Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Gebruikersnaam forum aanpassen

MagnusMagicus
1 jaar geleden
Hoi allemaal!

Eens in de zoveel tijd wil ik mensen de optie geven om hun gebruikersnaam aan te passen omdat ze actief zijn geworden op het forum en een random gegenereerde naam hebben gekregen, of eentje die niet meer bij ze past.

Als je hier reageert, dan zal ik de naam voor je aanpassen. Maar even voor de duidelijkheid: Ik doe dit niet zomaar voor de lol, je naam is belangrijk omdat mensen je ermee herkennen, dus doe het alleen als het echt beter voor je is .

Ik heb net "Nissa,StewardofEleme" hernoemd naar Stolen_Identity. Dus bij deze weet je dat zijn naam veranderd is .
Pir's Imagination
1 jaar geleden
Kan je deze gebruikersnaam veranderen in Pir’s Imagination a.u.b.?
Bij onze eerste inschrijving dachten we het forum nog niet onmiddellijk te gebruiken en gewoon een account te nemen voor bestellingen. Nu we Magic steeds verder ontdekken willen we toch liever elk apart de optie hebben om decks bij te houden, te reageren ed. Vandaar de vraag :-)
Dankjewel alvast!
PrinceRuppertsDog
1 jaar geleden
Ik zou graag mijn naam willen aanpassen naar PrinceRuppertsDog. Al mijn namen online is dit behalve hier op het forum. Was tijdens corona ook al een verwarring op discord
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Quote:
3 dagen geleden
Kan je deze gebruikersnaam veranderen in Pir’s Imagination a.u.b.?
Bij onze eerste inschrijving dachten we het forum nog niet onmiddellijk te gebruiken en gewoon een account te nemen voor bestellingen. Nu we Magic steeds verder ontdekken willen we toch liever elk apart de optie hebben om decks bij te houden, te reageren ed. Vandaar de vraag :-)
Dankjewel alvast!
Met plezier, maar een gebruikersnaam mag geen spaties. Wil je PirsImagination, of iets dat daar op lijkt?

Quote:
Ik zou graag mijn naam willen aanpassen naar PrinceRuppertsDog. Al mijn namen online is dit behalve hier op het forum. Was tijdens corona ook al een verwarring op discord
Komt voor elkaar!

Bij deze is BigSmoke nu PrinceRuppertsDog.

Edit: en Sssddd is nu Pir's Imagination. Blijkbaar waren spaties toch geen issue
 bijgewerkt door MagnusMagicus 1 jaar geleden
Gideon1544
1 jaar geleden
Ik wil heel graag mijn gebruikersnaam willen laten veranderen in Gideon 1543.
(Gideon1544 is me nèt wat teveel)
En een spatie doet me wel wat.
Ik hoop dat dit mogelijk is, alvast bedankt!
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Ik pas met liefde een naam aan als het duidelijk is dat de huidige niet voldoet, maar dit komt over als een grap . Is dat zo?

Nu ben ik een groot voorstander van grappen, maar ik pas liever alleen namen aan als het echt nodig is, het is wel het ding waarmee mensen je herkennen op het forum.
Panoramix
1 jaar geleden
Hoi MagnusMagicus,

Wil je mijn naam aanpassen naar Panoramix? Mijn profielnaam komt nu iets te veel overeen met de werkelijkheid

Alvast bedankt.
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Bij deze is hansverkade nu Panoramix!
Gideon1544
1 jaar geleden
Nee, zeker geen grap.
Maar toch nog net genoeg naam herkenning zo.
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Ik wil je best serieus nemen, maar ik zie de waarde van het nummer eentje lager maken en een spatie toevoegen niet .
Panoramix
1 jaar geleden
Quote:
6 uren geleden
Bij deze is hansverkade nu Panoramix!


Dank je wel!
Gideon1544
1 jaar geleden
Triskelion88
1 jaar geleden
Wel je mijn gebruikersnaam aanpassen naar Triskelion88
Skywise
1 jaar geleden
Ik zie nu net dit topic en zou heel graag mijn gebruikersnaam veranderd willen zien nog als dat kan? Huidige naam is bepaald geen prettige reflectie meer. Kan deze aangepast worden naar Skywise?
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Hear ye, hear ye!

Vanaf heden is Koendert nu bekend als Triskelion88!
Vanaf heden is Darksoul93 nu bekend als Skywise!

Sorry Triskelion88, ik had je verzoek gemist!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top