Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magnus stopt als moderator

MagnusMagicus
1 jaar geleden
Hoi allemaal!

Na iets van 14 jaar moderator te zijn geweest voor Bazaar of Magic is het tijd: ik stop als moderator en het toevoegen van kaarten aan de database. Het is heel mooi om te zien hoe de Bazaar gegroeid is van twee twintigers die in een oude ambulance garage een eerste shop hadden tot het megagrote pand dat er nu is, en hoe het forum gegroeid, veranderd en geupdate is in de loop der jaren. Sommige van jullie zijn er al vanaf het begin bij geweest en anderen vonden later hun weg ook naar de gezelligheid van dit forum.

Ik zal vast nog wel mijn hoofd laten zien, maar ik ga ook een nieuwe startup helpen met een community en database opbouwen, dus we gaan zien hoe het loopt .

Ik wens jullie alleen in ieder geval veel plezier op het forum en met Magic!
MarcieP1988
1 jaar geleden
You sir... are a legend!
Tudou
1 jaar geleden
End of an era!

Dank voor alle inzet en wijsheid!
BluezamX
1 jaar geleden
Begrijpelijk, maar inderdaad wel end of an era. Bedankt voor de honderden (duizenden?) regels die zijn uitgelegd en vragen die zijn beantwoord, en veel plezier bij de nieuwe klus! Mogen we weten om welke startup het gaat?
URLSkelemad
1 jaar geleden
Bedankt voor alle wijze woorden!
Lavinius
1 jaar geleden
Dankjewel voor alles, Magnus! Het forum zal toch iets minder een forum zijn zonder jij en je Mistform Ultimus-verwijzingen
offspring
1 jaar geleden
Potverdeurie Magnus, dat is zonde. Blijf vooral actief lid van het forum zou ik zeggen, en succes met je nieuwe klus!
Iso
1 jaar geleden
Heel veel succes en plezier met je volgende stap
Blasty
1 jaar geleden
Mark wat jammer dat je gaat! Jij bent het succes van dit forum. Niet alleen je wijsheid maar de laagdrempelige en humoristische wijze waarop je het brengt is een warm welkom voor iedereen die het forum eventjes bezoekt, en een voorbeeld voor ieder die het hun thuis noemt.

Ik ga je missen, maar niet je ninja acties
Succes met de volgende klus, en tot ziens!
Twigwalker
1 jaar geleden
Jammer om je te zien vertrekken Mark, ik weet onze eerste ontmoeting nog erg goed (owh wauw, jij BENT MagnusMagicus). Bedankt voor al je inzet al die jaren. En zoals andere al samen hebben gevat gaan we je humor, wijsheid en behulpzaamheid zeker missen.
jjbvd1993
1 jaar geleden
Jammer dat je gaat, maar heel veel sterkte met de startup! hopelijk maak je net zo'n succes van de community daar, als degene hier!

ps. Als eerbetoon even een Lord Magnus inlijsten in Delft?
TheRobinros
1 jaar geleden
Bedankt voor de mooie jaren op het fijne, warme forum!
Eclavyrr
1 jaar geleden
Bedankt voor veel mooie jaren bij BoM, en heel veel succes bij je volgende stap!
Veekeren
1 jaar geleden
Succes, bedankt, en hopelijk gewoon tot regelmatige ziens
Justian2002
1 jaar geleden
Wat jammer dit! Maar veel succes met de nieuwe uitdaging
piano
1 jaar geleden
Veel plezier en succes toegewenst. En bedankt voor het beantwoorden van veel van mijn vragen
 bijgewerkt door piano 1 jaar geleden
Luc
1 jaar geleden
Dit is geen leuk nieuws om de dag mee te starten

Heel veel succes en plezier bij je nieuwe uitdaging.
Bedankt voor al je werk en energie die je in het forum hebt gestopt.

Laat zeker nog van je horen!
Amanda
1 jaar geleden
Mark, wat jammer. Bedankt voor alle jaren dat je ervoor gezorgd hebt dat dit een leuk en interessant forum was.
MitchDeBaas
1 jaar geleden
ahh Mark, wat jammer! ik hoop dat je succes vind bij het opzetten van de andere Job en dat we je hier nog mogen blijven zien. ik en vele anderen heb veel van je geleerd en daar zijn we je dankbaar voor!
Jeff
1 jaar geleden
Mark, enorm bedankt voor de tijd die je altijd in het forum en kaart-/productcommentaar hebt gestoken! Ik blijf uitkijken naar je goede en leuke commentaren, want ik vertrouw er op dat je zoals beloofd nog af en toe je hoofd zult laten zien!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top