Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Welkom op de nieuwe website van Bazaar of Magic!

Gijsneus
6 jaren geleden
Is het ook mogelijk om de gifjes van de smileys uit te zetten? Begin ze irritant te vinden.
EnchantedBunny
6 jaren geleden
Er staat dit:
"Je haves & wants zullen niet worden verwijderd en gewoon beschikbaar blijven op de oude website (bazaarofmagic.nl)."

Maar die link doet het niet, en met elke poging om op de oude site te komen, kom ik op de nieuwe. Heeft iedereen dit, of zie ik iets over het hoofd? Ik wilde de oude erbij pakken voor het overzicht voordat ik e.e.a. importeer!
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Die tekst zijn ze vergeten aan te passen toen beide sites nog up waren. De oude is nu weg en komt ook niet meer terug. Je kunt dus alleen nog importeren.
robbertvanderkleij
6 jaren geleden
Shit, moet ik dus opnieuw verzinnen wat ik eigenlijk wilde hebben
developer
6 jaren geleden
Quote:
23 uur geleden
Alles ziet er tof uit!

Maar nog wel 1 puntje voor aandacht. Het exporteren van Haves/Wants lijkt nog niet goed te werken? Krijg een .txt met alleen maar cijfers(de hoeveelheid van de kaart)


Dank voor het doorgeven! Het is aangepast en werkt nu weer.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik zou nog wel een feature willen hebben: het kunnen vergelijken van mijn have lijst met de want van iemand anders, en vice versa.
MarcelN
6 jaren geleden
Quote:
40 minuten geleden
Ik zou nog wel een feature willen hebben: het kunnen vergelijken van mijn have lijst met de want van iemand anders, en vice versa.


Goed punt.. misschien is er een filterfunctie te bedenken in een wants/have lijst? Filteren op wat heb ik van deze lijst of wat wil ik van deze lijst...
Dordledum
6 jaren geleden
Quote:
31 minuten geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik zou nog wel een feature willen hebben: het kunnen vergelijken van mijn have lijst met de want van iemand anders, en vice versa.


Goed punt.. misschien is er een filterfunctie te bedenken in een wants/have lijst? Filteren op wat heb ik van deze lijst of wat wil ik van deze lijst...


Een gebruikelijk antwoord op dit type verzoek (wat ik vaker op meerdere sites voorbij heb zien komen) is dat de website toch als eerste doel heeft om bezoekers aan te moedigen kaarten te (ver)kopen en niet te ruilen en dat daarom dergelijke functionaliteiten niet geïmplementeerd worden.

Los daarvan zou ik het zelf ook wel handig vinden.
EnchantedBunny
6 jaren geleden
Oh, helder, ok!
Waus
6 jaren geleden
Verkooplijst en toevoegen van kaarten daaraantoe werkt niet..
nielsvd
6 jaren geleden
Als ik via [k]mind’s eye[/k] zoek op de site (zowel in de editor als via zoeken als toevoegen aan wants en haves) krijg ik vanaf mind’ 0 resultaten te zien op iOS.

bij een kaartlink toevoegen vanuit de editor krijg ik [undefined]undefined[/undefined]


Unsefined lag aan mijn cash en iOS gebruikt de verkeerde ’
 bijgewerkt door nielsvd 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Dat komt omdat je een ’ gebruikt in plaats van een ' karakter.
sbelfroid
6 jaren geleden
Wat ik jammer vind is dat bij het toevoegen van een kaart (in want/have lijst) ik niet meer kan kiezen uit welke set.
Nu moet ik de kaart toevoegen en dan de kaart in de lijst terugvinden en dan de set kiezen (of ik kan het niet vinden)

Daarnaast, als ik een kaart zou ik ook graag de rarity willen weten.
thewoodcutter
6 jaren geleden
Quote:
5 uur geleden
Wat ik jammer vind is dat bij het toevoegen van een kaart (in want/have lijst) ik niet meer kan kiezen uit welke set.
Nu moet ik de kaart toevoegen en dan de kaart in de lijst terugvinden en dan de set kiezen (of ik kan het niet vinden)

Als je het zoekfilter (links in de kolom) op de set zit waaruit je de kaart wilt en vervolgens de kaart zoekt, wordt er voor die versie gekozen. Ik heb het net even met Damnation geprobeerd... (omdat ik daarvan wist dat de andere versie nieuwer zijn en die winnen meestal).
sbelfroid
6 jaren geleden
Merci! Goede tip
LeKrutes
6 jaren geleden
Vraagje. Komt er bij de decks weer de functie dat je de curve kan zien?
En welke kleuren speel je in het deck/hoeveel.
n4ppy
6 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Vraagje. Komt er bij de decks weer de functie dat je de curve kan zien?
En welke kleuren speel je in het deck/hoeveel.

+1
Dordledum
6 jaren geleden
+2
Dordledum
6 jaren geleden
Als je een berichtje aan de BoM stuurt via een van de online formulieren (opmerking bij een bestelling bijvoorbeeld), dan is het wel fijn om een afschrift per mail te ontvangen of dat bericht terug te vinden onder "berichten". Nu kan ik niet terugvinden wat ik precies gestuurd heb.
TheRobinros
6 jaren geleden
Ik heb nu een poging of 10 gedaan om een kaart aan mijn sideboard toe te voegen (het gaat om AEtherspouts in van 1 copy naar 2), maar de site blijft dat om de een of andere reden niet doen.

En terwijl ik dit typ, los ik het probleem op door hem eerst 14 keer in mijn sideboard te doen (wat blijkbaar wel werkt?) en dan terug naar 2. Vreemde bug, nog niet eerder gezien ook
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top