Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

BoM Bonus Week - vraagje

Dordledum
5 jaren geleden
Ik quote even uit de BoM nieuwsbrief:

"TOT 5X MEER BOM PUNTEN BIJ JOUW BESTELLING
Je spaart ze gratis bij elke bestelling: BoM punten! BoM punten kun je in de speciale BoM punten shop inruilen voor prachtige Magic producten of voor korting op een volgende aankoop.

We hebben deze week een waanzinnige actie voor je, want alleen deze week krijg je extra veel BoM punten bij elke bestelling! Hoe werkt het? Bij elke bestelling die je plaatst, krijg je tot wel 5 keer zoveel BoM punten dan gebruikelijk. Het aantal extra BoM punten dat je ontvangt, hangt af van het bedrag dat je besteedt.

Ontvang ook meer BoM punten bij je bestelling! Profiteer vandaag nog en plaats je bestelling. Zorg dat je er op tijd bij bent, want deze actie loopt tot en met 31 mei."

Geldt deze actie ook voor pre-orders?
Jan
5 jaren geleden
Quote:
25 minuten geleden
Geldt deze actie ook voor pre-orders?


Ja.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Zojuist een preorder BBD geplaats en daarbij kreeg ik inderdaad de extra puntjes
Dordledum
5 jaren geleden
Mooi, dan ga ik even puzzelen of ik toch nog iets extra's van mijn vakantiegeld vrij kan maken
Kalitas
5 jaren geleden
Gisteravond een mooie bestelling gedaan, geen extra punten. Als ik had geweten dat deze actie eraan kwam had ik een dag gewacht...
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Volgende keer beter
Kalitas
5 jaren geleden
Geen probleem, nu maar hopen dat die innistrad boosters het goedmaken.
 bijgewerkt door Kalitas 5 jaren geleden
BlackDahlia
5 jaren geleden
Van nood nog een bestelling plaatsen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top