Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuw: kaarten inruilen en verkopen bij Bazaar of Magic!

Ralf
7 jaren geleden
Het is tijd voor een grote nieuwe stap op de beta website van Bazaar of Magic:

BazaarofMagic.eu

Vanaf nu kun je met een automatische buylist elke Magic kaart die je bezit bij Bazaar of Magic inruilen voor winkeltegoed of geld. Kaarten inruilen of verkopen gaat heel gemakkelijk in 3 stappen:

1. Klik de lijst met in te ruilen kaarten bij elkaar.
2. Stuur je kaarten naar Bazaar of Magic of breng ze langs.
3. Ontvang winkeltegoed op je account of geld op je bankrekening.

Het maakt niet uit welke kaart je wilt verkopen, we kopen alle Magic kaarten die er zijn. De prijs waarvoor je de kaart kunt verkopen wordt voor een deel bepaald door onze vraag naar de kaart. Als we een kaart goed kunnen gebruiken krijg je een hele hoge prijs voor de kaart. Daarnaast maken we het ook makkelijk voor je om zonder daarvan een lijst te maken grote hoeveelheden kaarten te verkopen.

Iedere Magicer heeft thuis kaarten liggen die stof aan het verzamelen zijn...! Verkoop je overbodige kaarten nu aan Bazaar of Magic of ruil ze in voor kaarten die je wel kunt gebruiken!

Hoe kan ik mijn kaarten verkopen
Ga naar onze nieuwe website: BazaarofMagic.eu en log in met je gebruikersgegevens. Je kunt nu naar elke kaart zoeken, of via een overzicht van bijvoorbeeld alle kaarten van Kaladesh eenvoudig klikken op sell.

Je kunt ook de meest gezochte Magic kaarten bekijken via Meest gezochte kaarten.

Het proces om je kaarten te verkopen of in te ruilen is heel eenvoudig en duidelijk. Mocht je vragen en/of opmerkingen hebben over het inruilen en verkopen van kaarten bij Bazaar of Magic dan zien we die graag terug in de reacties op dit onderwerp!

Verkoopze!
Taacoo
7 jaren geleden
Is het ook mogelijk een klein Sell knopje toe tevoegen aan het overzicht met de verschillende versies van kaarten. Zodat je de goede versie snel in de sell list kan gooien
AncientOne
7 jaren geleden
Is er nog een 'bonus' als ik winkeltegoed ipv. cash geld wil?

Dus bv. kaarten om in te ruilen ter waarde van € 15,= cash of € 17,25 winkeltegoed (in dit voorbeeld dus een bonus van 15% als je voor winkeltegoed ipv. cash kiest)...
Taacoo
7 jaren geleden
Quote:
AncientOne 19-12-2016 om 14:15
Is er nog een 'bonus' als ik winkeltegoed ipv. cash geld wil?

Dus bv. kaarten om in te ruilen ter waarde van € 15,= cash of € 17,25 winkeltegoed (in dit voorbeeld dus een bonus van 15% als je voor winkeltegoed ipv. cash kiest)...


Ja. Winkel te goed geeft meer terug dan Cash geld. Of daar een specifiek % aan hangt durf ik niet te zeggen

EDIT: Lijkt erop dat het 30%. Heb zelf al wat in mijn Sell list gegooid
 bijgewerkt door Taacoo 7 jaren geleden
AncientOne
7 jaren geleden
30%? Netjes...
Dordledum
7 jaren geleden
Interessant! Ga er eens rustig voor zitten. Is er ook een optie om de kwaliteit van de kaarten aan te geven? Ik kan me voorstellen dat het voor oudere series van belang kan zijn.
Eclavyrr
7 jaren geleden
Ja dat vroeg ik me dus ook af.
Ik heb er weinig behoefte aan om elke common en unc die ik heb te verpatsen omdat zowel voor mij als jullie niet interessant is, want wie wilt 30+ Yoked Ox inkopen, maar ik heb genoeg promo's e.d. die ik op zich wel kwijt wil en er wat geld voor terug wil (Dat ik vervolgens toch weer op BoM uitgeef, maar a la)
 bijgewerkt door Eclavyrr 7 jaren geleden
Taacoo
7 jaren geleden
Er zit een Bulk optie in. Waarbij je bijvoorbeeld 100 Commons in 1x kan verkopen voor 51c(Vaste prijs)

