Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Welkom op de nieuwe website van Bazaar of Magic!

Kirl-A
4 jaren geleden
Heb ik ook wel eens hoor, maar dan juist mobiel. Dan besluit google ineens de engelse versie te geven. Maar je kunt het idd in de url zien.
 bijgewerkt door Kirl-A 4 jaren geleden
Twigwalker
4 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden
Ik heb een vreemd probleem op mijn pc. De site is opeens in het Engels, de Social Tracker is weg, en overal is de optie om te reageren verdwenen. Op mobiel werkt de site echter nog wel geheel naar behoren.

Ik ben ingelogd, en kan wel mijn profiel gegeven bekijken

EDIT: Laat maar! Ik was via Google gekomen, en blijkbaar op .eu/en-WW gezet. Via taal instelling .eu/nl-NL werkt alles wel gewoon.


Als je bovenaan de pagina bent kun je rechts bovenin ook wisselen tussen de Engelse en Nederlandse website.
Dordledum
3 jaren geleden
Die rare DCI avatar op de BoM-spot is broken, omdat de Planeswalker points niet meer bestaan misschien?
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
Twigwalker
3 jaren geleden
Quote:
25 minuten geleden
Die rare DCI avatar op de BoM-spot is broken, omdat de Planeswalker points niet meer bestaan misschien?


Dat zou goed kunnen, ik zal doorgeven dat dit van de spots verwijderd kan worden.
BluezamX
3 jaren geleden
Hour of Devastation staat niet op de Magic Singles pagina bij het Modern filter
Skywise
3 jaren geleden
Is er verleden week iets aangepast op de site bij decks wat de "laatst aangepast" datum veranderd heeft? Ik zie in mijn account dat er drie dagen terug aanpassingen zijn gedaan aan twee casual deckjes die op de site heb staan, maar dat ben ik zelf niet geweest. Er is ook eigenlijk niets aan de decks veranderd dat ik zie, los van dat Goblin Grenade nu ineens oude art toont ipv de meest recente. Ik zal voor de zekerheid mijn wachtwoord maar wijzigen.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Dat mag, maar dat hoeft niet . Er is een foutje geslopen in een update op de Bazaar die veel decks een nieuwe update datum heeft gegeven, terwijl er niets gewijzigd is. Dat is inmiddels opgelost, maar we konden de data helaas niet terugzetten naar wat ze waren.
BluezamX
3 jaren geleden
Via een verkeerd ingetikte URL kwam ik eerst op deze uithoek van de website die zich een beetje vreemd gedraagd.
Twigwalker
3 jaren geleden
Bedankt voor het melden, we zetten het op de lijst van de developer.
Flut123
3 jaren geleden
bij de engelse inlog-pagina staat een spelfout: Savve for discounts on your purchases
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Oeps Ik heb het gemeld aan de developer!
BluezamX
3 jaren geleden
De hele Teferi, Master of Time pagina staat in italics bij mij, andere pagina's zijn wel normaal: Klik hiero
Twigwalker
3 jaren geleden
Quote:
5 minuten geleden
De hele Teferi, Master of Time pagina staat in italics bij mij, andere pagina's zijn wel normaal: Klik hiero


Bedankt voor het melden, het is nu gefixt
bartist
3 jaren geleden
Kan er iets toegevoegd worden dat je waarschuwt als een forum-topic-titel te lang wordt?
Mijn nieuwe topic heeft nu namelijk eigenlijk maar driekwart van de beoogde titel, maar ik dacht dat het kon omdat niets mij tegen hield.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Goed idee. Tot die tijd: Als je een titel aangepast wil hebben, stuur me dan een berichtje, dan pas ik het voor je aan!
BluezamX
3 jaren geleden
In de Community bar lijkt de letter 'g' heel erg op een 'q'
Flut123
3 jaren geleden
Ja, de onderkant is afgesneden.
Twigwalker
3 jaren geleden
Quote:
15 uren geleden
In de Community bar lijkt de letter 'g' heel erg op een 'q'

We gaan er naar kijken
Flut123
3 jaren geleden
als ik hier heen ga zie ik bij foils 7 staan. als ik er dan op klik staat er 31 in de linkerbalk... en bij non foil staat er eerst 364 en daara 363. en als ik eerst op groeperen druk en het dan doe staat er bij foils 17 en dan 13 en bij non-foils 346 en dan 347... is er ergens een foutje bij de tellingen ofzo?
 bijgewerkt door Flut123 3 jaren geleden
Twigwalker
3 jaren geleden
Hmm apart, ik zie bij foil 31 staan en bij non-foil 363 of ik er nu op klik of niet. Waarschijnlijk lost het zichzelf na een tijdje wel op. Er moeten toch nog foils bijkomen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top