Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Welkom op de nieuwe website van Bazaar of Magic!

MarcelN
5 jaren geleden
Quote:
20 minuten geleden
Daar had ik gisteren ook last van... (@[user]MarcelN[/user]: je kaartjes waren dus gisteren op de bus ).


Dat vermoeden had ik al, Joost! Ik heb ze ook binnen namelijk
Bedankt voor de monumentale throws!
sibrand
5 jaren geleden
Iets vreemds waar ik last van heb, is dat ik decks geen naam meer kan geven, ze worden allemaal Sibrand #x genoemd. Sommige anderen hebben hier volgens mij ook last van als ik bij deck kijk.
developer
5 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Iets vreemds waar ik last van heb, is dat ik decks geen naam meer kan geven, ze worden allemaal Sibrand #x genoemd. Sommige anderen hebben hier volgens mij ook last van als ik bij deck kijk.


Ik zet het op de lijst, ik zal er deze week nog even naar kijken.
MarcelN
5 jaren geleden
Het linken naar users is ook kapotstuk.. kijk maar: MarcelN

Op spots e.d. werkt dat ook niet meer..
 bijgewerkt door MarcelN 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
20 uren geleden
Daar had ik gisteren ook last van... (@[user]MarcelN[/user]: je kaartjes waren dus gisteren op de bus ).


Wat me ook zojuist op mijn BoM spot opviel: de user-tags lijken niet meer te werken?
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
MarcelN
5 jaren geleden
Quote:
8 minuten geleden
Quote:
20 uren geleden
Daar had ik gisteren ook last van... (@[user]MarcelN[/user]: je kaartjes waren dus gisteren op de bus ).


Wat me ook zojuist op mijn BoM spot opviel: de user-tags lijken niet meer te werken?



Wat hij zegt
BuidingMage
5 jaren geleden
hmm inderdaad!
DarthosOfMeletis
5 jaren geleden
Even een melding van een functionaliteit die verdwenen/omgevallen is: als je een kaart opzoekt en bekijkt, dan is het onderdeel 'Decks' verdwenen. Ergo: je kan de ingevoerde decks waar de opgezochte kaart in ziet niet meer zien.
developer
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Even een melding van een functionaliteit die verdwenen/omgevallen is: als je een kaart opzoekt en bekijkt, dan is het onderdeel 'Decks' verdwenen. Ergo: je kan de ingevoerde decks waar de opgezochte kaart in ziet niet meer zien.


Bedankt voor het melden, de decks zijn weer terug!
DarthosOfMeletis
5 jaren geleden
Quote:
37 minuten geleden
Quote:
1 uur geleden
Even een melding van een functionaliteit die verdwenen/omgevallen is: als je een kaart opzoekt en bekijkt, dan is het onderdeel 'Decks' verdwenen. Ergo: je kan de ingevoerde decks waar de opgezochte kaart in ziet niet meer zien.


Bedankt voor het melden, de decks zijn weer terug!


Dank, dat is snel gefixt!
JEV
5 jaren geleden
Is het mogelijk je Haves of Wants te legen en/of een lijst te importeren? (Importeren het liefst ook zonder handmatig de versie te selecteren.)
n4ppy
5 jaren geleden
Geen idee of het een bug of een feature is maar als ik bij een van onderstaande items een reactie plaats dan zie ik die ook bij het andere item verschijnen??

https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/p/complete-set-core-set-2019-incl-mythics/9032660
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/p/complete-set-core-set-2019-excl-mythics/9032659

Beetje verwarrend als je ze bij het eerste item leest.

Edit: ik heb dus maar een keer een reactie aangemaakt
 bijgewerkt door n4ppy 5 jaren geleden
Shish
5 jaren geleden
Het viel mij op dat producten vaak wel in de aanbieding zijn, maar je hebt nergens dat je alle producten die in de aanbieding zijn, kunt bekijken, of heb ik die ergens over het hoofd gezien? Lijkt mij wel fijn (voor mij, niet voor mijn portemonnee) om ergens de aanbiedingen te kunnen zien.
Magicfreak
5 jaren geleden
Quote:
7 uren geleden
Het viel mij op dat producten vaak wel in de aanbieding zijn, maar je hebt nergens dat je alle producten die in de aanbieding zijn, kunt bekijken, of heb ik die ergens over het hoofd gezien? Lijkt mij wel fijn (voor mij, niet voor mijn portemonnee) om ergens de aanbiedingen te kunnen zien.


Dit ervaar ik inderdaad ook zo.

edit: wat ik trouwens ook ervaar op de tablet, is dat als ik op een linkje van een promo kaart of een commander foil klik, en het plaatje van de kaart weer weg wil klikken, omdat de afbeelding een deel van de tekst overlapt, dat het plaatje dan niet weg gaat, terwijl dat wel zo is bij alle andere kaarten.
Ben benieuwd of ik de enige ben met dit probleem of dat er ook anderen zijn die hier last van hebben.
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
FloraianIV
5 jaren geleden
Quote:
19 minuten geleden
Quote:
7 uren geleden
Het viel mij op dat producten vaak wel in de aanbieding zijn, maar je hebt nergens dat je alle producten die in de aanbieding zijn, kunt bekijken, of heb ik die ergens over het hoofd gezien? Lijkt mij wel fijn (voor mij, niet voor mijn portemonnee) om ergens de aanbiedingen te kunnen zien.


Alleen als ik "bazaar aanbiedingen" google kom ik er, maar via de site is het zo ver ik weet niet mogelijk.

Dit ervaar ik inderdaad ook zo.
Shish
5 jaren geleden
Oh ja, inderdaad, als je het op google zoekt (bazaar of magic aanbiedingen) kan je inderdaad op die pagina komen, nooit geweten. Datbis alvast een stap vooruit voor mij haha
Dordledum
5 jaren geleden
Test: Elke keer als ik een post post vanmiddag krijg ik een foutmelding en is mijn post niet gepost, dus dit bericht zou ook niet moeten verschijnen.

Edit: apart, deze werkt nu wel, zucht...
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
Shish
5 jaren geleden
Bij mij ligt de site er vandaag ook zo nu en dan opeens uit, en daarna doet ie het weer (daardoor ook de dubbelpost van mij bij mijn post van kaarten gezocht)
BluezamX
5 jaren geleden
Ik krijg de afgelopen dagen wel vaker een melding dat de site unavailable is. Deze verdwijnt na een minuut meestal wel.
Shish
5 jaren geleden
Ja dat heb ik al de hele dag, maar vrij vaak
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top