Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Dragon's Maze | Build your Guild: Win your Deck!

Ralf
10 jaren geleden
Het is wederom tijd voor een leuke forumactie waar je fantastische prijzen mee kunt winnen! Om die prijzen te verdelen gaan jouw deckbuilding skills dit keer weer eens flink aan de tand voelen!

Je maakt kans op één van de drie fantastische prijzen:

Hoofdprijs: Het complete deck dat je hebt samengesteld!
2e prijs: 25 euro BoM punten (winkeltegoed)
3e prijs: 10 euro BoM punten (winkeltegoed)

Om kans te maken op deze prijzen is je opdracht eenvoudig: kies één van de Return to Ravnica of Gatecrash Guilds en bouw een deck met uitsluitend kaarten van de kleurcombinatie van je Guild. De tweede eis is dat het deck in Standard speelbaar moet zijn.

Je kunt kiezen uit één van de volgende kleurcombinaties:

: Selesnya
: Golgari
: Rakdos
: Izzet
: Azorius
: Orzhov
: Dimir
: Simic
: Gruul
: Boros

Je inzending zal op de volgende punten worden beoordeeld:

1. Hoe goed presteert je deck?
Een onsamenhangend deck dat geen synergie heeft zal vaak niet goed presteren. Een deck met een duidelijk plan, presteert vaak beter. Je deck beter maken, bereik je door het deck te testen. Zorg dat je je deck voor het inzenden hebt geoptimaliseerd, want hoe beter je deck speelbaar is, hoe hoger de score voor dit onderdeel.

2. Hoe origineel is de samenstelling van je deck?
Een deck dat uitsluitend gebruik maakt van kaarten die regelmatig in Standard decks gespeeld worden is een weinig origineel deck. Maak bij het samenstellen van je deck eens gebruik van combinaties en kaarten die je je juist niet zoveel in Standard terugziet, dan scoor je op dit onderdeel beter.

3. Hoeveel kosten de kaarten in je deck?
Een goed deck hoeft geen duur deck te zijn. Het is een uitdaging om een goedkoper deck te bouwen dat net zo goed kan presteren als een duurder deck! Als je daarin slaagt dan wordt je daarvoor beloond met een betere score op dit onderdeel.

Kans maken op je deck? Zo werkt het!
Als je mee wilt doen aan deze actie, zorg dan dat je je deck (zonder sideboard) voor 4 juli 2013 hebt geplaatst op Bazaar of Magic. Plaats vervolgens een reactie in dit onderwerp met een linkje naar het deck; zodat de jury je deck ook beoordelen. Je mag slechts met één deck meedingen naar de prijzen. Je kunt je deck tot 4 juli 2013 aanpassen; vanaf die datum staat je deelname vast.

Je inzending wordt beoordeeld door een drie-koppige jury, bestaande uit: MagnusMagicus, marcoboth en Ralf. De winnaars worden bekend gemaakt op maandag 8 juli 2013.

Regels voor deelname:
- Alleen decks ingevoerd voor 4 juli 2013, 23.59u tellen mee.
- Je deck dient standard-legal te zijn en uitsluitend te bestaan uit een kleurencombinatie zoals die van één van de Guilds van Return to Ravnica of Gatecrash. Je mag uiteraard ook gebruik maken van kleurloze kaarten.
- Je mag ook Hybrid kaarten gebruiken, ook als je niet beide kleuren speelt. Dus als je hebt gekozen, is een Arrows of Justice legaal in je deck.
- Je mag Fuse kaarten waar je slechts 1 kant van kunt spelen ook gebruiken in je deck. Dus Breaking // Entering is legaal in een deck en in een deck.
- Je kunt slechts met één deck deelnemen aan deze actie. Als je meerdere decks inzendt, dan wordt je deelname automatisch ongeldig.
- De uitslag is definitief en staat niet ter discussie.
Krabbel
10 jaren geleden
het duurde even, maar toch nee hoor, cool weer, even spelen vanmiddag
JT
10 jaren geleden
O, gaaf, ik heb er wel zin in. Ik ga over 2 weken aan de slag om nog een deckje te maken, heb al wel een leuk ideetje in mijn hoofd, maar dat merken jullie dan nog wel.
Krabbel
10 jaren geleden
nog even een vraagje trouwens, mag je fuse kaarten als Breaking // Entering spelen in een rakdos deck?
fullmoonie
10 jaren geleden
Hier mijn deck Het is voor Gruul, maar de naam zegt voldoende ^.^

jjv
10 jaren geleden
Leuke actie weer, laten we het deze keer eens proberen



Iedereen veel succes gewenst
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Quote:
Krabbel 12-06-2013 om 13:53
nog even een vraagje trouwens, mag je fuse kaarten als Breaking // Entering spelen in een rakdos deck?


Ja, in Rakdos en Dimir. Ik heb het even aan de regels toegevoegd. Dank voor het melden!
Eclavyrr
10 jaren geleden
Ik ga voor een uitdaging:

[d]10916[/d]

Dit is exact het tegenovergestelde van fullmoonies deck
Thorvik
10 jaren geleden
hier is mijn deckje
standard
Sever the chaos
door Thorvik4 jaren geleden
Skywise
10 jaren geleden
Nice one, daar gaan we maar weer eens flink over nadenken
 bijgewerkt door Skywise 10 jaren geleden
adelstad
10 jaren geleden
Leuk weer! Hier is 'ie:
 bijgewerkt door adelstad 10 jaren geleden
fullmoonie
10 jaren geleden
Is inderdaad het tegenovergestelde, zonder creatures
Skywise
10 jaren geleden
Hoppa, sneller klaar dan gedacht

buffel
10 jaren geleden
Ok hier is dan mijn toevoeging xD

Voeg een reactie toe...
Krabbel
10 jaren geleden
laat ik hem dan ook hier maar even tussen zetten, is wel zo handig

[d]10913[/d]
 bijgewerkt door Krabbel 10 jaren geleden
Harakesh
10 jaren geleden
Hierbij mijn inzending!

Waus
10 jaren geleden
Moeten we ook een sideboard erbij maken/verzinnen?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Juist niet een sideboard toevoegen .
Rickyvantof
10 jaren geleden
Bij deze mijn inzending!

beany
10 jaren geleden
ik neem aan dat we geen kaarten uit m14 mogen gebruiken?

hierbij mijn inzending om de beste flavor kaart van dgm voor orzhov
 bijgewerkt door beany 10 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 176 posts
  • Laatste post MagnusMagicus 10 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top