Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Filter aanpassingsverzoek in haves/wants

Cassefras
1 maand geleden
Hi BoM!

Ik weet niet of dit kan, maar ik zie dit soms op andere sites voorbijkomen, dus vandaar mijn brutale verzoek.

Ik zie vaak tijdens het traden mensen met een enorme 'haves' of 'wants' lijst zoals BoM die voorziet op je eigen BoMspot.

Mijn direct aansluitende vraag:
Als je bij iemands haves kijkt, is het dan mogelijk om een filter toe te voegen :' in mijn wants?' En bij voorkeur ook andersom?

Dit maakt ruilen en snel inzichtelijk krijgen wat je voor elkaar kunt betekenen ineens zeer makkelijk i.p.v. meerdere filters heen en weer klikken om te ontdekken wat je voor elkaar kunt betekenen.

Als dit niet kan, dan natuurlijk helaas haha.
Blasty
1 maand geleden
Deze wens is al vaker voorgesteld, maar ik denk dat ze daarmee als commerciële site zichzelf in hun voet zouden schieten.
Ik denk dat wr heel blij mogen zijn met wat ze al bieden
SceneFizza
1 maand geleden
Quote:
13 uren geleden
Deze wens is al vaker voorgesteld, maar ik denk dat ze daarmee als commerciële site zichzelf in hun voet zouden schieten.
Ik denk dat wr heel blij mogen zijn met wat ze al bieden

Of er komen juist meer mensen de site bezoeken en zullen door de geboden service eerder geneigd zijn, producten en of evenementen bij te wonen.

Het is maar net hoe je het bekijkt.

Ik weet in ieder geval wel dat ikzelf geneigd ben ook naar de gun-factor te kijken als ik mijn geld uitgeef. Dit baseer ik op mijn ervaringen, welke ik allen laat mee tellen tov de vraagprijs.
 bijgewerkt door SceneFizza 1 maand geleden (Toevoeging)
jelmerz77
1 maand geleden
Quote:
2 uren geleden
Of er komen juist meer mensen de site bezoeken en zullen door de geboden service eerder geneigd zijn, producten en of evenementen bij te wonen.

Het is maar net hoe je het bekijkt.

Ik weet in ieder geval wel dat ikzelf geneigd ben ook naar de gun-factor te kijken als ik mijn geld uitgeef. Dit baseer ik op mijn ervaringen, welke ik allen laat mee tellen tov de vraagprijs.

Inderdaad zo denk ik er ook over. Ik koop regelmatig bij de lokale winkel waar ik speel, en ook af en toe hier om de service van de site en het feit dat ik hier de mogelijkheid heb om te ruilen.
Dus ja dit werkt voor mij van 2 kanten
Cassefras
1 maand geleden
Ik stel deze vraag terwijl ik net een order heb gedaan bij BoM, dus ik denk dat meer traffic op de site en een groeiende community zal leiden tot meer sales, maar daar kan BoM d.m.v. een conversierapport o.i.d. onderzoek naar doen ofcourse.

Verder is niet geschoten altijd mis, dus de vraag stellen kan geen kwaad.

Wist niet dat deze vraag al eerder gesteld was overigens
Jan
1 maand geleden
De voornaamste reden dat we dit idee niet snel in de praktijk zullen brengen is toch wat praktischer van aard. We hebben momenteel (al een tijdje) een krappe bezetting in ons web development team. Dit maakt dat we erg selectief moeten zijn in de projecten die worden aangepakt. De website operationeel, snel en veilig houden heeft altijd eerste prioriteit; omdat de wereld nu eenmaal niet stil staat, wordt er altijd gewerkt aan projecten om met de tijd mee te gaan. Een tweede prioriteit is het ontwikkelen en verbeteren van interne systemen, bijvoorbeeld om het werk van onze logistieke afdeling sneller, makkelijker, efficiënter, enzovoorts te maken.

Zoals gezegd denken wij ook dat het goed is om een website te hebben waar mensen vaak en graag komen, met veel informatie en nuttige features. Niet alleen omdat we de Magic scene een warm hart toedragen, maar inderdaad ook vanuit business oogpunt. Het is mooi om iets te kunnen doen voor onze mede-Magic fans, en het is natuurlijk ook goed als mensen vaker, langer, uitgebreider op onze website bezig zijn. Een win-win zou je zeggen. We proberen dan ook zo nu en dan een projectje 'voor de community' in de mix te gooien, maar zolang ons development team (nog) niet op volle sterkte is, zal dit niet zo vaak gebeuren, en zijn het relatief kleine projectjes.

Dus, ben of ken je een developer die werk wil maken van zijn of haar hobby, check even de pagina werken bij Bazaar of Magic!
Cassefras
1 maand geleden
Helder en bedankt voor de reactie.

Toch stiekem ook jammer dat de krapte op de arbeidsmarkt dit soort kleine verbeteringen voor bedrijven in de weg kan staan.

Snap tevens ook zeker dat deze niet bovenaan de 'to-do list' staat.

Helaas ken ik niemand die deze vacature voor BoM kan vullen, dus er rest enkel nog te zeggen :

Good luck searching en crossed fingers dat jullie Iemand vinden voor dit soort improvements.

Succes!
piano
1 maand geleden
Zelf match ik niet met wat jullie zoeken, maar ik heb hem doorgestuurd.

Ik vind de ruimte die BoM biedt om te ruilen en spelen gul, en dat heeft in mijn geval zeker geleid tot extra aankopen. Zoals het ruilen nu kan, lijkt mij uitstekend voor BoM.
 bijgewerkt door piano 1 maand geleden
offspring
1 maand geleden
Ik zal aansluiten in de rij met mensen die hier aangeven dat ze aankopen doen door de forum / community / ruil functionaliteit die wordt aangeboden, want dat geldt voor mij zeker ook!

Dus dat wordt even zelf vibe coden Jan !
Jan
1 maand geleden
Ik denk dat het beter is voor iedereen als ik dat niet doe.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 10 posts
  • Laatste post Jan 1 maand geleden
  • Gemaakt door Cassefras 1 maand geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL