Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuw: kaarten inruilen en verkopen bij Bazaar of Magic!

Jan
4 jaren geleden
Die mag je inderdaad als rares tellen als je ze als 'bulk' aan een verkooplijst wil toevoegen.
Eclavyrr
3 jaren geleden
Vraagje, was er tot eind augustus niet een actie waarbij je, als je kaarten ter verkoop had ingezonden, een prijs kon winnen? Kan me herinneren zo iets gezien te hebben.
Jan
3 jaren geleden
De deadline voor het indienen van verkooplijsten voor deze actie is reeds verstreken, de deadline voor het aanleveren van verkooplijsten die mee doen aan deze actie is morgen. Na morgen zal de trekking dus plaats vinden. Ik verwacht dat de gelukkige winnaar zaterdag of maandag een leuk berichtje zal ontvangen.
Eclavyrr
3 jaren geleden
Momenteel kunnen we geen verkooplijsten inleveren ivm de verhuizing. Per wanneer is dit weer mogelijk?
Jan
3 jaren geleden
We verwachten / hopen zo rond eind mei weer dusdanig operationeel te zijn dat we weer verkooplijsten kunnen accepteren en verwerken. Er komt binnenkort weer een leuke bouwupdate zodat jullie de reden van dit alles kunnen zien.
skiwi
2 jaren geleden
Zijn verkooplijsten alweer mogelijk?
Rody
2 jaren geleden
Jazeker. Helaas door een aantal tegenslagen is de verhuizing uitgesteld maar het goede nieuws is dat we de komende tijd weer verkooplijsten accepteren
Chrisjeee14
2 jaren geleden
per wanneer zijn de verkooplijsten weer mogelijk ?
Jan
2 jaren geleden
We hebben hier momenteel nog geen exacte datum voor, maar we streven er naar dit volgende week of de week daarop te doen.
Dordledum
2 jaren geleden
Lijkt weer mogelijk, klopt dat?
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Volgens de nieuwsbrief kon het, dus ik vermoed het wel
Luctor
2 jaren geleden
Kan ik ook Art kaarten verkopen of tellen die niet mee?
Twigwalker
2 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Kan ik ook Art kaarten verkopen of tellen die niet mee?

Ze zijn niet erg gewild, maar je kunt ze wel als bulk aanleveren denk ik, dan vallen ze in de common categorie.
Speedoflight
2 jaren geleden
Als mijn zending is aangemeld en afgeleverd bij Bazaar, hoe lang duurt het dan voordat het winkeltegoed is bijgeschreven?
(Wil graag nog de aanbieding van deze week ermee aanschaffen)
De kaarten zullen morgen geleverd worden als het goed is.
Luc
2 jaren geleden
Normaal tussen 5 en 10 werkdagen. (weet niet of dit de officiële termijn is maar dit is uit eigen ervaring)
 bijgewerkt door Luc 2 jaren geleden
Speedoflight
2 jaren geleden
Oei dan wordt het krap
jjbvd1993
1 jaar geleden
Kijken jullie weleens naar je oude verkooplijsten en denk je dan : daaaamn waarom heb ik dat gedaan?
ik heb in 2018 bijvoorbeeld €3.81 gekregen voor een Steelshaper's Gift, ja de foil ja, dat doet wel pijn haha
BluezamX
1 jaar geleden
Haha ja, beide kanten op weleens gehad. Ooit 3 Niv-Mizzet Reborns (allemaal uit 1 prerelease gekregen, ik kon er niet om lachen ) ingeruild voor 15 euro, dat was wel lekker. Maar ook een playset Nature's Will ooit ingeruild voor 2 euro de kaart of zo. Tegenwoordig ben ik iets geduldiger met mijn karton
jjbvd1993
1 jaar geleden
Haha ja bij mij is het ook de andere kant op gegaan hoor, maar inderdaad, ik houd de (internationale) prijzen wat meer in de gaten voor er een kaart ingeruild wordt ;p

Vraag me overigens wel af hoeveel waarde ik via de ‘foil rare’s etc ingeleverd heb ????
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Tja, soms valt het mee, soms valt het tegen

Ik heb ooit een Shardless Agent toen die net uit was voor 100 euro verkocht. Maar ik heb ook een Bazaar of Baghdad voor 60 euro verkocht . En een Gaea's Cradle voor 50 euro bijgeruild en voor 600 weggeruild. Tja
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top