Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Welkom op de nieuwe website van Bazaar of Magic!

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Nee, en dat gaat op korte termijn ook niet gebeuren . Er gaat wel wat veranderen aan de manier van inschrijven binnenkort .
bartist
4 jaren geleden
er is een probleempje met als je de nieuwe kaart rinker.jpg" data-open="mobile-popup">rinker.jpg" href="https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/p/herinker-modern-horizons/9038670">Herinker wil refereren... hij doet raar
(Hex-drinker dus, maar dan zonder streepje)
 bijgewerkt door bartist 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Wow, inderdaad! Grappig, dit is dus de eerste kaart in Magic waar "x d" (zonder spatie) als lettercombinatie in voorkomt . Ik ga het melden!
bartist
4 jaren geleden
Per ongeluk een bug gevonden.

Wilde naar een andere website gaan en verving per ongeluk de paginanummer in de URL:
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/forum/magic-algemeen/commander-kaart-van-de-dag/8817?page=b

Ik kwam op een pagina uit die post -19 tot 0 liet zien van het desbetreffende forum
PrimeAvatar
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Per ongeluk een bug gevonden.

Wilde naar een andere website gaan en verving per ongeluk de paginanummer in de URL:
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/forum/magic-algemeen/commander-kaart-van-de-dag/8817?page=b

Ik kwam op een pagina uit die post -19 tot 0 liet zien van het desbetreffende forum


Ik denk dat zolang je er niet via een link op de website zelf er bent gekomen, dat het niet echt een bug is.
bartist
4 jaren geleden
Het is niet site-breaking, maar wel goed om rekening mee te houden lijkt me
JEV
4 jaren geleden
Een knop om naar de 1e pagina te gaan is ook handig trouwens.

Edit: zie dat het op PC wel aanwezig is. Mobiele website heeft alleen de 'vorige' pagina
 bijgewerkt door JEV 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Zat laatst te denken, is er een mogelijkheid om op de fora te zoeken naar een specifiek topic? Dat ik bij Ruilen bv intik "MH1 Wants" en er dan een topic naar boven komt?

Die functie zou ik zelf erg op prijs stellen, voor het posten op oudere topics zonder lang te hoeven zoeken

Edit: excuus, lees wat terug en zie dat dit al een keer gevraagd is
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
nielsvd
4 jaren geleden
Probeer eens [site:https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/forum AND "wants MH1"] wants als zoek opdracht op Google (zonder []).

site:https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/forum Zorgt ervoor dat je alleen web het forum zoekt van bazaaarofmafig.eu

AND is om te zorgen dat je nog een zoekvraag kan stellen

“Zoek term” is om te zorgen dat de woorden na elkaar voorkomen op de pagina i.p.v. op een willekeurige plaats.

Op deze manier zoek je over alle forum topics die bekend zij bij Google :
 bijgewerkt door nielsvd 4 jaren geleden
Flut123
4 jaren geleden
Misschien kunnen jullie iets maken dat je BoM xp niet weggaat als de topic wordt verwijderd...
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
37 minuten geleden
Misschien kunnen jullie iets maken dat je BoM xp niet weggaat als de topic wordt verwijderd...

Nee, dat gebeurt relatief weinig en zo erg is het toch niet?
sibrand
4 jaren geleden
Misschien wel iets waar naar gekeken kan worden (is volgens mij ook niet zo heel moeilijk), is dat de tijden voor de topics niet goed gaan met andere tijdszones. Er staat altijd Nederlandse tijd.
BluezamX
4 jaren geleden
Dat kan echter wel lastig worden. Als een topic wordt aangemaakt om 12:00 in Nederland, en er wordt meteen daarna gereageerd door iemand in Amerika? Dan is er volgens tijdzones een reactie geplaatst voor het forum überhaupt bestond...

Ik ben het met je eens dat het verwarrend kan zijn (voor mij is het nu ook 1 uur verschil), maar voor zo ver ik weet hanteren de meeste Nederlandse fora Nederlandse tijden.
Flut123
4 jaren geleden
Quote:
18 dagen geleden
Quote:
18 dagen geleden
Misschien kunnen jullie iets maken dat je BoM xp niet weggaat als de topic wordt verwijderd...

Nee, dat gebeurt relatief weinig en zo erg is het toch niet?


nee idd.

Kunnen jullie een filiaal in tilburg openen ofzo, dan hoef ik niet zo lang te rijden
Dordledum
4 jaren geleden
Filiaal van de website?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Er is een fysieke winkel in Delft he . Heel mooi, ruim, licht en groot met gezellig mensen!

Maar nee, Tilburg staat niet op de short list, sorry
Galbatorix
4 jaren geleden
Ede/Wageningen dan? Wonen meer dan 100.000 mensen!



Wel veel studenten die mtg spelen in deze omgeving.
Flut123
4 jaren geleden
Ede is nog wel te doen, dat is een stuk minder rijden... Maar Delft is een paar uur, de hele andere kaand van nederland...
bartist
4 jaren geleden
Geen idee of dit al gevraagd is, but here goes:

Komt er een mogelijkheid om (zelfgemaakte) tags toe te voegen? Ik voeg nu nog wel iets extra toe aan de namen van m'n decks om bijvoorbeeld aan te geven dat het om een Arena deck gaat ([ONL]), dat het deck nog getest moet worden ([TBT]), of dat het deck slechts een gedachtespinsel is ([IDEA])
Maar er zijn ook dingen die ik allemaal niet in de titel kan zetten zonder een onoverzichtelijke titel te krijgen. Dingen als:
- Is het deck beginnersvriendelijk?
- Wat is het krachtniveau van dit deck?
- Speciale restricties?
- Tactieken (als discard, wheel, landfall, etc)

Het lijkt mij gaaf om ook decks van andere te kunnen zien op basis van die tags, bijvoorbeeld om inspiratie op te doen voor een grouphug deck (wat nu alleen kan als je dat specifiek in de titel van je deck hebt staan).
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dat is een heel goed idee, en het idee van tags is wel iets dat interessant is, maar ik denk niet dat het op korte termijn gaat gebeuren.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top