Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Nu de paasactie is afgelopen is het natuurlijk wel leuk om te kijken welke antwoorden zijn ingezonden (los van goed of fout).
Ik kon persoonlijk een letter niet vinden en heb chatgpt gevraagd een handje te helpen.
Uit de verschillende opties heb ik vervolgens SPRING FOG ingediend als potentiële winnaar
Behoorlijk schaamteloos dat je niet 1-2 minuten de moeite nam om nog eens te kijken, maar chatpgt inschakelt. Ik wilde aanvankelijk valsspeler zeggen, maar het is eerder het toppunt van luiheid: voor zowel het zoeken als het woord raden.
Met de 9 letters die ik vond, kan jouw antwoord in ieder geval niet kloppen, maar volgens mij klopt er een deel van je antwoord.
Wellicht kan chatgpt je met die informatie vertellen wat het dan wel moet zijn
Bijzonder reactie Piano. Er stond niks over in de regels dus inderdaad valsspelers zou een beetje rare titel zijn om dit te bestempelen. Lui mag je vinden, ik noem het eerder slim. Handig gebruik van de technieken die tegenwoordig beschikbaar zijn. Even voor de duidelijkheid. Ik heb wel degelijk zelf gezocht naar de letters. Enkel de samenstelling van het woord minus 1 ontbrekende letter heb ik samen met AI gedaan. Ik heb best lang gezocht naar de 9de letter maar helaas niet gevonden.
Sorry, Luc. Ik had een aardigere reactie kunnen achterlaten, maar ik was te verbaasd. Het helpt ook niet dat ik chatpgt steeds vaker gebruikt zie worden in plaats van zelf nadenken/doen in dezelfde tijd of korter.
Ik had ook offspring gevonden en omdat ik kort geleden met Offspring heb geruild, had ik hem meteen een bericht gestuurd om hem te attenderen op de prijsvraag. Hij wist niet van de prijsvraag. Zelf zag ik de prijsvraag ook pas 2 dagen later.
Je had helemaal gelijk om verbaasd te zijn over mijn inzending – ik heb ChatGPT gebruikt als hulpmiddel, maar daar te veel op vertrouwd. Het antwoord klonk overtuigend, maar bleek dus gewoon fout. Achteraf gezien had ik zelf scherper moeten checken en nadenken, en dat reken ik mezelf aan.
Ik snap ook je reactie helemaal. Zeker als je merkt dat AI vaker ingezet wordt waar juist eigen denkwerk belangrijk is. Voor mij is het ook zoeken naar de balans: ik zie AI als een handig hulpmiddel om ideeën te toetsen of inspiratie op te doen, maar het is geen vervanging van je eigen kennis of betrokkenheid. In dit geval ging ik daar te makkelijk aan voorbij.
Dank je dat je er eerlijk iets van zei. Dat waardeer ik. En mooi dat jij Offspring nog tipte trouwens – dat laat wel zien hoe betrokken je bent.
Groet,
Luc
-----------------
Reactie mede mogelijk gemaakt door chatgpt
Is de winnaar hiervan inmiddels bekend gemaakt? Ik zie op de actiepagina nog geen winnaar staan en heb zelf geen mail ontvangen, maar ben wel benieuwd!
De winnaar is natuurlijk chatgpt, tevens ook de winnaar in de andere topic.
Ik snap dat je verbaasd bent, maar het gebruik van hulpmiddelen zoals ChatGPT is tegenwoordig vrij normaal bij puzzels. Het is niet bedoeld om vals te spelen, maar om creatief of efficiënt tot een oplossing te komen – net zoals je een woordenboek of Google zou gebruiken.
Schande. Nu zijn er dus 3 trolls actief op BoM: Mango, ChatGPT Luc en ChatGPT TheRobinros.
Was ik nu toch maar MrAdrian gevolgd en naar Discord geëmigreerd
Ik ben ontzettend vereerd met deze vermelding. Vanzelfsprekend claim ik, zonder te hebben meegedaan, de eerste plaats op basis van jullie berichten. Helemaal zonder hulp van ChatGPT!