minuten mijn deck op de Bazaar-site staan! Wat ik toch al best wel stoer vond. Dit was dus inclusief kaarten neerleggen, inscannen, lijst van app kopiëren (stuk tekst met aantal + naam), copy pasten op de site, edities/foil controleren en naam e.d. invullen. Ik kan me voorstellen dat dit ideaal is voor mensen met een digitale lijst van hun kaarten.
hallowman3
8 jaren geleden
Ik vond bij uitgebreid zoeken het ook handig dat je kon kiezen welke kleuren je niet wilde zoeken.

Edit: Als ik een deck op deze site bouw dan zie ik eerst een pagina waar ik tekst in moet vullen, ik vind deze pagina fijner dan de edit knop waarbij we allemaal linkjes neer moeten zetten. Zou er misschien een optie kunnen komen om decks op deze manier te kunnen editen (als ik de enige ben dan snap ik dat het te veel werk is).
 bijgewerkt door hallowman3 8 jaren geleden
Slagbroder
8 jaren geleden
Ik ben al eens een kijkje gaan nemen op de nieuwe site. Het is even wennen, maar het ziet er wel super uit en heel gebruiksvriendelijk.

Het is ook super dat er al een heleboel info van je account beschikbaar is op de nieuwe site, maar ik heb gemerkt dat je niet kan doorklikken op een bestelling om in detail te zien wat je toen besteld hebt. Ik krijg een foutmelding dat de pagina niet correct doorverwezen wordt.

(Mocht dit nog op de planning staan, mag dit bericht uiteraard genegeerd worden.)

Alvast een hele dikke proficiat met de vernieuwing!
hallowman3
8 jaren geleden
Het is wel heel origineel als je zoekfunctie niks oplevert een Door to Nothingness neer te zetten
 bijgewerkt door hallowman3 3 jaren geleden
Waus
8 jaren geleden
Zoekfunctie: Sorteert eerst op produkten dan pas op losse kaarten? stel ik type: Liliana in, dan zijn de eerste 10 hits in het scroll down menu produkten, maar als ik enter dan krijg ik wel als eerst alle hits op Liliana kaarten.

Op mijn mobiel Samsung Galaxy S5 op Internet Explorer werken de eerste paar knoppen (met oranje balk eronder) niet geheel, alleen de bovenste helft.

Ook op mobiel als ik op Losse kaarten kijk en in een set wat kaarten wil zoeken, specifiek een oude set of zelfs promo's/buy a box. Dan moet ik toch wel heel erg veel omlaag scrollen

Geen kaart/produkt commentaar meer???

Verder niks op aan te merken het ziet er mooi en gelikt uit! Ben en ook erg benieuwd hoe de site verder ontwikkeld voornamelijk voor de community!
 bijgewerkt door Waus 8 jaren geleden
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Kaart- en productcommentaar gaat nog volgen .
knarfholland
8 jaren geleden
Quote:
Waus 15-12-2015 om 10:05
Zoekfunctie: Sorteert eerst op produkten dan pas op losse kaarten? stel ik type: Liliana in, dan zijn de eerste 10 hits in het scroll down menu produkten, maar als ik enter dan krijg ik wel als eerst alle hits op Liliana kaarten.


Losse kaarten zouden inderdaad eerst moeten komen . Het is aangepast!
Waus
8 jaren geleden
Na een uitgebreide zoekfunctie te hebben gedaan zoals deze:

Link

En ik gebruik dan de filter links in het beeld voor Rarity: Rare / Mythic. Deze werken niet, de rest wel.
 bijgewerkt door Ralf 8 jaren geleden (Link aangepast)
Ralf
8 jaren geleden
Super, gaan we mee aan de slag!
Thomasvdk
8 jaren geleden
Aller eerst gefeliciteerd met de nieuwe site. Het ziet er op het eerste gezicht super stoer uit.
Even een vraagje, waar slaat het filter groepen op?
Ralf
8 jaren geleden
Quote:
Thomasvdk 15-12-2015 om 21:35
Aller eerst gefeliciteerd met de nieuwe site. Het ziet er op het eerste gezicht super stoer uit.
Even een vraagje, waar slaat het filter groepen op?


We hebben een tooltipje bij groeperen geplaatst (hang er maar eens boven met je muis) om groeperen iets duidelijker te maken. Groeperen betekent: "laat één versie zien van elke kaart". Zo kun je voorkomen dat je in een zoekresultaat door 470 Forests heen moet scrollen voordat je bij de volgende kaart bent...
Thomasvdk
8 jaren geleden
Wordt er hier ook gepost als er een update heeft plaatsgevonden op de nieuwe site? Zodat wij kunnen testen?
Ralf
8 jaren geleden
We houden jullie natuurlijk op de hoogte van nieuwe updates!

We zullen de updates zoveel mogelijk bundelen tot meerdere updates samen. Urgente problemen worden direct opgelost en staan los van de gebundelde updates.
Doyle
8 jaren geleden
Is er een mogelijkheid om alleen kaartnamen te zien ipv alle plaatjes steeds? Kon nergens vinden hoe ik dat kon aanpassen (maar mij kennende heb ik er gigantisch overheen gekeken). Zowel bij de zoekfunctie als wants en haves
Lokkij
8 jaren geleden
Ziet er goed uit! De nieuwe haves/wants is erg handig; voor anderen makkelijk te doorzoeken, en voor jezelf makkelijk bij te houden met de prijzen van de kaarten er direct bij.

Ik vroeg me nog wel af of er nog de mogelijkheid komt om tekst boven je haves/wants te zetten, bijvoorbeeld om aan te geven dat je voor trades van hoge waarde nog andere mogelijke ruilkaarten hebt.
thewoodcutter
8 jaren geleden
Wachtwoord vergeten toont aan het einde de gebruikte code (zag eruit als perl... )
Jeff
8 jaren geleden
Ik bedenk me nu ik aan het zoeken was naar kaarten via de nieuwe website ineens hoe erg ik de verschillende sorteeropties mis! Ik wil heel erg graag kunnen sorteren op Converted Manacost bijvoorbeeld.
SanderPostma
8 jaren geleden
Op dit moment kan ik helemaal niks op de nieuwe site, ik zie alleen een witte pagina op m'n mac??

Sander
Thomasvdk
8 jaren geleden
Ik ga er vanuit dat dat een Apple dingetje is. Op mijn pc en telefoon heb ik geen problemen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top