Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Beta nieuwe website gelanceerd door Bazaar of Magic!

n4ppy
6 jaren geleden
Vaag....

Onder de Artikelen is alle commentaar leeg?

oa
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/articles/road-to-lyon-terug-van-weggeweest/9454
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/articles/review-duel-decks-merfolk-vs-goblins/9298

Ik zie alleen de namen?

Edit: nieuw commentaar zie ik wel.
 bijgewerkt door n4ppy 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Goed dat je het meldt, wordt opgepakt!

Quote:
1 uur geleden
Quote:
burtyoungsters 19-02-2018 om 20:12
Wat ik fijn vind aan de oude site, is dat je de meest recente forum posts kunt zien. Dat kon ik zo snel niet vinden op de nieuwe site. Komt die optie er nog wel? Of kijk ik er helemaal overheen?


Dit is de reden dat ik voornamelijk nog de oude gebruik eigelijk.


Zoals gezegd: rechtsonder op de pagina zit de Tracker knop. Klik op en be amazed.
n4ppy
6 jaren geleden
Quote:
39 minuten geleden
Goed dat je het meldt, wordt opgepakt!

Fixed
burtyoungsters
6 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 20-02-2018 om 11:12
Goed dat je het meldt, wordt opgepakt!

Quote:
3 uur geleden
Quote:
burtyoungsters 19-02-2018 om 20:12
Wat ik fijn vind aan de oude site, is dat je de meest recente forum posts kunt zien. Dat kon ik zo snel niet vinden op de nieuwe site. Komt die optie er nog wel? Of kijk ik er helemaal overheen?


Dit is de reden dat ik voornamelijk nog de oude gebruik eigelijk.


Zoals gezegd: rechtsonder op de pagina zit de Tracker knop. Klik op en be amazed.


Wow! Geweldig!
MarcelN
6 jaren geleden
Had t al eens gemeld, dus als er al hard aan gewerkt wordt, dan kan dit als niet gepost worden beschouwd!

Wanneer ik op mobiel (iPhone) een kaart o.i.d. met een ‘ in de naam met de hand intik tussen de [k] [/k] dan werkt de link niet in de post.

Ter illustratie (zie nieuwste comment):
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/decks/edh-krenko-the-capos-and-the-goombahs/30615#comments

Herkennen anderen dit probleem ook? Of heb ik op de 1 of andere manier een instelling in m’n telefoon op standje retarded staan misschien?
BuidingMage
6 jaren geleden
Conjurer's Closet je moet dit haakje gebruiken '
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Klopt, je moet de goede apostrophe gebruiken.
BuidingMage
6 jaren geleden
Apostrof*
 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden (ok, dat was een Engels woord. Verbeteren mag, maar prettig als je meer toevoegt )
Slagbroder
6 jaren geleden
Ok, die Tracker had ik tot nu toe volledig overheen gekeken. Heb deze eens getest en er ging een hele nieuwe wereld voor mij open
Vaarwel oude BoM-site bij deze
Magicfreak
6 jaren geleden
Kijk, dat is de goede instelling
EnchantedBunny
6 jaren geleden
Klopt het dat je op de nieuwe versie je have- en wantlist niet zelf kan vormgeven als bij de oude?

Niet een paar kaarten bovenaan kunnen zetten (per deck) waar ik het hardst naar op zoek ben zou ik jammer vinden.
Magicfreak
6 jaren geleden
Volgens mij is die mogelijkheid er wel, maar ik zou niet precies weten hoe je er komt.
BuidingMage
6 jaren geleden
Je kan naar wants en dan bij het pennetje de beschrijving aanpassen.
 bijgewerkt door BuidingMage 6 jaren geleden
LeKrutes
6 jaren geleden
Trouwens wanneer komen de makkelijke manieren om linkjes te maken? Of gaan zou automatisch gegenereerd worden?
MarcelN
6 jaren geleden
Quote:
4 uur geleden
Conjurer's Closet je moet dit haakje gebruiken '


Nou.. schiet mij maar lek! (Figuurlijk dan hè) Zo’n apostrophe/apostrof staat bij mij níet op de kaart. Go figure...

Correctie! Gevonden! Kijk maar: '

Dit is een persoonlijke overwinning van formaat!
 bijgewerkt door MarcelN 3 jaren geleden
BuidingMage
6 jaren geleden
Quote:
23 minuten geleden
Trouwens wanneer komen de makkelijke manieren om linkjes te maken? Of gaan zou automatisch gegenereerd worden?

Op de pc kan je ze maken via de textbox bij het kaart icoontje
LeKrutes
6 jaren geleden
Ik zit in bijna alle gevallen op mijn telefoon. Dan moet ik kaart linkjes maken door de helenaam te typen en de [k] etc toe te voegen. Pc zou ik het zo niet weten.

Oude website werkt wel, maar ik kan daar op een of andere manier niet meer inloggen. Log in, kom terug op de inlog pagina. Wachtwoord en gebruikers naam zijn goed (krijg ook geen fout melding), toch wordt ik niet ingelogd. Maar vermoed dat het komt door mij telefoon dan iets anders.
BuidingMage
6 jaren geleden
Quote:
47 minuten geleden
Quote:
4 uur geleden
Conjurer's Closet je moet dit haakje gebruiken '


Nou.. schiet mij maar lek! (Figuurlijk dan hè) Zo’n apostrophe/apostrof staat bij mij níet op de kaart. Go figure...

Correctie! Gevonden! Kijk maar: '

Dit is een persoonlijke overwinning van formaat!

Nice
 bijgewerkt door BuidingMage 3 jaren geleden
MarcelN
6 jaren geleden
Ik spam gewoon nog ff door..

Ik zie op mobiel als ik een BoM spot open klik bij gebruikers de haves en wants niet meer.. die kopjes zijn gewoon helemaal verdwenen..

Ligt dit nou weer aan mijn (gebrek aan) talent?!
Dordledum
6 jaren geleden
Quote:
13 minuten geleden
Ik spam gewoon nog ff door..

Ik zie op mobiel als ik een BoM spot open klik bij gebruikers de haves en wants niet meer.. die kopjes zijn gewoon helemaal verdwenen..

Ligt dit nou weer aan mijn (gebrek aan) talent?!


sommigen hebben de haves en wants nog niet overgezet naar de nieuwe site, sommigen wel. Kijk maar even bij mij, Ik ben wel over. Dan zou je ze wel moeten zien.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top