De nieuwe layout!

axlar
4 maanden geleden
Je kan een andere quote proberen door ‘ ingedrukt te houden en dan de ' te kiezen
 bijgewerkt door axlar 4 maanden geleden
Veekeren
3 maanden geleden
Ik weet niet hoe lang ik de "community-uitvouw" rechts op mijn scherm gemist heb (zeg het maar niet als het erg lang is ), maar bij deze wil ik mijn dank en blijdschap uitspreken Erg fijne view om te zien of er iets te lezen is. Tot recent verkleinde ik telkens mijn browser om dezelfde view maar dan vanuit de hamburger van de mobiele schermgrootte te zien, misschien ben ik dus maanden met een stomme omweg bezig geweest
dionytadema
3 maanden geleden
Het community menu rechts is zichtbaar als je scherm breed genoeg is en je taal op Nederlands staat, welicht had je de website dus op engels staan
dionytadema
3 maanden geleden
Quote:
4 maanden geleden
De filters bij iemand z'n haves werken niet, ik kan alleen zoeken.
Meer mensen last van?
Heel raar, bij sommige mensen wel en bij sommige mensen heb ik niet alle filter opties....
raaaaarrrrrr

Met de update die vanochtend uitgerold is zouden alle haves en wants weer doorzoekbaar moeten zijn!

Dit is weer mogelijk dankzij een performance increase in hoe deze opgebouwt worden. Ook zou het filter paneel dus sneller moeten verschijnen
MitchDeBaas
3 maanden geleden
ohh nu deze topic weer omhog komt heb ik een vraagje,
is het mogelijk om je favorites ook te kunnen filteren op nieuw of oud?
ik heb nu 350 favorites en elke keer als ik een kaartje wil kijken wat ik gister een ster heb gegeven dan moet ik eerst helemaal omlaag scrollen elke keer. ik heb geen idee of dat ingewikkeld is (weet bijna niks van software) maar als het zou kunnen zou het echt een top funtie zijn!
 bijgewerkt door MitchDeBaas 3 maanden geleden
Jeff
3 maanden geleden
Deze post stond in het verkeerde topic, dus hier even een quote zodat ik het origineel kan verwijderen:
Quote:

FYI: Ik heb het doorgestuurd aan Ralf, zo komt het hopelijk ook snel op de juiste plek aan.
dionytadema
3 maanden geleden
Quote:
1 uur geleden
ohh nu deze topic weer omhog komt heb ik een vraagje,
is het mogelijk om je favorites ook te kunnen filteren op nieuw of oud?
ik heb nu 350 favorites en elke keer als ik een kaartje wil kijken wat ik gister een ster heb gegeven dan moet ik eerst helemaal omlaag scrollen elke keer. ik heb geen idee of dat ingewikkeld is (weet bijna niks van software) maar als het zou kunnen zou het echt een top funtie zijn!

Heb het megenomen, zodra we fixes uitrollen zullen de meest recent toegevoegde producten bovenaan komen! Voor nu nog geen filtering maar hopelijk helpt dit al
offspring
3 maanden geleden
Quote:
58 minuten geleden
Deze post stond in het verkeerde topic, dus hier even een quote zodat ik het origineel kan verwijderen:
Quote:

FYI: Ik heb het doorgestuurd aan Ralf, zo komt het hopelijk ook snel op de juiste plek aan.

Is hier een apart topic voor of kan ik zoiets beter rechtstreeks bij Ralf melden?
dionytadema
3 maanden geleden
Quote:
2 uren geleden
Is hier een apart topic voor of kan ik zoiets beter rechtstreeks bij Ralf melden?

Plaats het vooral hier zodat iedeen van ons het kan zien. Maar een extra persoonlijk berichtje naar mij kan in natuurlijk nooit kwaad!
LeKrutes
2 maanden geleden
Het linken naar Henzie "Toolbox" Torre op mijn spot werkt niet.
Rathi_Dragon
2 maanden geleden
ik wil op mijn spot ook linken naar een extended art versie van een kaart (Otawara, Soaring City) maar dan gebruikt hij steeds de borderless variant.
Ik heb ook andere kaarten geprobeerd, die werken helaas ook niet.
dionytadema
2 maanden geleden
Quote:
12 uren geleden
ik wil op mijn spot ook linken naar een extended art versie van een kaart (Otawara, Soaring City) maar dan gebruikt hij steeds de borderless variant.
Ik heb ook andere kaarten geprobeerd, die werken helaas ook niet.

Dit lijkt inderdaad onmogelijk omdat beide kaartversies de zelfde link genereren. Misschien kunnen we dit in de toekomst oplossen door een link met productid te maken, maar voorlopig zal je het dus met de huidige werking moeten doen
MitchDeBaas
2 maanden geleden
ik probeer net wat artifactjes te bekijken in 'uitgebreid zoeken' maar door Gleemax is het onmogelijk om de CMC slider te gebruiken. hij loopt namelijk van 1 tot 1.000.000. dus als je m ook maar een klein beetje verschuift dan kom je al op 15.000 ofso.

kan hiernaar gekeken worden?
axlar
2 maanden geleden
Quote:
1 uur geleden
ik probeer net wat artifactjes te bekijken in 'uitgebreid zoeken' maar door Gleemax is het onmogelijk om de CMC slider te gebruiken. hij loopt namelijk van 1 tot 1.000.000. dus als je m ook maar een klein beetje verschuift dan kom je al op 15.000 ofso.

Lavinius
2 maanden geleden
Oof... Inderdaad, ik heb hetzelfde probleem.
dionytadema
2 maanden geleden
Quote:
2 uren geleden

Er zou dan denk ik een uitzondering voor die kaart gemaakt moeten worden, en uitzonderingen maken alles helaas langzamer...

Wat voor nu wel werkt is het format bijvoorbeeld op commander zetten (dan worden alle unsets er uit gefilterd, en de commander banlist maar die is vrij klein)
BluezamX
2 maanden geleden
Werken niet clausules? Dat je alle artifacts laat zien en bij naam invoert !Gleemax bijvoorbeeld?
BluezamX
1 maand geleden
Navigation -> Magic Singles -> Double Masters 2
Geeft een 404 error
Twigwalker
1 maand geleden
Quote:
42 minuten geleden
Navigation -> Magic Singles -> Double Masters 2
Geeft een 404 error

Wordt nog aan gewerkt, de kaarten komen binnenkort online
jelmerz77
1 maand geleden
Aantal linkjes van Baldur’s Gate werken niet.
Vooral de Borderless versies
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal AfterPay Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL