Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magnus stopt als moderator

Rathi_Dragon
1 jaar geleden
Magnus, bednakt voor het delen van je kennis. Succes met de nieuwe startup!
Je hebt de lat lekker hoog gelegd voor je opvolger zal de nieuwe Moderator blij mee zijn.
CarolineAya
1 jaar geleden
Heel veel succes met je nieuwe job! Hopelijk zien we je af en toe nog eens voorbij komen! Bedankt voor alles!
Braille
1 jaar geleden
Mark, hartstikke bedankt! Succes met de nieuwe uitdaging!
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Dank allen voor de vriendelijke woorden . Ik ben erg blij met de community hier en ik vermoed dat het zonder mij ook nog steeds biiiijna net zo leuk zal zijn .

Jullie zullen me zeker nog wel tegenkomen hier, ik ben goede vrienden met Jan en Ralf en ik *moet* af en toe natuurlijk mijn regelvragenbeantwoord-itch kwijt .

Om even op een paar dingen specifiek in te gaan:

Quote:
1 dag geleden
Begrijpelijk, maar inderdaad wel end of an era. Bedankt voor de honderden (duizenden?) regels die zijn uitgelegd en vragen die zijn beantwoord, en veel plezier bij de nieuwe klus! Mogen we weten om welke startup het gaat?
Ik gok dat het wel in de duizend(en) loopt ja . Ik had begrepen dat er hier ooit een hele strenge mod was die geen linkjes naar (mogelijke) concurrenten toestond, dus dat zal ik dan ook maar niet doen . Maar Jeff weet waar ik heen ga, val hem maar lastig .

Quote:
23 uren geleden
Mark wat jammer dat je gaat! Jij bent het succes van dit forum. Niet alleen je wijsheid maar de laagdrempelige en humoristische wijze waarop je het brengt is een warm welkom voor iedereen die het forum eventjes bezoekt, en een voorbeeld voor ieder die het hun thuis noemt.

Ik ga je missen, maar niet je ninja acties
Succes met de volgende klus, en tot ziens!
Mijn doel is nu om je alsnog te ninja'en . En dank voor je woorden!

Quote:
21 uren geleden
Jammer om je te zien vertrekken Mark, ik weet onze eerste ontmoeting nog erg goed (owh wauw, jij BENT MagnusMagicus). Bedankt voor al je inzet al die jaren. En zoals andere al samen hebben gevat gaan we je humor, wijsheid en behulpzaamheid zeker missen.
Graag gedaan, en ondertussen ben jij ook DE Twigwalker voor mij hoor .

Quote:
21 uren geleden
Jammer dat je gaat, maar heel veel sterkte met de startup! hopelijk maak je net zo'n succes van de community daar, als degene hier!

ps. Als eerbetoon even een Lord Magnus inlijsten in Delft?
Ik zou dat een briljant idee vinden, behalve dat die Lord Magnus natuurlijk in mijn verzameling thuishoort .
thegeertfiles
1 jaar geleden
Veel plezier en succes met je nieuwe uitdaging. Ik weet nog goed dat ik ongeveer 10 jaar geleden de bazaar website vond en toen elke dag meerdere keren ging kijken of er nog interessante kaarten of combo's in het zonnetje werden gezet door Magnus
marcoboth
1 jaar geleden
Bedankt voor alle energie en vrolijkheid die je al die jaren in deze community hebt gestopt! Het is bijna onmogelijk om in woorden te bevatten wat voor impact je hebt op de Nederlandse magic community. Zal zeker een gemis zijn om na zo'n lange tijd minder van je commentaar te zien.

Veel succes en plezier met het vervolg!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top