Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuwe manier van inschrijven voor evenementen!

Rody
4 jaren geleden
Vanaf vandaag presenteert Bazaar of Magic een nieuwe manier om je in te schrijven voor evenementen! Het eerste evenement waarvoor je je op de nieuwe manier kunt inschrijven is de Prerelease van Core Set 2020!



Voor de Core Set 2020 Prerelease organiseert Bazaar of Magic maar liefst 7 evenementen:

Vrijdag 5 juli
19:20: Sealed Deck Core Set 2020 (Delft)

Zaterdag 6 juli
11:10: Sealed Deck Core Set 2020 (Delft)
17:20: Sealed Deck Core Set 2020 (Delft)

Zondag 7 juli
11:10: Sealed Deck Core Set 2020 (Delft)
11:10: Sealed Deck Core Set 2020 (Amstelveen)
17:20: Two Headed Giant Sealed Deck Core Set 2020 (Delft)
18:30: Sealed Deck Core Set 2020 (Amstelveen)

Inschrijven voor deze evenementen is makkelijker en sneller dan ooit. Met één druk op de knop heb jij je plekje gereserveerd en ontvang je een emailbevestiging van je inschrijving. Het is ook mogelijk om anderen in te schrijven voor een evenement.

Mocht je vragen, opmerkingen of problemen hebben met het inschrijven voor evenementen, dan ontvangen we graag jouw feedback!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Hallelujah! Dat scheelt mij weer bakken tijd . Ik heb me meteen aangemeld voor de M20 prerelease op zaterdag .

Goed werk, Frank!
Shish
4 jaren geleden
Wauw, dat is goed geregeld. Wel jammer, dit is de eerste prerelease die ik ga missen sinds ik magic speel (al is dat pas sinds Dominaria). Moet werken op allebei de dagen, whoops
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Het is op vrijdag, zaterdag en zondag he .
Jeff
4 jaren geleden
Ooh, de vrijdag had ik bijna gemist! Gelijk voor zaterdagavond weer uitgeschreven, werkt goed allemaal!
Rody
4 jaren geleden
Voor het eerst prerelease op vrijdagavond inderdaad!
Dordledum
4 jaren geleden
Interessant!
FabianvL
4 jaren geleden
Goede ontwikkeling! Een stuk handiger dan de oude manier.

Kunnen jullie de 2HG-sessie beter herkenbaar maken? Om die nu te herkennen, moet ik de sessie openen en dan een stukje scrollen (op telefoonscherm) naar onder het logo en de kosten om te zien dat het de 2HG-sessie is.
Shish
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Het is op vrijdag, zaterdag en zondag he .


Oh ja, inderdaad, wow. Ik ben altijd meer fan van overdag, want dan heb je nog een ronde meer, maar wie weet ga ik inderdaad meedoen op die vrijdag, lijkt me leuk
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 9 posts
  • Laatste post Shish 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Rody 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top