Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Release Party Prijsvraag: Create your own card!

MagnusMagicus
6 jaren geleden
Nee, we lopen daar super mee achter helaas. Mijn nederige excuses, ik kom er niet aan toe om ze rustig te gaan bekijken. Druk op kantoor! Je moet hem nog even tegoed houden van me, maar het komt er aan!

Een (niet dagelijkse) reminder is geen probleem
Eclavyrr
6 jaren geleden
Klinkt bekend Magnus op mijn werkplek zijn we ook een beetje onderbezet (2,5 man bezetting voor 6 man werk) dus ik weet alles van achter de feiten aan hobbelen
Dordledum
6 jaren geleden
Bij ons zit iedereen nu in de "alles moet af voor de meivakantie"-mentaliteit, heel vermoeiend.
robbertvanderkleij
6 jaren geleden
Jammer dat ik dit te laat zie.... Dit was namelijk heel makkelijk om te winnen:

Bazaar of magic

Artifact

: Create a 1/1 white Advisor token with 'If a player would take an extra turn of would assemble an infinite combo, that player loses the game instead

: Create a 1/1 red Goblin creature token with haste

: Look at the top 5 cards of your library, you may reveal a card named 'Winter Orb' and put it onto the battlefield, put the rest on the bottom in a random order, Create a 1/1 geen Elf creature token with : Add
MalcolmS
5 jaren geleden
Quote:
24 dagen geleden
Nee, we lopen daar super mee achter helaas. Mijn nederige excuses, ik kom er niet aan toe om ze rustig te gaan bekijken. Druk op kantoor! Je moet hem nog even tegoed houden van me, maar het komt er aan!

Een (niet dagelijkse) reminder is geen probleem

Is een maandje later niet-dagelijks genoeg?
Thomasvdk
5 jaren geleden
Hier al wat bekend?
Flut123
5 jaren geleden
Jammer dat ik 2 maanden te laat ben, anders zou ik wel willen meedoen!
Dan zou ik winnen!

Reminder

Creature - Noteblock

Reminder cost one mana less to cast for each player in the game that reminds you to watch all entries!
Each player who does gets a 99/99 Drunk Party Pig!

Always remind Magnus Magicus!
- Flut123
 bijgewerkt door Flut123 5 jaren geleden
Jsterck1
5 jaren geleden
Voila se -
Stuur die party pig maar deze kant op...
Thomasvdk
5 jaren geleden
Magnus.....
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik schaam me echt dood...mijn nederige excuses voor de enorme vertraging! Maar bij deze de uitslag!!



Party Crasher van Jsterck1:
Leuk idee heb jij bij een feestje . Grappig bedacht, al komt iemand die een party crasht en dan ook dingen doodmaakt mee meer over dan Esper

DJ Bromat van Gijsneus:
Geen feestje zonder DJ, en leuke variant op Cromat . Op het feit na dat je "plaatjes" kunt aanvragen is het niet echt een DJ . Wel grappig!

Bazaar Trader Of Delft van n4ppy:
Spannend, zou dit een artifact zijn of een enchantment..of een creature waarbij je ook de p/t vergeten bent? Best sterke kaart, maar ik mis het feestelijke ervan een beetje.

Mox EU Launcher van Thomasvdk:
Nou, de art is in ieder geval erg feestelijk! Cadeautjes en een good time voor iedereen! Leuk en origineel!

Life of the Party van Eclavyrr:
OMG...Congregate on steroids! Dit is het equivalent van 6(!) Congregates in een 4 player game . Leuk feestje, maar zo eindigt hij nooit

Goblin Partycandles van bartist:
Werkt net niet helemaal binnen de regels, maar dat zie ik even door de vingers . Leuk bedacht, cool concept, orgineel en niet eens extreem overpowered

Happy Hour van LeKrutes:
Beetje gezochte manier om van "wasted" naar Wastes te gaan, maar een glimlach kon er wel vanaf

Presents, Presents, PRESENTS..... van thewoodcutter:
Ik vraag me af of de tekst in een textbox gaat passen . Leuk, maar ik vraag me af of alle bonussen voor je tegenstanders het waard zijn om een paar kaartjes te pakken.

Oath of the BoM Team van Magicfreak:
Extreem overpowered, maar leuk bedacht

Piñata van sibrand:
Dus als je aanvalt mag je de Piñata meppen en krijg je rommel, waardoor je je handen zo vol met rommelcadeautjes hebt dat je niet meer kunt slaan. Cute

Birthday Punch van Kickflip15:
Punch waar je stiekem wat alcohol in giet, nice . Wel apart dat je dronken (tapped) kunt raken zonder ooit te spiken, en het is licht onduidelijk waarom je een gift krijgt als je spiked, maar leuk bedacht!

Animal Party van Jeff:
Zo, een Bestial Menace on steroids, ook al moet je 11 power weggeven. Ik denk dat hij toch licht overpowered is, maar goed bedacht!

Celebrations! van Dordledum:
Lekker ingewikkeld, die hybride enzo mana gecombineerd met korting . En hij werkt niet helemaal omdat je geen land kunt spelen als je niet aan de beurt bent, maar wel erg leuk bedacht!

Gathering the Party van hansverkade:
Ik mis een beetje de link tussen de naam en de abilities, maar leuke kaart

Tray of Mugs van Sunitram:
Een soort van Ashnod's Coupon variant! Kom maar op met die meter bier! Leuk!

Birthday Gifts van MalcolmS:
Zo, kom maar op met die cadeau's, en snel een beetje! Neeeeee, niet Phage the Untouchable...! Best heftige kaart als je wat mana over hebt, erg leuk!

Defiant to the End van EnchantedBunny:
Grappig dat deze me aan de rode mythic doet denken die gespoiled is en in M19 komt (Apex of Power ). Leuke kaart, maar vind hem niet heel feestelijk eigenlijk.


En de winnaar is.....

Mox EU Launcher van Thomasvdk!

De kaart was simpel, feestelijk, niet bizar overpowered en leuk! De 10 euro winkeltegoed komen jouw kant op!

Iedereen bedankt voor het meedoen en volgende keer zal ik eerder de uitslag geven .

EDIT: Krijg nou wat, ik zie nu pas dat het ook Thomas was die me de herinnering gaf
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
Eclavyrr
5 jaren geleden
Gefeliciteerd Thomas!
Thomasvdk
5 jaren geleden
WHOOP WHOOP!
Super leuk! Ik ga hier van een leuk cadeautje kopen. Dat cadeautje is voor het cadeautje wat wij vorige week hebben mogen ontvangen....

Dordledum
5 jaren geleden
Gefeliciteerd! wat klein nog! En wat een bos haar!
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
Eclavyrr
5 jaren geleden
Gefeliciteert Thomas! Dat is wel een hele mooie aanwinst!
Rody
5 jaren geleden
Gefeliciteerd! En nu al een Magic kaart vast, dat beloofd veel goeds
 bijgewerkt door Rody 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Gefeliciteerd!
n4ppy
5 jaren geleden
Gefelicikaart!!
RSelen
5 jaren geleden
Gefeliciteerd!
Magicfreak
5 jaren geleden
Gefeliciteerd Thomas!
Panoramix
5 jaren geleden
Gefelicteerd met de gezinsuitbreiding Thomas! Geniet ervan! En natuurlijk met het winnen van deze wedstrijd.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 48 posts
  • Laatste post Panoramix 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top