Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Magische update: na een krachtige untap phase draaien de servers van Bazaar of Magic weer als een geslepen d20!
Beste magiërs, tovenaars en verzamelaars van spellenwinkel.nl en bazaarofmagic.eu,
We weten dat het voelde alsof onze portals naar de spellenwereld gisteren ineens door een krachtige Time Walk onderbroken werden… Gistermiddag rond 13:00 uur viel onze server volledig uit en waren onze websites onbereikbaar. Ook onze fysieke winkel moest helaas de deuren sluiten; geen goede dag voor onze quest om jullie van de mooiste spellen te voorzien.
Ons techteam sprong direct op de battlefield en schakelde de support van onze hoster in om de duistere oorzaak te achterhalen. Na intensief onderzoek bleek dat een hardware incident onze database had veranderd in een soort ‘corrupt artifact’. Maar geen paniek! Met nachtwerk, de magie van slimme technieken en wat Arcane Recovery hebben onze tech-wizards bijna alle data weten te redden.
Wel moesten we het doen met een backup van ruim 6 uur oud, dus sommige recente betoveringen (orders) moesten we even opnieuw in de boeken zetten. Gelukkig zijn er geen klantgegevens verloren gegaan, en nog beter: onze scans bevestigen dat we niet het doelwit zijn geweest van een Nicol Bolas-achtige hacker: geen lekken en geen kwaadwillende spreuken.
De oorzaken van deze Armageddon worden nog verder onderzocht, want zo’n incident is natuurlijk geen sorcery die we zomaar over ons heen laten komen.
We willen jullie allemaal ontzettend bedanken voor jullie geduld en steun van onze geweldige community. Het voelt echt als een krachtige Guild Pact om samen door dit avontuur te gaan. De poorten zijn weer geopend, en de magie stroomt weer vrijelijk; de spellen, kaarten en andere goodies wachten op jullie!
Dus trek je beste deck aan, bereid je strategie voor en kom snel weer langs bij Spellenwinkel.nl en Bazaar of Magic. We hebben een heleboel nieuwe avonturen voor jullie klaarstaan!
Magische groeten, Het team van Spellenwinkel.nl & Bazaar of Magic ✨🧙♂️✨
Ik was gistemiddag/avond voor de 100ste keer mijn forumpost aan het aanpassen en toen knalde BoM eruit. Spellenwinkel.nl deed het toen nog wel, dus ik was toch even bang dat de server mij een ban had gegeven. En even later knalde spellenwinkel er ook uit.
Na wat googlen vanmorgen las ik op Facebook dat jullie serverproblemen ervaren, en niet ver daaronder zag ik dat er dus een winner van de paasactie is. Toch leuk om dat ook nog mee te krijgen, want normaliter koekeloer ik niet op facebook, laat staan die van BoM.
Fijn dat jullie het hebben opgelost en weer in bedrijf zijn!