Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Bouwupdate 1 - Bazaar of Magic gaat verhuizen!

Dordledum
3 jaren geleden
Spannend, veel succes!
Jeff
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Ben benieuwd! Voorzover ik het op Google Maps kan zien (ja, ik heb de locatie al gevonden en ik weet niet wat dit nu over mij zegt) is het ongeveer even ver vanaf het treinstation als de huidige locatie


Als bekende van de omgeving (ik heb jaren geroeid bij Proteus-Eretes, dat aan de andere kant van deze brug ligt): dat klopt, het zou zelfs een minuutje dichterbij kunnen zijn!

Mooie locatie trouwens, echt tof dat jullie zo naar een geheel eigen pand kunnen!
center-49
3 jaren geleden
wat is de locatie dan ?
Sunitram
3 jaren geleden
Zie hier ongeveer de locatie op Google Maps!
FabianvL
3 jaren geleden
Als ik op de foto’s afga zou ik zeggen de Rotterdamseweg, ergens rond huisnummer 370. Oostkant van de Schie en net ten zuiden van de Kruithuisweg.

Mooie ontwikkeling! Ik ben benieuwd naar het nieuwe pand! Betekent dit dat er straks meer dan 80 man tegelijk kunnen speen?
BluezamX
3 jaren geleden
Super dope! Veel succes met de verhuizing!
AncientOne
3 jaren geleden
Amanda
3 jaren geleden
Wow cool! Fijn dat het gelukt is om tot een pand naar jullie wensen te komen. Eens kijken of het lukt om hier langer dan vijf jaar te blijven Als is te groot worden voor je pand natuurlijk eigenlijk geweldig.
Mardhra
3 jaren geleden
Congratulations!
TheRobinros
3 jaren geleden
Nice, gefeliciteerd! Voor mijn gevoel is dat vanaf station Delft Zuid inderdaad aanzienlijk korter lopen, en ook op een minuut of 5 lopen van bus 40 en 174 voor wie dat beter uitkomt dan de trein nemen (Als je in Pijnacker of Berkel en Rodenrijs woont, is bijvoorbeeld 174 aanzienlijk sneller dan met de trein komen)
 bijgewerkt door TheRobinros 3 jaren geleden
derooy89
3 jaren geleden
Gewoon de auto pakken, maar super vet! Leuk
Bavelb
3 jaren geleden
Gefeliciteerd!
Blasty
3 jaren geleden
Wat gaaf! Heel veel succes gewenst!
RedRax
3 jaren geleden
Heel veel succes!
En groter worden is beter voor ons allemaal
offspring
3 jaren geleden
Heel tof, gefeliciteerd met deze mooie stap. Goed bezig, en leuk om via deze posts op de hoogte te blijven!

Luc
3 jaren geleden
Gefeliciteerd! Leuk voor jullie om een nieuw hoofdstuk met de bazaar te gaan schrijven! Veel succes.
Ik ben zelf nooit op de oude locatie geweest en grote kans dat ik ook nooit op de nieuwe ga zijn maar het ziet er alleszins groots uit.
Coen333
3 jaren geleden
Dat wordt best groot, proficiat.
Beetje met het OV te bereiken?
Twigwalker
3 jaren geleden
Quote:
8 uren geleden
Dat wordt best groot, proficiat.
Beetje met het OV te bereiken?


Met het OV is het ongeveer even ver lopen als naar de huidige locatie en vanaf het zelfde station
Jeff
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
10 uren geleden
Dat wordt best groot, proficiat.
Beetje met het OV te bereiken?


Met het OV is het ongeveer even ver lopen als naar de huidige locatie en vanaf het zelfde station


Plus betere bereikbaarheid met bussen die over de Rotterdamseweg rijden, zoals TheRobinros een paar posts hierboven zegt!
Coen333
3 jaren geleden
Nou, dan kom ik een keertje Commander spelen als het open is en er geen gekkigheid meer rondwaart.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top