Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Einde verhuizing?

maus
2 jaren geleden
Ik ben laatst langs gelopen en het is echt een vette locatie!
Aardige upgrade als je naar de spoorsingel terug kijkt.
 bijgewerkt door maus 2 jaren geleden (Typo)
MagnusMagicus
2 jaren geleden
En moet je je voorstellen dat de Spoorsingel de tweede winkel was, en de eerste winkel was al een upgrade van de "doos met kaarten onder het bed van Jan"
Dordledum
2 jaren geleden
Spoorsingel kan ik me ook nog herinneren, was klein maar fijn en makkelijk bij Delft CS.
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Oh boy, de Spoorsingel was zelfs de 3e winkel bedenk ik me nu .

De eerste echte "winkel" was een kamer in een pand tegenover waar ze op de Spoorsingel zaten. Ze hadden daar een kamer in een bedrijvenpand gehuurd wat vooral opslag was en geen winkel. Daarna zijn ze naar een locatie daar direct naast verhuisd, volgens mij was het een oude ambulance uitval. Daar was de eerste echt balie, maar er was letterlijk 4 vierkante meter tussen de balie en de buitendeur . Daarna de Spoorsingel, daarna de locatie die we nu kennen en nu dus de nieuwe!
Jeff
2 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Oh boy, de Spoorsingel was zelfs de 3e winkel bedenk ik me nu .

De eerste echte "winkel" was een kamer in een pand tegenover waar ze op de Spoorsingel zaten. Ze hadden daar een kamer in een bedrijvenpand gehuurd wat vooral opslag was en geen winkel. Daarna zijn ze naar een locatie daar direct naast verhuisd, volgens mij was het een oude ambulance uitval. Daar was de eerste echt balie, maar er was letterlijk 4 vierkante meter tussen de balie en de buitendeur . Daarna de Spoorsingel, daarna de locatie die we nu kennen en nu dus de nieuwe!


"Vroeger", toen ik nog gewoon bij mijn flat naar beneden ging en die ernaast weer naar boven om bij Jan thuis mijn bestelde boosterdoos op te halen! Dat was nog eens een tijd!
SceneFizza
2 jaren geleden
Quote:

"Vroeger", toen ik nog gewoon bij mijn flat naar beneden ging en die ernaast weer naar boven om bij Jan thuis mijn bestelde boosterdoos op te halen! Dat was nog eens een tijd!


Ik vraag me af of de inhoud van die flat de aktuele voorraad zou kunnen herbergen.
Thorsten
2 jaren geleden
De eerste keer dat ik bij de bazaar kwam was het inderdaad een flatje op enkele minuten afstand van het station. Ik kon niet naar binnen maar mijn bestelling werd naar de deur gebracht voor mij.

Dat is al weer vele jaren geleden.
TheRobinros
2 jaren geleden
Quote:
25 minuten geleden
Ik vraag me af of de inhoud van die flat de aktuele voorraad zou kunnen herbergen.


Zeg dat een flatje ordegrootte 100 kuub is (40 vierkante meter, tweeënhalve meter hoog). Dat zijn naar mijn schatting ongeveer 60.000.000 magickaarten, als je alles perfect op elkaar weet te stapelen. Mijn onderbuikgevoel is dat de BoM qua voorraad losse kaarten daar wel behoorlijk onder zit, dus alleen losse kaarten moet wel lukken, ook als Jan een behoorlijk stuk krapper woonde. Alle andere boosterboxen en merchandise die ze op voorraad hebben... ik denk dat dat niet gaat lukken
Xill
2 jaren geleden
Quote:
13 uren geleden
Quote:
13 uren geleden
Ik vraag me af of de inhoud van die flat de aktuele voorraad zou kunnen herbergen.


Zeg dat een flatje ordegrootte 100 kuub is (40 vierkante meter, tweeënhalve meter hoog). Dat zijn naar mijn schatting ongeveer 60.000.000 magickaarten, als je alles perfect op elkaar weet te stapelen. Mijn onderbuikgevoel is dat de BoM qua voorraad losse kaarten daar wel behoorlijk onder zit, dus alleen losse kaarten moet wel lukken, ook als Jan een behoorlijk stuk krapper woonde. Alle andere boosterboxen en merchandise die ze op voorraad hebben... ik denk dat dat niet gaat lukken


kaarten moet wel lukken gok ik... dat is als je er nooit meer bij wilt kunnen. de andere spullen erbij ga je er zeker niet meer tussen krijgen
Luc
2 jaren geleden
Kan het niet meteen terug vinden dus vandaar de vraag die zeker al vaker gesteld is: vanaf wanneer is het weer mogelijk om verkooplijsten af te ronden?
zinned20
2 jaren geleden
Vraagje
Als je een bestelling wilt ophalen is dat nog op de oude of al op de nieuwe locatie?
Twigwalker
2 jaren geleden
Quote:
12 minuten geleden
Vraagje
Als je een bestelling wilt ophalen is dat nog op de oude of al op de nieuwe locatie?


Ophalen van een bestelling is op de nieuwe locatie. Je ontvangt een mailtje zodra de bestelling voor je klaarligt en daarin staat ook het nieuwe adres. Je kunt ook echt pas langskomen als je het mailtje ontvangen hebt en even iets erbij bestellen in de winkel is op dit moment helaas niet mogelijk.
derooy89
2 jaren geleden
Is er eigenlijk nog een openings event?
Obituary
2 jaren geleden
In de winkel stond een flyer voor 4 en 5 september. Maar heb begrepen dat dat inmiddels is komen te vervallen??? Mischien dat iemand van de bazaar daar opheldering over kan geven voordat er mensen deze datums voor een dichte deur staan? ????
MitchDeBaas
2 jaren geleden
ja ik had bijv. wel geplanned de 5e even te komen kijken.
maar als er nog niks te zien is of er is geen event dan schuif ik het liever door
 bijgewerkt door MitchDeBaas 2 jaren geleden
Ralf
2 jaren geleden
De officiële opening vanwege vertraging en de aanhoudende corona maatregelen verplaatst naar het weekend van 25/26 september. Meer informatie volgt spoedig!
Charlenevdlaar
2 jaren geleden
Wat zijn na dit weekend de openingsdagen/tijden? Op de website staat nog steeds een melding over alleen afhalen.
Twigwalker
2 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden
Wat zijn na dit weekend de openingsdagen/tijden? Op de website staat nog steeds een melding over alleen afhalen.


Dat zullen de gewone openingstijden zijn. Dus over het algemeen van 09:30 tot 17:30.

Het is nog steeds handig om online te bestellen zodat we het alvast voor je klaar kunnen leggen, maar voor een leuk bordspel zul je nu juist langs moeten komen omdat spellenwinkel.nl pas binnenkort online gaat.
 bijgewerkt door Twigwalker 2 jaren geleden
Charlenevdlaar
2 jaren geleden
Okay, bedankt! Komen we in de herfstvakantie zeker kijken.
Kwakelaar
2 jaren geleden
Misschien al eens door iemand gevraagd of gecommuniceerd maar ik heb hierover nog niks vernomen en ben hier erg benieuwd naar; bij mijn laatste bestelling werd vermeld dat er nog iets werd aangeboden ivm vertragingen door de verhuizing. Ik ben benieuwd wat dit is en wanneer we dit kunnen verwachten!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top