Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Website updates and feedback

Lavinius
1 jaar geleden
Oof... Inderdaad, ik heb hetzelfde probleem.
dionytadema
1 jaar geleden
Quote:
2 uren geleden
ik probeer net wat artifactjes te bekijken in 'uitgebreid zoeken' maar door Gleemax is het onmogelijk om de CMC slider te gebruiken. hij loopt namelijk van 1 tot 1.000.000. dus als je m ook maar een klein beetje verschuift dan kom je al op 15.000 ofso.

kan hiernaar gekeken worden?

Er zou dan denk ik een uitzondering voor die kaart gemaakt moeten worden, en uitzonderingen maken alles helaas langzamer...

Wat voor nu wel werkt is het format bijvoorbeeld op commander zetten (dan worden alle unsets er uit gefilterd, en de commander banlist maar die is vrij klein)
BluezamX
1 jaar geleden
Werken niet clausules? Dat je alle artifacts laat zien en bij naam invoert !Gleemax bijvoorbeeld?
BluezamX
1 jaar geleden
Navigation -> Magic Singles -> Double Masters 2
Geeft een 404 error
Twigwalker
1 jaar geleden
Quote:
42 minuten geleden
Navigation -> Magic Singles -> Double Masters 2
Geeft een 404 error


Wordt nog aan gewerkt, de kaarten komen binnenkort online
jelmerz77
1 jaar geleden
Aantal linkjes van Baldur’s Gate werken niet.
Vooral de Borderless versies
FabianvL
1 jaar geleden
Ik probeer de Japanse Mystical Archive-versie van Counterspell toe te voegen aan m'n decklist, maar die komt niet naar voren in de lijst. Ook als ik hier een kaart in de post wil toevoegen, komt die versie niet naar voren. Ik neem aan dat niet-engelse kaarten automatisch worden gefilterd? Is er iets te doen, zodat ik wel de juiste versies van kaarten in m'n deck kan doen?
BluezamX
1 jaar geleden
Hallo! Twee dingen:
1) op Android zijn de fonts onder navigatiebalk Account niet overal even groot,
2) ik zoek een post van mezelf van een tijd geleden. Ik kan alleen zowel het forum als de post niet terugvinden. Is er misschien een manier om al je posts te zien, en niet alleen je 5 vorige? Post in kwestie was op edh deckbuilding tips / templates
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Je kunt in de Helpdesk ook andere termen invullen, omdat hij ook in het forum zoekt:

https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/helpdesk?query=edh+deckbuilding

Hier zie je de post terug waar ik nu op reageer . De zoekfunctie zoekt wel op exacte woorden, maar wellicht helpt dat?
BluezamX
1 jaar geleden
Quote:
43 minuten geleden
Je kunt in de Helpdesk ook andere termen invullen, omdat hij ook in het forum zoekt:

https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/helpdesk?query=edh+deckbuilding

Hier zie je de post terug waar ik nu op reageer . De zoekfunctie zoekt wel op exacte woorden, maar wellicht helpt dat?


Perfect, gevonden! Bedankt!
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Graag gedaan! Eindelijk iets in dit topic dat ik kan oplossen
BluezamX
1 jaar geleden
Nou, daar ben ik weer! Valt me op dat bij de producten van Theros ook de Theros Beyond Death dingen staan. Link
jelmerz77
1 jaar geleden
De link van Minsc & Boo, Timeless Heroes de borderless versie [k]Minsc & Boo, Timeless Heroes|cclb||[/k] werkt niet. Kan deze gefixed worden?
BluezamX
1 jaar geleden
[k]Minsc & Boo, Timeless Heroes|cclb|[/k] test

Edit: nee, helaas die ook niet
 bijgewerkt door BluezamX 1 jaar geleden
axlar
1 jaar geleden
Komt ws door het &-teken bij het omzetten naar klikbaar link?
Dirk
1 jaar geleden
Vraagje(s);
1. Is er een manier om sneller kaarten te uploaden in een have-/wantlist? Bijvoorbeeld met een lijst, of alternatieve vorm van input? Of moet dit altijd per kaart?
2. Mag ik in het tradeforum verwijzen naar een externe list (indien bovenstaande vraag negatief beantwoord wordt)? Ik heb bijvoorbeeld mijn tradeble kaarten op een site staan, ik zou dan kunnen verwijzen naar die url. In de gedragsregels/forum uitleg kan ik hier niks over vinden, maar ik wilde het toch even vragen.
dionytadema
1 jaar geleden
Het invullen van wants gaat nu altijd per kaart, maar misschien helpt een van deze suggesties je:
- gebruik multisearch
- gebruik de visuele weergave nadat je bij een deck de decklist invult en versies goedzet

Punt 2 durf ik niet te beantwoorden,
Dirk
1 jaar geleden
Iemand anders over puntje 2?
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Quote:
6 dagen geleden
2. Mag ik in het tradeforum verwijzen naar een externe list (indien bovenstaande vraag negatief beantwoord wordt)? Ik heb bijvoorbeeld mijn tradeble kaarten op een site staan, ik zou dan kunnen verwijzen naar die url. In de gedragsregels/forum uitleg kan ik hier niks over vinden, maar ik wilde het toch even vragen.
Externe links naar concurrerende sites zijn in principe niet toegestaan. Als je het alleen voor een haves/wants gebruikt, ligt het er een beetje aan welke site . Bij twijfel, stuur mij een berichtje dan kijken we er even naar. Vind het een lastige, want ik wil je niet beperken in het kunnen ruilen of verplichten om hier je haves/wants te hebben, maar dit is ook het forum van een winkel, dus daar moeten we een mooie balans in zien te vinden.
Eclavyrr
1 jaar geleden
Kan het zijn dat de functionaliteit voor het plaatsen van kaarten vanuit mijn lijst weergave van Haves naar een verkooplijst niet meer werkt?
Ik moet nu telkens of vanuit de visuele weergave werken, of ze eerst openen en dan toevoegen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top