Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Duels of the Planeswalkers video game?

Dordledum
5 jaren geleden
Hoi,

Ik krijg komend weekend een Xbox One binnen en zag dat ik daar een (oud?) Magic spel voor kon kopen genaamd Duels of the Planeswalkers.

Heeft iemand daar ervaringen mee? Is het de moeite waard?

Ik heb sinds Shandalar in de jaren 90 geen Magic computer game meer gespeeld.

Als het wat is leg ik graag een paar euro neer voor het spel en de uitbreidingen, maar anders kan ik beter Gwent downloaden.
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
burtyoungsters
5 jaren geleden
Ik vond het als een ervaren speler niet boeiend. Lijkt meer gemaakt om mensen die magic niet kennen warm te laten draaien voor het spel. Je kunt het niet spelen op de Xbox One, maar ik wil het toch noemen: GA MTG ARENA SPELEN!
Sunitram
5 jaren geleden
Ik zou het niet meer doen. Die spellen (er zijn meerdere jaargangen DotP!) waren toentertijd leuk, maar toen waren er ook nog tegenstanders om tegen te spelen. Er zit wel iets van een storymode in, maar daar blaas je vrij snel doorheen en daarna ben je toch echt van anderen afhankelijk voor je plezier. En ik denk dat die anderen het inmiddels veel te druk hebben met Arena...
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Voor zijn tijd was DotP best goed, zeker als beginnende speler omdat de computer je op weg kan helpen. Geen idee hoeveel het kost, maar het kan leuk zijn om door de story mode heen te spelen.

Maar MTG Arena is the way to go tegenwoordig. Maar dat is momenteel alleen nog op PC beschikbaar.
Dordledum
5 jaren geleden
Ok, ik kijk nog wel even. Ik heb geen PC, dus Arena wordt het niet.
Bavelb
5 jaren geleden
Ik heb er jaren op geteerd als quick fix...de diverse versies allemaal gekocht.

Het zijn veel thematische precon decks met kleine sideboard. Best grappig maar vooral in multiplayer...en of je daar online nog.mensen voor kan vinden is de vraag.
Dordledum
5 jaren geleden
Ik heb zojuist Duels Origins geïnstalleerd wat volgens mij de laatste versie is en erg leuk voor als je even een uurtje over hebt tussendoor.
JEV
5 jaren geleden
Ja, dat is wel de meest uitgebreide versie als je geen Arena kan krijgen op je console. Erg leuk om casual potjes mee te spelen, maar na Amonkhet zijn ze helaas gestopt met het toevoegen van uitbreidingen.

Jammer dat met Arena ook het aantal actieve spelers sterk is afgenomen. Ik speel nu vooral Eternal Card Game op mobile als ik digitaal wat wil spelen. Zit een beetje tussen Magic en Hearthstone in, maar heeft wel een actieve community met ook veel events en de mogelijkheid tot draften. Als het goed is ook op Xbox One.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post JEV 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Dordledum 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top