Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Einde verhuizing?

Thijs160
2 jaren geleden
Hallo allemaal,

Ik zie dat nieuwe bestellingen nog wel geplaatst kunnen worden, maar pas worden verwerkt na de verhuizing. Nergens kan ik echter vinden wanneer deze gepland staat afgerond te worden. Het enige dat ik wel vond is de Bouwupdate 3, waar de vloeren pas in december gestort gaan worden. Gaat dit over diezelfde verhuizing, of is er ergens een tijdelijk onderkomen?

Alvast bedankt voor de info!

Thijs
 bijgewerkt door Thijs160 2 jaren geleden
jaccovdhoven
2 jaren geleden
Voor zover ik weet ging dat over december vorig jaar.
Ik verwacht dat het ergens binnenkort is dat ze verhuisd zijn, maar iemand van BoM zelf kan daar denk ik beter antwoord op geven.

Sorry voor de dubbelpost, dat ging blijkbaar automagisch...
 bijgewerkt door jaccovdhoven 2 jaren geleden
jaccovdhoven
2 jaren geleden
Voor zover ik weet ging dat over december vorig jaar.
Ik verwacht dat het ergens binnenkort is dat ze verhuisd zijn, maar iemand van BoM zelf kan daar denk ik beter antwoord op geven.
Dordledum
2 jaren geleden
Toen ik er vorige week was om mijn bestelling op te halen zag ik een affiche met "opening 4 en 5 september". Moet wel zeggen dat ik deze info op de website/het forum nog niet terug heb gevonden. Wat ik wel een beetje apart vindt.
 bijgewerkt door Dordledum 2 jaren geleden
Thijs160
2 jaren geleden
Dat is best een lange periode als er alleen een kleine waarschuwing is dat bestellingen niet behandelt gaan worden, voor haast anderhalve maand.
Dordledum
2 jaren geleden
Ik vermoed dat 4/5 september een soort feestelijke heropening is en dat de winkel wel al eerder open gaat. Maar meer helderheid is absoluut wenselijk.
Rody
2 jaren geleden
Het klopt dat op 4 en 5 september de feestelijke opening gepland staat. Of dat door mag gaan is nog afhankelijk van de maatregelen ivm corona. Er komt zeker nog meer informatie daarover.

Met de verhuizing verwachten we 2 weken bezig te zijn. Dat zou betekenen dat we 9 augustus weer open zijn. Maar dat is slechts een inschatting, als het tegenzit duurt het misschien wel langer maar hou dus rekening met 2 weken.
 bijgewerkt door Rody 2 jaren geleden
Thijs160
2 jaren geleden
Bedankt voor de info! Ik was van plan kaarten te bestellen voor een verjaardag, maar dat kan ik dan dus wel vergeten. Het was wel fijn geweest ergens een geschatte einddatum te zien vanaf wanneer bestellingen weer verstuurd gaan worden.
 bijgewerkt door Thijs160 2 jaren geleden
Ralf
2 jaren geleden
Officiële update: momenteel zijn we druk aan het verhuizen en tot dusver verloop de verhuizing voorspoedig. We verwachten eind volgende week de verhuizing af te ronden en vanaf maandag 9 augustus weer bestellingen te kunnen verwerken.
Dordledum
2 jaren geleden
Nice, goed bezig. Succes ermee!
Kiora445
2 jaren geleden
Update over jullie verhuizing zal ondertussen erg gewaardeerd worden. Ook meer duidelijkheid op jullie site hierover in het algemeen overigens.
Baseman09345
2 jaren geleden
Ik ben wel benieuwd naar hoe het eruit ziet. Zijn er nieuwe foto's?
BluezamX
2 jaren geleden
Quote:
19 uren geleden
Update over jullie verhuizing zal ondertussen erg gewaardeerd worden. Ook meer duidelijkheid op jullie site hierover in het algemeen overigens.


Inderdaad. Het is begrijpelijk dat niet alles direct duidelijk is bij de BoM, maar de maanden lange onduidelijkheid, ook als er expliciet naar gevraagd wordt door klanten, is vrij ergerlijk. Deel de bekende info, dan weten wij ook waar we aan toe zijn.
esewalt
2 jaren geleden
Je kan al wel eerder bestellen. Ik heb ~ een week geleden een bestelling gedaan en de site geeft aan dat deze 10 augustus wordt verzonden. Ik ben ook benieuwd naar hoe het eruit gaat zien!
Ralf
2 jaren geleden
Officiele update!

Komende week werken we aan de laatste eindjes van de verhuizing en verwachten we vanaf woensdag of donderdag weer bestellingen uit te kunnen sturen.

We hebben een prachtig nieuwe locatie en nodigen iedereen van harte uit om de opening hiervan mee te maken. Als eventuele corona-maatregelen geen roet in het eten gooien, zal de grootse opening op zaterdag 4 september en zondag 5 september zijn. Voor die tijd delen we geen foto's, we verrassen jullie graag bij de opening met een schitterende winkel.

Meer informatie over de opening volgt spoedig.
Windgrace357
2 jaren geleden
Is het raar dat ik hierdoor helemaal hyped ben om op die datums langs te komen en flink wat geld uit te geven aan nieuwe kaarten en om de winkel te zien die in mijn veronderstelling tot een epische Lair droom is geworden. (btw, first timer hier)
Blasty
2 jaren geleden
Ik ga misschien wel mijn volgende bestelling ophalen op 5 september
PaulvM1985
2 jaren geleden
Voor de duidelijkheid: bestellingen afhalen kan dus pas vanaf zaterdag 5 september?
Twigwalker
2 jaren geleden
Quote:
10 minuten geleden
Voor de duidelijkheid: bestellingen afhalen kan dus pas vanaf zaterdag 5 september?


We gaan kijken of we alvast een klein stukje van de winkel open kunnen stellen zodat het wel al eerder mogelijk is om bestellingen af te halen. Zodra je bestelling voor je klaar ligt ontvang je hier een bericht van met het nieuwe adres. Dit zou dan al eind deze of begin volgende week kunnen zijn.
PaulvM1985
2 jaren geleden
Ah dat zou mooi zijn Twigwalker.

Zelf mik ik op aanstaande zaterdag ivm een verjaardag. Het zou mooi zijn als jullie één dezer dagen even een seintje kunnen geven of er inderdaad een afhaalloket komt en per wanneer dan weet ik of ik bij jullie moet bestellen of bij een ander.

Ik zal dit forum blijven checken.
 bijgewerkt door PaulvM1985 2 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top