Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

BoM Bonus Week: Tot 5X meer BoM Punten bij je bestelling!

Rody
5 jaren geleden


We hebben deze week een waanzinnige actie voor je, want alleen deze week kan je extra veel BoM punten ontvangen bij je bestelling! BoM punten kun je in de BoM punten winkel inruilen voor prachtige Magic producten of voor korting op een volgende aankoop!


Ontvang tot wel 5X meer BoM Punten!


Hoe werkt het? Bij elke bestelling die je via onze website plaatst vóór 1 juni, krijg je tot wel vijf keer zoveel BoM punten dan gebruikelijk. Het aantal extra BoM punten dat je ontvangt, hangt af van het bedrag dat je besteedt.




Actievoorwaarden BoM Bonus Week
- Alleen bij bestellingen geplaatst via de website van Bazaar of Magic ontvang je extra BoM punten.
- Alleen bij bestellingen geplaatst ná 23 mei 2018, vóór 1 juni 2018 ontvang je extra BoM punten.
- De waarde van je bestelling bepaalt de BoM punten multiplier voor je bestelling. De waarde is het totaalbedrag van de gekochte producten min eventuele kortingen en verzilverd winkeltegoed. Ook verzendkosten, betaalkosten en andere extra kosten tellen niet mee voor de waarde van het totaalbedrag van je bestelling.
BlackDahlia
5 jaren geleden
Net een dagje te vroeg besteld
Kosmos
5 jaren geleden
Hoeveel punten krijg je normaal dan?
Dordledum
5 jaren geleden
Volgens mij 1 punt per euro. Ik heb namelijk net 804 punten gekregen voor een bestelling van ongeveer 201 euro.
Kosmos
5 jaren geleden
.... ik dacht 100 punten per 10$
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
.... ik dacht 100 punten per 10$



Sowieso werkt de BoM niet met dollars!

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Sparen voor winkeltegoed en gratis producten!

Dat is de pagina waar het staat

Quote:
BoM punten sparen bij je aankopen
Plaats je een bestelling bij Bazaar of Magic, dan spaar je gratis BoM punten! Plaats je een bestelling dan worden de BoM punten automatisch toegevoegd aan je account. Zodra we je betaling ontvangen hebben voor je bestelling, dan worden je punten vrijgegeven en kun je ze direct besteden in de BoM punten shop. Voor elke euro die je besteedt, ontvang je 1 BoM punt!
nielsbap
5 jaren geleden
net een paar dagen tevroeg mijn mysterie box besteld
Romero74
5 jaren geleden
Meen je niet. Net vorige week Commander Anthology besteld
Kosmos
5 jaren geleden
nielsbap ik had nog tegen mezelf gezegd koop de mystery pas op enelaatste dag kijken voor aanbieding of iets zoals dit
Flut123
5 jaren geleden
Cool plaatje! Zijn dit Unstable goblins?
BuidingMage
5 jaren geleden
Volgens mij is het plaatje Hammerfest Boomtacular
marijntjuuuh
5 jaren geleden
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je bompunten worden toegevoegd?
Jan
5 jaren geleden
De BoM punten voor een bestelling worden beschikbaar zodra we de betaling voor deze bestelling hebben ontvangen.
Meurth
5 jaren geleden
Dus 804 / 201 = 1, Dordledum? lol
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
26 minuten geleden
Dus 804 / 201 = 1, Dordledum? lol


Deze week wel! Want x4.
Krabbel
5 jaren geleden
Komen de Battlebond foils nog op voorraad voor de actie is afgelopen?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Dat is wel de bedoeling . Maar de Bazaar krijgt de boosterboxen pas vlak voor de release binnen, dus dan weten ze pas wat de daadwerkelijke foil voorraad gaat zijn. Vandaar dat het altijd zo last minute pas gebeurd.
Krabbel
5 jaren geleden
Quote:
20 uur geleden
Dat is wel de bedoeling . Maar de Bazaar krijgt de boosterboxen pas vlak voor de release binnen, dus dan weten ze pas wat de daadwerkelijke foil voorraad gaat zijn. Vandaar dat het altijd zo last minute pas gebeurd.


Ok, even voor de duidelijkheid dan, want normaal gesproken komen de foils pas na de prerelease op de site(bij mijn weten), wat dus pas volgende week is
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 19 posts
  • Laatste post Krabbel 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Rody 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top