Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Release Party: Bouw een feestelijk Commander deck!

Ralf
6 jaren geleden


De compleet vernieuwde website van Bazaar of Magic is vandaag gelanceerd! En dat betekent dat we groot feest vieren met maar liefst een twee weken durende Release Party! We hebben veel bijzondere acties op de website, op het forum en op Facebook.

Deze prijsvraag is ook onderdeel van de Release Party! Feest jij mee?


Bouw een feestelijk Commander deck!


Maak in onze deckbuilder een Commander deck en link je deck in dit topic om mee te doen. Je mag je deck tot de deadline ongelimiteerd aanpassen. Het meest feestelijke deck wint een fantastische prijs: een verrassingspakket bomvol leuke Magic items!

Je inzending zal op de volgende punten worden beoordeeld:

1. Hoe goed sluit je deck aan bij het thema?
Het gaat erom dat je deck naadloos aansluit bij het thema feest! Zorg dus dat je deck een feestelijke vibe krijgt. Je mag natuurlijk in de beschrijving van je deck wat toelichting geven over je keuzes, dan kan de jury beter volgen waarom je bepaalde kaarten hebt gekozen.

2. Hoe origineel is de samenstelling van je deck?
Een deck dat uitsluitend gebruik maakt van kaarten die veel in Commander decks gespeeld worden is een weinig origineel deck. Maak bij het samenstellen van je deck eens gebruik van combinaties en kaarten die je je juist niet zoveel in Commander terugziet, dan scoor je op dit onderdeel beter.

Kans maken op de prijs? Zo werkt het!
Als je mee wilt doen aan deze actie, zorg dan dat je je deck (zonder sideboard) voor 9 april 2018 hebt geplaatst op de website van Bazaar of Magic. Plaats vervolgens een reactie in dit onderwerp met een linkje naar het deck; zodat de jury je deck ook beoordelen. Je mag slechts met één deck meedingen naar de prijzen. Je kunt je deck tot 9 april 2018 aanpassen; vanaf die datum staat je deelname vast.

Je inzending wordt beoordeeld door een drie-koppige jury, bestaande uit: MagnusMagicus, Jan en Ralf. De winnaars worden bekend gemaakt op vrijdag 13 april 2018.

De deadline voor deze prijsvraag is: zondag 8 april, 23.59 uur. Heel veel succes!
thewoodcutter
6 jaren geleden
Laat ik dan maar even een voorzet geven:

Ben nog aan het tweaken en commentaar/kritiek is altijd welkom.
Eclavyrr
6 jaren geleden
Jij krijgt een kaart, en jij krijgt een kaart, iedereen krijgt een kaart!

 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
MalcolmS
6 jaren geleden
Het is misschien een beetje een zoekplaatje, maar alle kaarten (op de landjes na) komen terug in het verhaal.
Om het zoeken ietsje makkelijker te maken heb ik de woorden waar het om gaat in het verhaaltje onderstreept.

EDIT: Was ik bijna vergeten dat Gifts Ungiven gebanned is in commander, goed dat ik vandaag toevallig voor een ander deck de commander banlist heb bekeken en ik hem eruit kon halen...
 bijgewerkt door MalcolmS 6 jaren geleden
derooy89
6 jaren geleden

wou hem al een tijdje bouwen, des te meer reden om het maar is te doen.
 bijgewerkt door derooy89 6 jaren geleden
EnchantedBunny
6 jaren geleden
Ik heb ook iets in elkaar gezet! Het is... Wel, laat ik zeggen dat ik me voel als Dr. Frankenstein! Ben wel daadwerkelijk benieuwd hoe dit in de praktijk zou spelen!



 bijgewerkt door EnchantedBunny 6 jaren geleden
Magicfreak
6 jaren geleden
Nog even een vraagje voordat ik iets in elkaar zet: mag je ook een commander deck maken met kaarten uit Unstable, Unhinged en Unglued?
 bijgewerkt door Magicfreak 6 jaren geleden (Teleurgesteld in mijn typevaardigheden)
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Nope, hij moet wel Commander legal zijn. Sorry
Magicfreak
6 jaren geleden
Oke, no problem, ga gelijk aan de slag
Magicfreak
6 jaren geleden
Hier is mijn feestelijke deck:

 bijgewerkt door Magicfreak 6 jaren geleden
Eclavyrr
5 jaren geleden
Nu de Create-a-Card wedstrijd is beoordeeld, staat deze als volgende op het lijstje?
Eclavyrr
5 jaren geleden
Ik durf het bijna niet te vragen....
MagnusMagicus
5 jaren geleden
OMG, ik was deze compleet vergeten zelfs .

Wat een drama, sorry. Ik ga ze beoordelen!
Magicfreak
5 jaren geleden
Haha, 1 op 6 kans op de prijs
Magicfreak
5 jaren geleden
*herinnering*
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Beste dames en heren,

Het is zover, ik heb even de tijd en energie gevonden om naar de inzendingen te kijken. Geen idee precies waarom het me zoveel moeite kostte om dit voor elkaar te krijgen, maar eindelijk nu is het gelukt .

Er waren 6 inzendingen. Van 1 deck is de decklink niet meer geldig helaas. Ik heb Stefan vandaag de tijd gegeven om het opnieuw aan te leveren, en morgen zal ik de uitslag posten!
Eclavyrr
5 jaren geleden
***TromgeRofellos****
AncientOne
5 jaren geleden
***TrOMGeroffel***
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ok, als je niet kunt wachten, dan doen we het nu . Helaas bleek het deck van derooy89 niet meer te bestaan, dus hij doet niet meer nu. Sorry dat het zo lang duurde!

Goed, de inzendingen:

New Website Party door MalcolmS:
Leuk verhaal met passende kaarten erbij, ziet er feestelijk uit! Ik vraag me wel af hoe soepel het deck speelt

Feest met de Cromatties! door Eclavyrr:
Group hug deck, met mooi thema van "iedereen mag dingen activeren", leuk gedaan!

Pop like a pinata! door EnchantedBunny:
Dat is een leuke spin op een group hug deck! Heel feestelijk en origineel. Ik vraag me alleen af of je niet ook een boek moet meenemen naar Commanderavond omdat je er telkens als eerste uitligt .

Peace and Party!!! door Magicfreak:
Wat een vredig deck . Ik mis alleen het feestgedeelte een beetje, het is vooral peace .

Xenagos, he of the parties! door thewoodcutter:
Als iemand kan partyen, dan is het Xenagos wel . Het ziet er uit als een zeer wild feestje, zoals Xenagos het zou willen! Ik vraag me alleen af of Ralf en Jan blij zijn als je Hydra's langs laat komen om de Bazaar te thrashen

Ik heb even nagedacht, overlegd en de winnaar is geworden.....

EnchantedBunny!

Gefeliciteerd! We vonden je deck heel erg origineel. Niet alleen grouphug, maar echt ingezet als een pinata . En de Bazaar geeft ook graag prijzen weg, dus we vonden het toepasselijk .

Je prijs (een verrassingspakket ) komt jouw kant op per post!
Eclavyrr
5 jaren geleden
Grats Bunny!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 20 posts
  • Laatste post Eclavyrr 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top