Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Welkom op de nieuwe website van Bazaar of Magic!

Magicfreak
5 jaren geleden
Waarschijnlijk is dat, omdat er veel mensen tegelijk op zitten.
Fer86
5 jaren geleden
Quote:
18 dagen geleden
Het viel mij op dat producten vaak wel in de aanbieding zijn, maar je hebt nergens dat je alle producten die in de aanbieding zijn, kunt bekijken, of heb ik die ergens over het hoofd gezien? Lijkt mij wel fijn (voor mij, niet voor mijn portemonnee) om ergens de aanbiedingen te kunnen zien.


Als je naar Account overzicht -> Welkom -> Aanbiedingen gaat kun je alle aanbiedingen in overzicht zien. Dan kom je hier uit:
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/sales
Magicfreak
5 jaren geleden
Oh, nooit geweten! Zit wel goed verstopt
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden

Als je naar Account overzicht -> Welkom -> Aanbiedingen gaat kun je alle aanbiedingen in overzicht zien. Dan kom je hier uit:
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/sales



Via de link kom ik er wel, die route werkt niet voor mij.
TheRobinros
5 jaren geleden
In het commentaar doet het plusteken het niet: 1 2 3

Edit: bij de edit staat dus 1 plusteken 2 plusteken 3
 bijgewerkt door TheRobinros 5 jaren geleden
Shish
5 jaren geleden


Edit: ik probeerde als reactie enkel een plusteken te sturen maar dan krijg je gewoon een lege post
 bijgewerkt door Shish 5 jaren geleden
BuidingMage
5 jaren geleden
+? En zo dan? Als HTML entity
Edit: als je "& plus ;" doet werkt het
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden
Skywise
5 jaren geleden
Ik en ook enkele anderen hebben het al eens gepost hier, maar kan er alsjeblieft een knop komen om je winkelmandje in één keer te legen? Individuele items verwijderen gaat ontzettend traag. Dus zo'n knop zou toch wel een fijne feature zijn, beetje meer shopgemak
Shish
5 jaren geleden
Als je alles koopt gaat het vanzelf uit je winkelwagen
JEV
5 jaren geleden
Quote:
17 minuten geleden
Ik en ook enkele anderen hebben het al eens gepost hier, maar kan er alsjeblieft een knop komen om je winkelmandje in één keer te legen? Individuele items verwijderen gaat ontzettend traag. Dus zo'n knop zou toch wel een fijne feature zijn, beetje meer shopgemak


Dezelfde vraag voor Haves/Wants, ik heb het ooit ingevoerd van de oude site en handmatig dingen aanpassen is echt een dagtaak. Kaartenlijsten importeren zou voor mij echt ideaal zijn (naam, set/versie, aantal en eventueel foil/non-foil). Ik overweeg nu om het op de oldschool manier bij m'n opmerkingen in te voeren als lijst, maar de nieuwe site met filters en zoekfunctie zijn toch fijn om te hebben.

Hoe makkelijk alles in te bouwen is, weet ik niet, maar een delete-all knop zou al super zijn!
Magicfreak
5 jaren geleden
Quote:
25 minuten geleden
Ik en ook enkele anderen hebben het al eens gepost hier, maar kan er alsjeblieft een knop komen om je winkelmandje in één keer te legen? Individuele items verwijderen gaat ontzettend traag. Dus zo'n knop zou toch wel een fijne feature zijn, beetje meer shopgemak


Ook ik zou het inderdaad erg prettig vinden als er zo'n delete knop komt.
Jeff
5 jaren geleden
Quote:
5 dagen geleden
In het commentaar doet het plusteken het niet: 1 2 3

Edit: bij de edit staat dus 1 plusteken 2 plusteken 3


Ik heb van horen zeggen dat dit in de nabije toekomst opgelost gaat zijn.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Klopt, ik had dit ook al gemeld en het wordt opgelost.
n4ppy
5 jaren geleden
Hey, is de kaart informatie bij gewerkt? Ziet er wel goed uit, lekker duidelijk!
LeKrutes
5 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Hey, is de kaart informatie bij gewerkt? Ziet er wel goed uit, lekker duidelijk!


Kan hier ook nog banned/legal formats bij. That would be sweet.
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
1 maand geleden

Als je naar Account overzicht -> Welkom -> Aanbiedingen gaat kun je alle aanbiedingen in overzicht zien. Dan kom je hier uit:
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/sales



Een aparte knop of link op de homepagina lijkt me nog steeds zeer wenselijk. Toevallig kon ik me herinneren dat in deze thread ergens iets genoemd was , naders kon ik ze niet terugvinden.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Quote:
1 maand geleden
Hey, is de kaart informatie bij gewerkt? Ziet er wel goed uit, lekker duidelijk!


Dat staat absoluut op de to-do lijst
Dordledum
5 jaren geleden
Zijn er problemen met de deck editor?

De kaarten staan niet meer in alfabetische volgorde en het lukte me zojuist ook niet om kaarten toe te voegen aan mijn liliana deck.
developer
5 jaren geleden
Quote:
13 minuten geleden
Zijn er problemen met de deck editor?

De kaarten staan niet meer in alfabetische volgorde en het lukte me zojuist ook niet om kaarten toe te voegen aan mijn liliana deck.


We gaan er direct even naar kijken.
thewoodcutter
5 jaren geleden
In positief nieuws: ik zag dat er meerdere sorteermogelijkheden zijn toegevoegd voor de kaarten in een set. Dank!
Oh en ook op de haves/wants.
 bijgewerkt door thewoodcutter 5 jaren geleden (aanvulling)
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top