Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Het reporten van posts

MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dames en heren,

Graag wil ik iets onder jullie aandacht brengen. Elke post in het forum of bij het kaartcommentaar bevat een report knop die je herkent aan een icoontje met een ! uitroepteken in een driekhoek.

Mijn vraag aan jullie is om deze te gebruiken wanneer er een post gemaakt wordt die je niet goed vindt. Het kan zijn omdat het spam is, geruild wordt bij het kaartcommentaar, beledigend is, volledig off topic en irritant of wat dan ook is. Het kan ook zijn dat je je eigen post wil wissen. Maak dan de inhoud leeg en report hem, dan wissen wij hem voor je!

Wat er dan gebeurt is dat de andere Moderators en ik in een overzicht kunnen zien welke posts reported zijn en door wie. We kunnen dan direct naar de post toegaan en actie ondernemen als dat nodig is.

Wat ik graag wil is dat jullie niet reageren op een ongewenste post, maar alleen reporten. Dus klik op report, negeer de inhoud verder en klaar. Ik zorg dat de post gewist of aangepast wordt en zal waarschuwingen of iets anders uitdelen. Ga niet zelf op de stoel van de moderator zitten, dat levert alleen maar discussies op die we juist willen voorkomen.

Anderen zien niet dat jij een post reported hebt, dus het gebruik is anoniem (behalve voor mij). Misbruik wordt ik ook niet blij van, maar dat moge logisch zijn

Op deze manier kunnen jullie mij helpen het forum leuk, gezellig en on topic te houden! En dat is toch wat we allemaal willen. Gebruikers die terecht veel posts rapporteren kunnen hiervoor soms een BoM XP bonus ontvangen. We willen jullie graag belonen voor het meehelpen aan het prettig houden van de site. Let wel, dit is echt geheel op individuele basis zonder dat daar rechten aan te ontlenen zijn

Veel plezier op de Bazaar!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 2 maanden geleden
Fjaulnir
12 jaren geleden
Mogen we ook onze eigen posts rapporteren?

Ik heb het even als experiment gedaan, omdat ik een reactie van mezelf wilde deleten maar dat gaat niet of is dat niet echt de bedoeling.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ja, dat is ook goed. Op die manier breng je een post waar iets aan moet gebeuren onder de aandacht van een moderator. Ik heb 'm verwijderd voor je!
Fjaulnir
12 jaren geleden
Thx!
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Even opnieuw onder de aandacht brengen
magu
12 jaren geleden
het kan handig zijn als we kunnen aangeven waarom een post gereport wordt.
BasicB
12 jaren geleden
Quote:
magu 21-11-2011 om 13:01
het kan handig zijn als we kunnen aangeven waarom een post gereport wordt.


Ja dat is wel een goeie, wij kunnen het natuurlijk anders zien dan jullie moderators!
MagnusMagicus
12 jaren geleden
In principe lukt het me wel om het uit te vogelen wat er aan de hand is, maar we nemen de suggestie mee, bedankt!
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ik gooi deze eens omhoog om opnieuw onder de aandacht te brengen .
supercalgonman
10 jaren geleden
'Don't feed the trolls', nog steeds iets wat heel handig is om te weten op het internet (en zeker op fora).
sven4president
10 jaren geleden
Ik zal er op letten. Zijn er dan laatste tijd negatieve forum berichten dat dit zo ineens tevoorschijn komt of is het gewoon een mededeling?
 bijgewerkt door sven4president 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Dit springt omhoog omdat supercalgonman reageert op het topic .
Twigwalker
10 jaren geleden
Komt er ook een report knop voor BoM spots?
Blasty
10 jaren geleden
Alleen op die van jou
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Die zit op mijn BoMspot en heet grofweg "stuur Magnus een berichtje"
JT
10 jaren geleden
Quote:
Blasty 30-09-2013 om 21:18
Alleen op die van jou


Haha, hoe flauw kunnen we wezen
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Nog eens een upje voor de nieuwe mensen onder ons .
ebonpraetor
10 jaren geleden
Originele post klopt niet helemaal meer: er zijn tegenwoordig toch meer/andere moderators?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Merci, heb het meteen aangepast .
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ik heb het gevoel dat men dit ondertussen goed gebruikt, maar voor de nieuwe mensen wil ik het nog een keertje onder de aandacht brengen .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top