Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Welkom op de nieuwe website van Bazaar of Magic!

Ralf
6 jaren geleden


De compleet vernieuwde website van Bazaar of Magic is vandaag gelanceerd! En dat betekent dat we groot feest vieren met maar liefst een twee weken durende Release Party! We hebben veel bijzondere acties op de website, op het forum en op Facebook.

Een nieuwe website!
We hebben er de afgelopen tijd heel hard aan gewerkt en vandaag is het zover: we stappen over naar onze nieuwe website en nemen afscheid van de oude. Welkom bij de nieuwe Bazaar voor iedereen! Misschien is het even wennen, maar maak je geen zorgen, onze nieuwe website is alleen maar beter geworden!

Benieuwd wat er allemaal anders is? We hebben een kort overzichtje voor je gemaakt met de belangrijkste verbeteringen:

Gebruiksgemak staat voorop: altijd en overal
Onze nieuwe website is geoptimaliseerd voor gebruik op elk apparaat, desktop, tablet en mobiel. Heb je tijdens het Magicen inspiratie opgedaan voor een nieuwe decktech? Een bestelling plaatsen of je wants updaten was nog nooit zo makkelijk! In de trein of voor het slapen gaan nog even spoilers checken of een berichtje sturen? Bij de Bazaar ben je aan het juiste adres!

Spaarprogramma compleet vernieuwd
Op veler verzoek spaar je vanaf nu bij élke bestelling BoM punten, dus niet alleen als je losse kaarten bestelt, maar ook bij aanschaf van sealed product, accessoires of merchandise. Inderdaad, ook bij Boosterboxen dus! Je kan BoM punten zoals je gewend bent inwisselen voor korting op volgende bestellingen, maar je kan ze nu ook besteden aan mooie Magic deals in onze BoM punten winkel!

Kaarten verkopen
We hebben nu een automatisch systeem waarmee je elke kaart bij ons kunt inruilen. Heb je de duurste kaart uit een set gedraft en kan je ‘m zelf niet gebruiken? Of heb je geen ruimte meer voor de zoveelste schoenendoos vol commons en uncommons? Je kan ze nu gemakkelijk omzetten in harde euro’s, of kaarten en producten die je wel nodig hebt!

Alerts instellen
Daarnaast kan je nu alerts instellen voor kaarten en producten die even niet op voorraad zijn. Als deze weer beschikbaar zijn word je hier automatisch over geïnformeerd. Als die kaart waar je al tijden naar op zoek bent er weer is kan je ‘m dus gelijk bestellen!

Sneller en veiliger
We maken gebruik van nieuwe internettechnologie om de website sneller en veiliger te maken, maar je inloggegevens blijven gewoon hetzelfde, je kunt dus met je bekende inloggegevens gelijk gebruik maken van de nieuwe mogelijkheden op de website.

Feedback
Hopelijk ben jij net zo enthousiast over de nieuwe website als wijzelf. Toch beseffen we dat het altijd beter kan. Heb je nog vragen, opmerkingen, tips of andere feedback? Laat van je horen!
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Gefeliciteerd!

Ik ben een paar maanden geleden al overgestapt. Dat kostte wat moeite, maar toen ik eenmaal gewend was wilde ik niet anders meer!
n4ppy
6 jaren geleden
Gefeliciteerd!
Handig, de helpdesk boven in
Mikey1270
6 jaren geleden
Gefeliciteerd!

Ik gebruikte deze website ook al een tijdje, het is een stuk gebruiksvriendelijker en ziet er ook mooier uit in mijn mening.
Dordledum
6 jaren geleden
Helemaal top. Ben ook al maanden over en zeer tevreden. Gaat de ouwe binnenkort dan ook offline?
thewoodcutter
6 jaren geleden
Gefeliciteerd, bazaar!

Ik zie dat de oude nu al redirect naar de nieuwe. Gelukkig dat scheelt weer met kijken waar mensen hun meest up-to-date ruillijst hebben.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ook is met deze overstap weer een update geweest voor de nieuw huidige site!

Alle pagina's zijn visueel verbeterd, de menu's zijn beter geworden, de editor werkt nu ook goed op mobiel, er zijn autocomplete verbeteringen, en dat is wat ik zo snel kan bedenken . Er blijven ook verbeteringen komen!
Gijsneus
6 jaren geleden
Gefeliciteerd Bazaar!

De nieuwe site bevalt me prima, had wel een klein duwtje in de rug nodig van één van jullie. Bedankt Jan
Truytske
6 jaren geleden
Heel handige website. Enorm gebruiksvriendelijk voor iOS. Goed werk!
thewoodcutter
6 jaren geleden
Ik heb nog wel een probleempje met het invoegen van kaartjes linkjes in posts. Als ik de tekst/kaarttitel plak (uit gatherer bijvoorbeeld) en dan zoek, dan blijf het plaatje in beeld staan (super irritant, tekst van reactie is nauwelijk meer leesbaar) en bij het invoegen komt er [ undefined ]undefined[ /undefined ] (minus de spaties) te staan....
Overigens gebruik ik google chrome (laatste versie) op een windows 10 professional bak.
 bijgewerkt door thewoodcutter 6 jaren geleden
developer
6 jaren geleden
Quote:
17 minuten geleden
Ik heb nog wel een probleempje met het invoegen van kaartjes linkjes in posts. Als ik de tekst/kaarttitel plak (uit gatherer bijvoorbeeld) en dan zoek, dan blijf het plaatje in beeld staan (super irritant, tekst van reactie is nauwelijk meer leesbaar) en bij het invoegen komt er [ undefined ]undefined[ /undefined ] (minus de spaties) te staan....
Overigens gebruik ik google chrome (laatste versie) op een windows 10 professional bak.


Waarschijnlijk een probleem met de cache waardoor er nog een oude versie van de javascript wordt gebruikt. Een CTRL + F5 zou het moeten oplossen.
fasteagle
6 jaren geleden
Sinds dat de site aangekondigd was op de "oude" site ben ik deze beginnen gebruiken.
Deze is veel overzichtelijker!
Dordledum
6 jaren geleden
Random dubbelposten zonder aanwijsbare reden blijft voor mij een issue trouwens, maar als dat het enige is.
Slagbroder
6 jaren geleden
Bij mij heeft het overstappen lang geduurd omdat ik eerst de Social Tracker op de nieuwe site niet vond, waardoor ik liever naar de oude site ging om op het forum actief te zijn.
Eenmaal ik die functie echter gevonden had, ben ik nooit meer terug geweest naar de oude site.

De nieuwe site is heel fris en aangenaam! Een hele dikke proficiat voor al het werk dat hierin is gekropen.
 bijgewerkt door Slagbroder 6 jaren geleden
Eclavyrr
6 jaren geleden
Ik ben erg tevreden met de nieuwe site, helder duidelijk en alles in één oogopslag te vinden.
Een paar dingetjes waar ik nog tegenaan liep:
ik mis de mana/colorpie verdeling bij de ingevoerde deck, dat is wel jammer.
De [help] functies werken nog niet allemaal, bijvoorbeld [help]tempting offer[/help] of [help]join forces[/help] werkt niet, maar bijvoorbeeld Deathtouch wel.
n4ppy
6 jaren geleden
Waanzinnige nieuwe optie: zoeken in de helpdesk!!!

Die zoekt nu ook in het forum!!!

\o/ W00T!!! \o/
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Quote:
21 uur geleden
De [help] functies werken nog niet allemaal, bijvoorbeeld [help]Tempting offer[/help] of Join forces werkt niet, maar bijvoorbeeld Deathtouch wel.


Dat komt omdat ik die blijkbaar nooit gemaakt heb. Fijn dat we daar jaren later achter komen . Ik zal ze toevoegen! Ik heb ze toegevoegd!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
meresin68
6 jaren geleden
Proficiat! Ziet er gelikt uit.
Taacoo
6 jaren geleden
Alles ziet er tof uit!

Maar nog wel 1 puntje voor aandacht. Het exporteren van Haves/Wants lijkt nog niet goed te werken? Krijg een .txt met alleen maar cijfers(de hoeveelheid van de kaart)
Eclavyrr
6 jaren geleden
Top, ik wordt steeds vrolijker van deze site!
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top