Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Bom punten bij winkel aankoop

Pyrotic
5 jaren geleden
Goedemiddag,

Ik heb een vraagje, ik woon in de buurt van jullie winkel en ik zag eigenlijk sinds kort dat met die Bom punten.
Dus mijn vraag is of ik ook bom punten krijg als ik een aankoop doe in jullie winkel?

Met vriendelijke groet
thewoodcutter
5 jaren geleden
Volgens mij is dat simpel: je bestelt online, en geeft tijdens het bestellen aan dat je wilt afhalen (=geen verzendkosten). Je punten komen dan gewoon bij je account te staan.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Klopt. In de winkel zelf is het ook mogelijk, maar het is veel handiger als je het vooraf besteld. Je kunt dan vooraf betalen of in de winkel, dat maakt niet uit.
 bijgewerkt door marcoboth 5 jaren geleden
marcoboth
5 jaren geleden
Correctie/verduidelijking van bovenstaande reactie, de bompunten komen automatisch op je account als je via de website besteld. In de winkel is je bestelling niet gekoppeld aan je account en krijg je daarom niet de punten. Van te voren bestellen via je account is dus aangeraden (want je krijgt wel punten )!

Als bonus doen we ook altijd ons best om de bestelling alvast klaar te leggen!
 bijgewerkt door marcoboth 5 jaren geleden
Pyrotic
5 jaren geleden
Oké hartstikke bedankt
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Oeps . Tja, ik ben beter met Magickaarten dan met BoMpunten
Shish
5 jaren geleden
Je krijgt geen bom punten als je een bestelling betaald met winkeltegoed toch?
BluezamX
5 jaren geleden
Voor iedere euro die je daadwerkelijk betaalt krijg je 1 bom punt. Dus als je voor 50 euro aan kaarten koopt met 30 euro winkeltegoed, krijg je nog 50 - 30 = 20 punten erbij.
 bijgewerkt door BluezamX 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post BluezamX 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Pyrotic 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top