Over Kwaliteit zie ik niks. Maar de Bulk optie vind ik een mooie toevoeging!
Ralf
7 jaren geleden
In onze inkoopvoorwaarden vind je meer informatie over de conditie van Magic kaarten. Zie hier de voorwaarden:

Inkoopvoorwaarden

We gaan standaard uit van minimale Near Mint kaarten, stuur je minder mooie kaarten op dan wordt de prijs aangepast volgens de voorwaarden.
Taacoo
7 jaren geleden
Ik heb wel een kleine bug gevonden. Als je je scherm verkleint op de website werkt de URL op een gegeven moment niet meer. Zie Screenshot.

http://imgur.com/a/tM5Qb - Browser: Chrome
Eclavyrr
7 jaren geleden
Ziet er op zich prima uit, tijd om de verzameling eens uit te gaan dunnen.
Ralf
7 jaren geleden
Quote:
Taacoo 19-12-2016 om 15:35
Ik heb wel een kleine bug gevonden. Als je je scherm verkleint op de website werkt de URL op een gegeven moment niet meer. Zie Screenshot.

http://imgur.com/a/tM5Qb - Browser: Chrome


Dankjewel: wordt direct opgelost!
FinlayDaG33k
7 jaren geleden
Ik had al wat feedback gestuurd *kuch* nachtmodus *kuch*

Maar nu kan ik dus ook mijn overgebleven kaarten verkopen? nice (niet dat ik dat ga doen voor voorlopig haha)
Voice
7 jaren geleden
Maakt het uit welke versie het is? Het wordt bij sommige kaarten aangegeven (bijv. Counterspell), maar bij andere niet.
MtgLuckerFTW
7 jaren geleden
Ik weet niet of het een glitch is of gewoon niet klopt, maar een foil Grasp of Darkness van Scars of Mirrodin kost 8 euro, maar heeft een resale value van 3 cent...
Ralf
7 jaren geleden
Quote:
Voice 19-12-2016 om 17:34
Maakt het uit welke versie het is? Het wordt bij sommige kaarten aangegeven (bijv. Counterspell), maar bij andere niet.


Ja, sets zijn van belang. Elke versie heeft zijn eigen inkoopprijs.
Ralf
7 jaren geleden
Quote:
MtgLuckerFTW 19-12-2016 om 17:46
Ik weet niet of het een glitch is of gewoon niet klopt, maar een foil Grasp of Darkness van Scars of Mirrodin kost 8 euro, maar heeft een resale value van 3 cent...


Dank voor het melden, we gaan er even naar kijken.
Dordledum
7 jaren geleden
Vind eht idee erg leuk, maar jammer dat je een geprinte lijst mee moet sturen. Niet echt van deze tijd toch? Ik ken bijna niemand meer die nog een printer heeft.
Ralf
7 jaren geleden
Quote:
Dordledum 19-12-2016 om 19:35
Vind eht idee erg leuk, maar jammer dat je een geprinte lijst mee moet sturen. Niet echt van deze tijd toch? Ik ken bijna niemand meer die nog een printer heeft.


Als je de informatie goed leest, dan kun je zien dat dat een optie is. Je kunt ook alleen het referentienummer van je verkooplijst meesturen door dit op een papiertje te schrijven. Het gaat erom dat er een referentie meegestuurd wordt. Geen printer nodig dus...
Dordledum
7 jaren geleden
Mea Culpa!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top