Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Loyaliteit

Pyrotic
5 jaren geleden
Goedemorgen,

Ik keek net naar mijn loyaliteit en ik zag Dat ik op - 5 sta. Hoe is dat mogelijk? Want ik heb gecomment en 10 punten voor je eerste deck die ik hier na heb verwijderd had ik ook nooit gekregen. Überhaupt decks erop zetten geven mij ook geen punten.

Zouden jullie dit misschien kunnen fixen?

Met vriendelijke groet
BuidingMage
5 jaren geleden
Als je een deck verwijderd verdwijnt die XP en je kan maar 1 deck per dag een deck maken voor punten, voor eventuele andere decks die je dan post krijg je geen punten meer
Pyrotic
5 jaren geleden
Dat begrijp ik, maar hoe kan ik met de comments eraf gerekend op -15 komen. Zou als ik wat dan ook heb gedaan nooit onder de nul kunnen komen toch?
 bijgewerkt door Pyrotic 5 jaren geleden
Pyrotic
5 jaren geleden
Dus ik neem aan dat dit een kleine bug is.
Pyrotic
5 jaren geleden
Sta nu als ik naar mn loyaliteit activiteiten kijk -10 met decks
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik ga het binnenkort voor je uitzoeken, maar het kan zijn dat het na de kerstdagen wordt. Maar je bent de allereerste ooit die er iets niet aan vindt kloppen, dus ik ga er stiekem een beetje van uit dat het wel klopt wat er staat. Maar heb geduld, ik ga het wel voor je uitzoeken
Pyrotic
5 jaren geleden
Oké super bedankt. Ik kan ook evt even langs komen na de kerstdagen dan laat Ik het zien wat ik bedoel. Fijne feestdagen!
Warlock956
5 jaren geleden
Voor de eerste deck kreeg ik maar 5 i.p.v. 10 wat je zou krijgen.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Het kan zijn dat hier wat in is aangepast. Ik kan op de nieuwe website niet zoveel zien als ik op de oude kon, dus ik kan verder weinig voor je betekenen. Je kunt een email wagen aan info@bazaarofmagic.nl, dan kunnen ze het voor je uitzoeken.
Warlock956
5 jaren geleden
Zal vanavond een email sturen met de info.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top