Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Toernooispelers op Bazaar of Magic

Mango
5 jaren geleden
Ik vraag mij af of er succesvolle toernooispelers aktief zijn op Bazaar of Magic. Ik bedoel daarmee Magic spelers die hoog zijn geeindigd in het Nederlands kampioenschap of die in de prijzen zijn gevallen op een internationale Grand Prix wedstrijd.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ja, daar zijn er wel een paar van . Als ze behoefte hebben om zichzelf kenbaar te maken dan zullen ze dat hier wel posten .

Zelf ben ik daar niet eentje van, ik ben ooit op een GP in Amsterdam 2-3 gegaan (Modern Masters 2 sealed) en ben toen gedropt omdat ik toch dag 2 niet kon halen. Verder win ik heel af en toe wel eens een FNM .
nielsbap
5 jaren geleden
ik heb een keer meegedaan aan een NK (puur alleen door veel te spelen en dus genoeg planeswalker points te verzamelen (niet buitensporig veel winnen)) ben daar laatste geworden (geen standaard speler en niet genoeg energie meer om het goed te doen bij de draft) maar ik ben er nogsteeds trots op en en elke keer als ik mijn deelname promo tegenkom in me deck voel ikmezelf weer een beetje trots.
Sanderdl
5 jaren geleden
Ja, ik ben hie ... Oh, je zei succesvol. NVM.

Zonder gekheid, ik speel graag competitieve magictoernooien. Meer omdat ik graag echt spannende potten speel, dan dat ik daadwerkelijk verwacht Top 8 te gaan. Daarom speel ik een toernooi ook altijd helemaal uit (tenzij al mijn teamgenoten zouden droppen). Meestal doe ik het niet eens zo slecht. Heel vroeger speelde ik Legacy, totdat ik definitief met magic stopte - zo dacht ik toen en alles verkocht. Sinds dit jaar heb ik modern opgepakt en hoop weer meerdere toernooien mee te pikken in de toekomst. Wie weet word ik ooit nog succesvol magicspeler.

Eind April ga ik voor het eerst in jaren een GP meepakken, namelijk die in Londen. Dus we zullen zien hoe dat gaat. (PS: ik zoek nog een reisbuddy, want niemand van mijn team gaat.)
Sunitram
5 jaren geleden
Succes is een relatief begrip, maar ik ben vorig jaar 5-3 gegaan op de Dutch Open van mei. Vond ik best een prestatie, vooral omdat ik dat met Blue Steel voor elkaar heb gekregen, wat niet echt als een toernooideck wordt gezien.

Ik speel overigens net als Sanderdl vooral voor de spanning ervan; ik heb ongeveer evenveel Spike in me als er alcohol in alcoholvrij bier zit...
Jeff
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik speel overigens net als Sanderdl vooral voor de spanning ervan; ik heb ongeveer evenveel Spike in me als er alcohol in alcoholvrij bier zit...


Dus maximaal 0.5%?

Over het algemeen is de BoM-community vrij casual. Er zijn wel een redelijk aantal leden die af en toe een competitief toernooitje meepakken, of soms een GP-reisje maken, maar echte 'grinders' zijn er bij mijn weten niet veel hier. En uiteraard zijn er ook wel wat spelers die successen hebben gehad, maar het is aan hen zelf om hier wel of niet te reageren, niet aan ons zoals MagnusMagicus al aan gaf.
Zelf pakte ik heel af en toe wel eens een PPTQ'tje (RIP) mee en een GP in eigen land laat ik eigenlijk nooit schieten, maar daar houdt het voor mij ook wel bij op.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post Jeff 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Mango 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top