Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Beta nieuwe website gelanceerd door Bazaar of Magic!

Magicfreak
6 jaren geleden
Volgens mij is die mogelijkheid er wel, maar ik zou niet precies weten hoe je er komt.
BuidingMage
6 jaren geleden
Je kan naar wants en dan bij het pennetje de beschrijving aanpassen.
 bijgewerkt door BuidingMage 6 jaren geleden
LeKrutes
6 jaren geleden
Trouwens wanneer komen de makkelijke manieren om linkjes te maken? Of gaan zou automatisch gegenereerd worden?
MarcelN
6 jaren geleden
Quote:
4 uur geleden
Conjurer's Closet je moet dit haakje gebruiken '


Nou.. schiet mij maar lek! (Figuurlijk dan hè) Zo’n apostrophe/apostrof staat bij mij níet op de kaart. Go figure...

Correctie! Gevonden! Kijk maar: '

Dit is een persoonlijke overwinning van formaat!
 bijgewerkt door MarcelN 3 jaren geleden
BuidingMage
6 jaren geleden
Quote:
23 minuten geleden
Trouwens wanneer komen de makkelijke manieren om linkjes te maken? Of gaan zou automatisch gegenereerd worden?

Op de pc kan je ze maken via de textbox bij het kaart icoontje
LeKrutes
6 jaren geleden
Ik zit in bijna alle gevallen op mijn telefoon. Dan moet ik kaart linkjes maken door de helenaam te typen en de [k] etc toe te voegen. Pc zou ik het zo niet weten.

Oude website werkt wel, maar ik kan daar op een of andere manier niet meer inloggen. Log in, kom terug op de inlog pagina. Wachtwoord en gebruikers naam zijn goed (krijg ook geen fout melding), toch wordt ik niet ingelogd. Maar vermoed dat het komt door mij telefoon dan iets anders.
BuidingMage
6 jaren geleden
Quote:
47 minuten geleden
Quote:
4 uur geleden
Conjurer's Closet je moet dit haakje gebruiken '


Nou.. schiet mij maar lek! (Figuurlijk dan hè) Zo’n apostrophe/apostrof staat bij mij níet op de kaart. Go figure...

Correctie! Gevonden! Kijk maar: '

Dit is een persoonlijke overwinning van formaat!

Nice
 bijgewerkt door BuidingMage 3 jaren geleden
MarcelN
6 jaren geleden
Ik spam gewoon nog ff door..

Ik zie op mobiel als ik een BoM spot open klik bij gebruikers de haves en wants niet meer.. die kopjes zijn gewoon helemaal verdwenen..

Ligt dit nou weer aan mijn (gebrek aan) talent?!
Dordledum
6 jaren geleden
Quote:
13 minuten geleden
Ik spam gewoon nog ff door..

Ik zie op mobiel als ik een BoM spot open klik bij gebruikers de haves en wants niet meer.. die kopjes zijn gewoon helemaal verdwenen..

Ligt dit nou weer aan mijn (gebrek aan) talent?!


sommigen hebben de haves en wants nog niet overgezet naar de nieuwe site, sommigen wel. Kijk maar even bij mij, Ik ben wel over. Dan zou je ze wel moeten zien.
nederland439
6 jaren geleden
Ik zie ook de wants en haves niet meer, normaal zag je die staan met de laatste updates bij beide.
MarcelN
6 jaren geleden
Quote:
6 minuten geleden
Quote:
19 minuten geleden
Ik spam gewoon nog ff door..

Ik zie op mobiel als ik een BoM spot open klik bij gebruikers de haves en wants niet meer.. die kopjes zijn gewoon helemaal verdwenen..

Ligt dit nou weer aan mijn (gebrek aan) talent?!


sommigen hebben de haves en wants nog niet overgezet naar de nieuwe site, sommigen wel. Kijk maar even bij mij, Ik ben wel over. Dan zou je ze wel moeten zien.


Had ik al gecontroleerd door bij mezelf te kijken.. maar nee.. niks van dat alles.. ook niet bij jou..

Gaat wel weer over mobiel gebruik (iPhone)
 bijgewerkt door MarcelN 6 jaren geleden
nederland439
6 jaren geleden
Ik gebruik gewoon mijn desktop (met firefox) en heb dus hetzelfde probleem. Dus waarschijnlijk ligt dit niet aan de mobiele versie.
developer
6 jaren geleden
Quote:
2 uur geleden
Trouwens wanneer komen de makkelijke manieren om linkjes te maken? Of gaan zou automatisch gegenereerd worden?


Helaas is de uitgebreide editor (nog) niet beschikbaar op kleine schermen. Als je scherm van je telefoon redelijk groot is kan het soms werken om je telefoon 'landscape' te draaien. De editor kan dan 'tevoorschijn komen' als je schermbreedte genoeg is.

Quote:
1 uur geleden
Ik zie ook de wants en haves niet meer, normaal zag je die staan met de laatste updates bij beide.


Die waren per ongeluk verdwenen bij een kleine update aan de website. De wants en haves zijn nu weer terug op de bomspot.
nederland439
6 jaren geleden
Kan gebeuren, het is niet voor niets de beta. Het werkt in ieder geval weer, thanks!
LeKrutes
6 jaren geleden
Quote:
2 uur geleden
Quote:
4 uur geleden
Trouwens wanneer komen de makkelijke manieren om linkjes te maken? Of gaan zou automatisch gegenereerd worden?


Helaas is de uitgebreide editor (nog) niet beschikbaar op kleine schermen. Als je scherm van je telefoon redelijk groot is kan het soms werken om je telefoon 'landscape' te draaien. De editor kan dan 'tevoorschijn komen' als je schermbreedte genoeg is.

Quote:
3 uur geleden
Ik zie ook de wants en haves niet meer, normaal zag je die staan met de laatste updates bij beide.


Die waren per ongeluk verdwenen bij een kleine update aan de website. De wants en haves zijn nu weer terug op de bomspot.



Het draaien is inderdaad een oplossing. Bedankt.
Dordledum
6 jaren geleden
Merk dat ik veel dubbelpost de laatste dagen, zonder een duidelijke reden ervoor (klik volgens mij maar 1x op de knop).

Hebben meer mensen dat probleem?
BuidingMage
6 jaren geleden
Quote:
2 uur geleden
Merk dat ik veel dubbelpost de laatste dagen, zonder een duidelijke reden ervoor (klik volgens mij maar 1x op de knop).

Hebben meer mensen dat probleem?

Ja dat heb ik ook (nu voor 3-4 dagen)
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik heb in de afgelopen dagen inderdaad een aantal dubbelposts verwijderd, maar het is niet heel veel. Alsnog, het is nu bekend en ik hoop dat er snel naar gekeken wordt
Blasty
6 jaren geleden
Gefeliciteerd!
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik ga dit topic nu afsluiten, omdat we niet meer in beta zitten, maar live zijn!

Als je nog opmerkingen, issues, kritiek, complimenten of wat dan ook hebt, post ze dan in het welkom topic voor de nieuwe website.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top