Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Buy a box promo

vinnystams
11 jaren geleden
Ik vroeg me af of jullie hier ook aan doen. Zag wel dat de promo's uit vorige series bij jullie te koop zijn, maar krijgen de eerste bestellers er ook een gratis bij hun boosterbox?
ebonpraetor
11 jaren geleden
Als ik me niet vergis alleen als je hem persoonlijk op komt halen bij de winkel...
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Dat klopt. Alleen fysieke winkels krijgen die Buy-A-Box promos en alleen als je de box in de winkel zelf koopt, dus niet via de webshop.
vinnystams
11 jaren geleden
Ok ok, en is er al bekend welke kaart dat dan is?
Skywise
11 jaren geleden
De DGM Buy-A-Box Promo heet 'Render Silent'. Er is echter nog niks bekend over wat de kaart doet of hoe ie eruit ziet. Dat komt pas als de DGM spoilers beginnen over een paar(?) weken.
Eclavyrr
11 jaren geleden
Denk dat de grotere spoilers volgende week maandag beginnen (buiten art en een enkele kaart om)
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ik verwacht vanaf 2 april (omdat 1 april - het is geen grap - Pasen is ).
vinnystams
11 jaren geleden
Nice, thnx voor de info!

Enne, nog een vraagje dan betekend 2 boxen afhalen 2x de promo of gaat die rekensom niet op?
seanfrenzy
11 jaren geleden
ik verwacht op pasen juist een spoiler. Ze verzinnen normaal wel wat leuks
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Quote:
vinnystams 25-03-2013 om 18:52
Nice, thnx voor de info!

Enne, nog een vraagje dan betekend 2 boxen afhalen 2x de promo of gaat die rekensom niet op?


Nee, want er zijn maar een heel beperkt aantal promo's per winkel, dus die worden aan zoveel mogelijk verschillende klanten meegegeven .
surial
10 jaren geleden
Laatste paar keer was het binnensprinten om stipt openingstijd release day anders kon je fluiten naar je buy-a-box promo

BoM krijgt er maar 20 of zo, en het is wie het eerst komt, die het eerst maalt, 'aan de deur'.

Vroeguh, in de M12 tijden, toen er nog zo'n beetje 1 promo per doos mee werd gegeven
Hylie
10 jaren geleden
Ik weet niet zo goed waar k dit kwijt kan maar dit leek me geschikt.
de buy a box promo is ook al gespoilerd. is er een reden waarom deze niet te preorderen valt?
of worden ze alleen verkocht als er over zijn na de prerelease?

ps: of is de spoiler niet bevestigt?
 bijgewerkt door Hylie 10 jaren geleden
Krabbel
10 jaren geleden
Quote:
Hylie 08-04-2013 om 20:48
Ik weet niet zo goed waar k dit kwijt kan maar dit leek me geschikt.
de buy a box promo is ook al gespoilerd. is er een reden waarom deze niet te preorderen valt?
of worden ze alleen verkocht als er over zijn na de prerelease?

ps: of is de spoiler niet bevestigt?


volgens mij is het geen officiele spoiler. Dat, maar belangrijker nog, de BaB promo kan je niet pre-orderen, die krijg je alleen als je minimaal een boosterbox dragon's maze haalt en die persoonlijk op komt halen in de winkel.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Nou, het is ook een beetje zo dat ik hem vergeten was . Maar we zetten alleen kaarten op de site die officieel gespoiled zijn, niet kaarten die ergens bekend worden, omdat er een kans bestaat dat hij niet echt is, en we willen geen nepkaarten verkopen .

Verder zijn promo's zelden tot nooit in de presale verkrijgbaar, omdat de Bazaar niet weet wanneer ze binnenkomen. De Buy-a-box promo's bijvoorbeeld worden gratis weggegeven. Pas als die allemaal op zijn en er er worden er wat ingekocht, dan gaan die in de verkoop.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top