Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Einde verhuizing?

Kiora445
2 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Officiele update!

Komende week werken we aan de laatste eindjes van de verhuizing en verwachten we vanaf woensdag of donderdag weer bestellingen uit te kunnen sturen.

We ... -SNAP-


Bedankt voor de update.
Twigwalker
2 jaren geleden
Officiële update
Vanaf morgen gaan we weer de eerste pakketten en brieven verzenden. We zullen dan ook de afhalers gaan verwerken. Bij de voordeur van de winkel zal een afhaalloket zijn. Let op, het gaat hier om de nieuwe winkel en het nieuwe adres is: Rotterdamseweg 370A9 te Delft.

Wanneer de bestelling voor je klaarligt ontvang je hiervan een mail. Zonder die mail is het niet mogelijk om je bestelling op te halen. Het is ook nog niet mogelijk om naar de winkel te komen om daar een bestelling te doen of iets uit te zoeken. Je kunt dus alleen online bestellen en de bestelling, wanneer deze voor je klaarligt, in de winkel ophalen. De openingstijden zijn ongewijzigd.
PaulvM1985
2 jaren geleden
Quote:
44 minuten geleden
Officiële update
Vanaf morgen gaan we weer de eerste pakketten en brieven verzenden. We zullen dan ook de afhalers gaan verwerken. Bij de voordeur van de winkel zal een afhaalloket zijn. Let op, het gaat hier om de nieuwe winkel en het nieuwe adres is: Rotterdamseweg 370A9 te Delft.

Wanneer de bestelling voor je klaarligt ontvang je hiervan een mail. Zonder die mail is het niet mogelijk om je bestelling op te halen. Het is ook nog niet mogelijk om naar de winkel te komen om daar een bestelling te doen of iets uit te zoeken. Je kunt dus alleen online bestellen en de bestelling, wanneer deze voor je klaarligt, in de winkel ophalen. De openingstijden zijn ongewijzigd.


Helder, dank je wel!
denny
2 jaren geleden
Vanaf wanneer gaat het ook terug mogelijk zijn om terug kaarten op te sturen naar jullie?
 bijgewerkt door denny 2 jaren geleden
Twigwalker
2 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Vanaf wanneer gaat het ook terug mogelijk zijn om terug kaarten op te sturen naar jullie?


Waarschijnlijk voor het einde van de maand, maar eerst moet het verzendproces weer goed op de rails zijn
JoostdB
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
3 uren geleden
Vanaf wanneer gaat het ook terug mogelijk zijn om terug kaarten op te sturen naar jullie?


Waarschijnlijk voor het einde van de maand, maar eerst moet het verzendproces weer goed op de rails zijn


Is het wel mogelijk om de kaarten van een verkooplijst te komen afleveren op de nieuwe locatie?
EpicFatCat
2 jaren geleden
Wegens de lange onduidelijkheid en levertijd hebben mijn vriend en ik besloten om de bestelling te annuleren eergisteren.
We hebben tot op heden nog niets over terugbetalingen gehoord. 180 euro is namelijk niet niets.. Wanneer kunnen wij wat terughoren betreft terugbetalingen?

Weet dat jullie druk zijn, maar had liever wel een update gehad. Mijn geannuleerde bestelling vind ik ook niet meer terug tussen bestellingen.
Twigwalker
2 jaren geleden
Quote:
43 minuten geleden
Wegens de lange onduidelijkheid en levertijd hebben mijn vriend en ik besloten om de bestelling te annuleren eergisteren.
We hebben tot op heden nog niets over terugbetalingen gehoord. 180 euro is namelijk niet niets.. Wanneer kunnen wij wat terughoren betreft terugbetalingen?

Weet dat jullie druk zijn, maar had liever wel een update gehad. Mijn geannuleerde bestelling vind ik ook niet meer terug tussen bestellingen.



Als je geannuleerde bestelling er niet meer tussen staat is deze al geannuleerd. De terugbetaling is dan ook al gedaan. Als je dit nog niet op je rekening hebt staat dan zit de vertraging bij de banken die de betaling onderling moeten regelen. Dit duurt normaal gesproken hoogstens enkele werkdagen.
denny
2 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Quote:
5 uren geleden
Vanaf wanneer gaat het ook terug mogelijk zijn om terug kaarten op te sturen naar jullie?


Waarschijnlijk voor het einde van de maand, maar eerst moet het verzendproces weer goed op de rails zijn


Okey top merciekes voor het antwoord en heel veel succes nog met het verhuizen
 bijgewerkt door denny 2 jaren geleden
AncientOne
2 jaren geleden

Die URL...
 bijgewerkt door AncientOne 2 jaren geleden
Matthijs
2 jaren geleden
Dus als ik het goed begrijp kan je wel gewoon bestellen maar is er een vertraging voor thuislevering.

Weet iemand toevallig hoelang die vertraging ongeveer is?
Alvast bedankt
 bijgewerkt door Matthijs 2 jaren geleden
Veekeren
2 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Die URL...


Klinkt als een zakelijk verstandige keuze om breder te groeien
offspring
2 jaren geleden
Mooi logo ook! Het geheel ziet er goed uit zo zeg. Echt goed!
Cees007
2 jaren geleden
Dus de bazaar is een algemene spellen winkel geworden?
Dordledum
2 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Dus de bazaar is een algemene spellen winkel geworden?


Volgens mij is dat een work in progress, maar lijkt er wel op. Zou met alle plezier mijn D&D materiaal ook bij de BoM bestellen in de toekomst.
Jan
2 jaren geleden
Zoals jullie wellicht al gemerkt hebben zijn we inmiddels weer operationeel, we zijn hard aan het werk om onze tijdens de verhuizing opgelopen achterstand weg te werken. We verwachten in de loop van volgende week weer zonder vertraging te kunnen leveren.

En vooruit, een tipje van de sluier...

Spellenwinkel.nl is de naam waaronder we andere spellen in ons assortiment gaan opnemen. Andere kaartspellen, bordspellen, miniatures, RPG's...

Bazaar of Magic blijft gewoon bestaan zoals jullie gewend zijn, alleen dan in een wat groter en mooier pand, en als je een tournooitje komt spelen kan je tussen de rondes door ook een nieuw bordspel of je volgende D&D avontuur uitzoeken.

Meer nieuws en informatie volgt binnenkort. Momenteel hebben we alleen nog een afhaalloket voor afhaalbestellingen, maar kom vooral een kijkje nemen als de winkel verder 'af' is! En er komt natuurlijk ook nog een grootse officiële opening. Daar kan ik nog niet veel over verklappen, maar dat wordt een feestje wat je niet wil missen!
Frankovic
2 jaren geleden
Vet!
Flut123
2 jaren geleden
Blijft de BoM site ook zo bestaan en komen er dan bijvoorbeeld ook tournooien van andere spellen in de winkel?
 bijgewerkt door Flut123 2 jaren geleden
MagnusMagicus
2 jaren geleden
De site blijft gewoon bestaan . En ja, dat gaat als het goed is wel gebeuren!
TwanBonaparte
2 jaren geleden
Wat een gaaf pand zo al om te zien! Zeker een keer waard om van oost naar west ervoor te reizen
 bijgewerkt door TwanBonaparte 2 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top