Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuw: kaarten inruilen en verkopen bij Bazaar of Magic!

Gijsneus
5 jaren geleden
Quote:
9 uur geleden
Snel. Simpel. Safe.


Klinkt als een prima slogan, wel slim om drie keer een 'S' te gebruiken.
Dordledum
5 jaren geleden
Is er ook een optie dat je in 1 keer al je kaarten uit je haves kan aanbieden aan de bazaar zonder dat je ze per stuk hoeft aan te vinken?

Edit: Niet dat ik het perse van plan ben, maar lijkt me wel erg handig.

Edit 2: veel foil prijzen lijken ook absoluut niet te kloppen. Vaak allemaal 0,25 euro. Bug? of bewuste keuze?
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
10 dagen geleden
Veel foil prijzen lijken ook absoluut niet te kloppen. Vaak allemaal 0,25 euro. Bug? of bewuste keuze?


Graag zou ik nog horen of naar dit punt gekeken wordt
Eclavyrr
5 jaren geleden
Ja, die foil prijzen kloppen echt vaak niet. Misschien omdat ze niet op voorraad zijn of zo?
Ik lever graag mijn kaartjes in bij BoM omdat ik weet dat ik er mooie dingen voor terig kan krijgen, maar de foils gaan meestal richting trades of andere sites.
Ralf
5 jaren geleden
Dank voor de feedback.

Voor foils gaan sommige dingen nog niet helemaal lekker. Binnenkort zal dit een aandachtspuntje worden, we houden jullie op de hoogte!
Shish
5 jaren geleden
Dus als ik aardig wat commons bijvoorbeeld wil verkopen voor winkeltegoed, moet ik ze per stuk ook in die lijst zetten en tellen? Just to be sure, en willen jullie ze dan ook al gesorteerd krijgen? Of kan ik ook gewone een doos emt commons geven van 1 bepaalde set en dat ik er dan winkeltegoed voor krijg?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Je kunt ook kaarten als bulk aanbieden. Gesorteerd is fijn, maar geen verplichting.
Shish
5 jaren geleden
Dus ik kan gewoon bijvoorbeeld van GRN stapels commons meenemen, maar hoe weten jullie dan ongeveer hoeveel het er zijn? Wegen jullie het dan? Of moet ik aangeven hoeveel het er zijn?

-Sorry voor alle vragen hoor haha-
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ja, dat kan ook. Maar als je ze vooraf telt en aanmeldt gaat het proces voor jou een stuk sneller .

Tellen is het makkelijkste door 100 kaarten te tellen en daarmee per 100 de rest van je kaarten te tellen door die stapel ernaast te leggen en telkens te verplaatsen. Dan weet je snel genoeg hoeveel je er hebt en als je het een beetje zorgvuldig doet is dat een zeer goede telling.
Shish
5 jaren geleden
Top, heel erg bedankt!
Zerach
5 jaren geleden
Hoi, het is dus 0.25 cent voor 100 commons?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Nee, 100 keer zoveel! 0,25 euro voor 100 commons

Check de Buylist. Daar kun je voor bulk aangeven hoeveel je hebt, en dan zie je meteen hoeveel je ervoor krijgt!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
Zerach
5 jaren geleden
Oké, even voor de duidelijkheid als je 500 commons inleverde krijg je daar 5 x 25 cent voor dus € 1,25-.

Alvast bedankt!
burtyoungsters
5 jaren geleden
Een vraag over deze functie:

Ik heb het al een keer via de post gedaan en dat werkte prima! Maar nu heb ik een aantal high end kaarten (unlimited enzo) en wil ik dit dus graag persoonlijk langs brengen. Ook omdat ik een aantal duurdere kaarten er voor terug zou willen kopen (duals bijv.). Maar: ik kom zelf uit Utrecht, dus zou enorm geholpen zijn als ik maar 1 keer op en neer hoef naar Delft. Is dit mogelijk, of verwerken jullie inkooplijsten nooit in 1 werkdag?
BluezamX
5 jaren geleden
Soms worden ze direct gecheckt en ingecasht als je persoonlijk langs gaat. Ik zou de verkooplijst verzenden en er een opmerking bij plaatsen met de vraag of dit meteen kan.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Stuur sowieso de inkooplijst vooraf op, en email de Bazaar om een afspraak hierover te maken. Als de stapel kaarten die je inlevert niet enorm groot is, dan kan dat wellicht, maar je antwoord op al die vragen vind je op: info@bazaarofmagic.nl .
burtyoungsters
5 jaren geleden
Dank, ik ga even een mail sturen!
Memeosaurus
4 jaren geleden
Vallen de bulk timeshifted special rares ook onder bulk rares?
Jan
4 jaren geleden
Die mag je inderdaad als rares tellen als je ze als 'bulk' aan een verkooplijst wil toevoegen.
Eclavyrr
3 jaren geleden
Vraagje, was er tot eind augustus niet een actie waarbij je, als je kaarten ter verkoop had ingezonden, een prijs kon winnen? Kan me herinneren zo iets gezien te hebben.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top