Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Bouwupdate 3 - Einde ruwbouw

Twigwalker
3 jaren geleden

In bouwupdate 1 hebben we wat toelichting gegeven op alle verschillende fases van de bouw van ons prachtige nieuwe pand. In bouwupdate 2 lieten we vooral wat mooie plaatjes zien omdat de ruwbouw van start was gegaan en het gebouw vorm begon te krijgen. Nu zijn we bij bouwupdate 3 aanbeland en is de ruwbouw zo goed als af. Er zijn geen tegenslagen meer geweest waardoor de bouw goed opschiet. Deze week is het gebouw helemaal wind- en waterdicht waarna er aan de binnenkant gestart kan worden met de afbouw.

Naast de afbouw is er ook al hard gewerkt aan een mooi ontwerp voor het interieur van de winkel. Hoe dat er precies uit komt te zien houden we nog even geheim, maar het zal er straks allemaal schitterend uitzien. Achter de schermen gebeurt het nodige programmeerwerk om alle processen straks weer in goede banen te leiden.

Hieronder weer een foto overzicht van de gemaakte voortgang sinds de laatste update.


De eerste gevelpanelen worden aan de constructie bevestigd.


Aan de binnenkant is het begin november nog een grote zandbak.


11 november tilt een grote kraan de gevelpanelen en dakplaten naar hun plaats.


Een dag later zitten bijna alle panelen en platen op hun plaats.


Midden november worden de kozijnen inclusief het glas geplaatst. Aan de binnenkant worden de eerste leidingen gelegd.


Begin december worden de vloeren gestort.
Dordledum
3 jaren geleden
mooi!
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Indrukwekkend groot ook . Krijg ik ook nog een kantoortje?
RedRax
3 jaren geleden
Ziet er goed uit! Wat een ruimte
Het krijgt nu toch wel aardig vorm zo. Op de onderste foto kan je aardig zien hoe groot het ook van binnen is, aangezien er een mens(je) op de foto staat.
nielsbap
3 jaren geleden
is er nog hulp nodig met verhuizen???
BluezamX
3 jaren geleden
Ongelooflijk, echt prachtig om te zien. Kan niet wachten om er te spelen!
Rickyhiky
3 jaren geleden
Zo gaaf jongens!
Echt bizar om te zien hoe jullie gegroeid zijn!
Ben enorm benieuwd naar de volgende update!
Sterkte alvast met de verhuizing haha
SceneFizza
3 jaren geleden
Dat is een heel flink pand.
Al dat beton kan wel een paar spannende muurschilderingen gebruiken. Laat dat nou mijn werk zijn.. (zelf promo)

Succes met de verhuizing!
Teruans
3 jaren geleden
Groot gebouw zeg. Ik hoop dat ik nog een keer kan komen spelen.
Quote:
3 uren geleden
Al dat beton kan wel een paar spannende muurschilderingen gebruiken. Laat dat nou mijn werk zijn.. (zelf promo)

Wat levensgrote artworks van mtg karakters of werelden wou wel gaaf zijn. Al is wat mooie posters op een witte muur natuurlijk ook goed en goedkoop. Ze zullen vast al een plan hebben liggen.
SceneFizza
3 jaren geleden
Beton kan ook mooi zijn, dan moet je er een paar knappe mensen voot zetten.
MitchDeBaas
3 jaren geleden
NICEE kannie wachten tot jullie weer open kunnen en laat tsaan het nieuwe pand!!
nu hopen dat covid eerder klaar is dan het nieuwe pand. anders zou het ook zo lullig zijn eh..
Triskelion88
3 jaren geleden
Gaaf!
aerique
2 jaren geleden
Bizar, wordt dit allemaal van BoM of is het een gedeeld pand?
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Helemaal van de Bazaar
Marnat1782008
2 jaren geleden
He! ziet er gaaf uit! Als je nog meubilair, kantoorartikelen, documentsystemen oid nodig hebt?! laat het me weten ik kan jullie daar goed bij helpen hoor!
Dordledum
2 jaren geleden
Hoe gaat het met de verbouwing/verhuizing?

Ik begreep tussen de regels door in andere draadjes dat de verbouwing grotendeels klaar is en de verhuizing binnenkort zal plaatsvinden? Klopt dat?

En wat voor gevolgen heeft dat voor de service van de Bazaar rond die data? Is het plaatsen en ophalen van bestellingen bijvoorbeeld nog een optie, of gaat de Bazaar dan "even dicht"?

Spannend hoor!
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Ik weet wel vrij zeker dat de Bazaar even dicht zal zijn, maar ik zal de hoge heren even attenderen op je berichtje
Twigwalker
2 jaren geleden
Het gaat goed! De verbouwing is bijna helemaal gereed. Aan de buitenkant is eigenlijk alles af en aan de binnenkant wordt de laatste hand gelegd. Zodra de laatste puntjes op de i staan zullen we weer wat mooie foto's delen en nodigen we natuurlijk iedereen uit om de winkel in het echt te komen bewonderen.

Voor de verhuizing worden nu al heel veel voorbereidingen getroffen zodat we straks zo snel mogelijk weer operationeel zijn. Bestellen zal mogelijk blijven, maar we zullen een korte periode dicht zijn. Er worden dan dus tijdelijk geen bestellingen verzonden en afhalen zal ook niet mogelijk zijn. Meer informatie hierover volgt nog.

Voor Adventures in the Forgotten Realms zal dit geen gevolgen hebben.
Dordledum
2 jaren geleden
Dank voor de snelle reactie en veel succes nog!

Quote:
19 minuten geleden
Voor Adventures in the Forgotten Realms zal dit geen gevolgen hebben.


Dit was mijn primaire zorgpunt, ik heb 23 juli vrijgenomen en wil dan graag mijn (nog te plaatsen) pre-order op komen halen en de bijbehorende Buy-a-Box promo scoren.
 bijgewerkt door Dordledum 2 jaren geleden
Baseman09345
2 jaren geleden
Wanneer zou de winkel verhuizen en terug open gaan? Ik ga volgende week een weekje op vakantie van Vlaanderen naar Nederland
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top