Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuw: kaarten inruilen en verkopen bij Bazaar of Magic!

n4ppy
7 jaren geleden
Het vuilnisbakje / verwijder knopke doet het niet?

Staat nu een Black lotus op

Edit: niet meer, werkt niet in Chrome, wel in Edge.
 bijgewerkt door n4ppy 7 jaren geleden
Jeff
7 jaren geleden
Vraagje over de afhandeling. Stel ik heb mijn kaarten ingevoerd en opgestuurd. Jullie stellen dat een kaart niet NM is, maar Good en geven dus 40% van de waarde. Krijg ik een overzicht waarin staat welke beoordeling jullie aan welke kaart hebben gegeven?

Is er een overzicht met voorbeelden van wat 'Very Good', 'Good' en 'Poor' zijn?
n4ppy
7 jaren geleden
Quote:
1 jaar geleden
Is er een overzicht met voorbeelden van wat 'Very Good', 'Good' en 'Poor' zijn?

Ik neem aan Condities van Magic kaarten
 bijgewerkt door n4ppy 7 jaren geleden
Eclavyrr
7 jaren geleden
Eerste trade ingestuurd, ben benieuwd
Ralf
7 jaren geleden
Quote:
Jeff 21-12-2016 om 12:17
Vraagje over de afhandeling. Stel ik heb mijn kaarten ingevoerd en opgestuurd. Jullie stellen dat een kaart niet NM is, maar Good en geven dus 40% van de waarde. Krijg ik een overzicht waarin staat welke beoordeling jullie aan welke kaart hebben gegeven?

Is er een overzicht met voorbeelden van wat 'Very Good', 'Good' en 'Poor' zijn?


Ja, je krijgt op je overzichtspagina te zien wat het voorstel (oftewel de lijst in te ruilen kaarten zoals voorgesteld) was en wat er uiteindelijk ontvangen is, met de bijbehorende condities en eventuele niet-Engelse kaarten.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Het toevoegen van promo's gaat niet zo lekker, je krijgt er altijd 0,026 cent voor.
Jaz
7 jaren geleden
Goede ontwikkeling, enige wat ik op het eerste gezicht mis is de filter per set.
Dit maakt het zoeken in mijn ogen een stuk makkelijker en efficienter.
Ralf
7 jaren geleden
Quote:
Jaz 23-12-2016 om 14:12
Goede ontwikkeling, enige wat ik op het eerste gezicht mis is de filter per set.
Dit maakt het zoeken in mijn ogen een stuk makkelijker en efficienter.


Je kunt een set ook gewoon bekijken in een normale view, zoals bijvoorbeeld Kaladesh:

Kaladesh

Ook op die plekken vind je de sell knoppen
Jaz
7 jaren geleden
Quote:
Je kunt een set ook gewoon bekijken in een normale view, zoals bijvoorbeeld Kaladesh:

Kaladesh

Ook op die plekken vind je de sell knoppen


Dan zijn we er bijna, enige wat ik in dat overzicht mis is de inkoopprijs ipv de verkoopprijs
Of in ieder geval een mogelijkheid om te switchen of beide tonen ofzo?
 bijgewerkt door MagnusMagicus 7 jaren geleden
SimonVanHoudt
7 jaren geleden
Ik heb mijn draft zooi wat ik over had van Shadows en Eldritch moon ingeruild.
Toch mooi weer 20 euro erbij, en dat voor een stapel commons en uncommons.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Die sell prijs tonen, dat zou het helemaal ideaal maken! Superfeature dit!
Voice
7 jaren geleden
Zo, wat kaarten verkocht en weer een paar mooie cadeautjes voor mezelf... het werkt!
Belinda
7 jaren geleden
Jullie nemen alles in? Heb hier namelijk nog aardig wat commons/uncommons en rares liggen waar ik niks mee doe en die ik op de bulklijst heb ingevuld omdat jullie er niet specifiek naar zoeken. Niet een bepaald limiet daarvoor?
 bijgewerkt door Belinda 7 jaren geleden
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Alles is welkom!
Eclavyrr
7 jaren geleden
Mijn eerste inzending is keurig netjes verwerkt, ik had het tegoed al snel bijgeschreven gekregen en daarvoor mooi een Mishra's Factory voor mijn Kaja & Phil collectie en wat kaarten die ik nog zocht voor mijn deck kunnen bestellen. Daar kreeg ik vanuit de december actie een Booster Khans of Tarkir bij met daarin een Surrak Dragonclaw! Erg netjes!
 bijgewerkt door Eclavyrr 7 jaren geleden
Romero74
5 jaren geleden
Als je de kaarten inlevert in de winkel krijg je dan meteen winkeltegoed of wordt alles eerst nagekeken? Ik heb het niet over complete collectie, maar zeg 30 singles en een doos bulk bijveoorbeeld.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Alles wordt eerst nagekeken. Je kunt het vooral digitaal aanmelden, en als je het hebt ingeleverd of opgestuurd, dan wordt alles nagekeken en daarna wordt het tegoed bijgeschreven. Als kaarten minder mooi zijn, dan wordt dat genoteerd (je ziet dat ook) en krijg je er iets minder voor dan de NM versie. Werkt super!
Dordledum
5 jaren geleden
Zeer tevreden. Nu 2 keer kaartjes verkocht. Redelijke prijs als je voor winkeltegoed gaat. Zal het vast vaker doen.
Romero74
5 jaren geleden
ok neem aan dat het geen weken duurt voor je een bod krijgt van Bazaar?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Je mag aannemen dat de Bazaar in alles haar best doet om je zo snel mogelijk te helpen . Het kan een paar dagen duren, maar het duurt geen weken. Je wordt niet belazerd, er zijn geen valkuilen, het is geen trucje. Het is gewoon exact wat het is: je levert kaarten in, je ziet hoeveel je krijgt, de Bazaar checkt even of de kaarten mooi zijn en daarna krijg je dat bedrag als winkeltegoed of je krijgt iets op je rekening gestort als je daarvoor kiest. Snel. Simpel. Safe.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top