Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Welkom op de nieuwe website van Bazaar of Magic!

MarcelN
3 jaren geleden
Ik heb een vreemd probleem op m’n iPhone... als ik een privé bericht wil sturen loopt de site op t moment dat ik op “Verzenden” druk vast en word ik uitgelogd.

Iemand die dit herkent? De kans dat ik faliekant aan t falen ben is ook zeker aanwezig, dus t zou ook maar zo kunnen dat t aan mij ligt
BluezamX
3 jaren geleden
Deze pagina werkt niet helemaal: Daretti, Scrap Savant emblem
Wat gek is, want deze werkt wel: Daretti, Scrap Savant emblem
offspring
3 jaren geleden
Ik ben geen developer, maar volgens mij wordt er naar de verkeerde afbeelding verwezen. Het element verwijst naar https://www.bazaargames.nl/images/products/480x427/ maar daar staat niets, of in ieder geval niet iets wat getoond kan worden - het zou volgens mij https://www.bazaargames.nl/images/cards/l/c16/daretti_scrap_savant_emblem.jpg moeten zijn (want de afbeelding is er wel; die pagina doet het ook).
 bijgewerkt door offspring 3 jaren geleden
Gijsneus
3 jaren geleden
Bij het invoeren van een deck liep ik tegen een probleem aan. Ik wilde de kaart Raze toevoegen maar die kan ik niet uit de lijst halen omdat er teveel kaarten zijn met 'raze' in de naam.

Nu ben ik verre van een computergenie maar is het een idee dat als iemand de eerste letters van een kaartnaam invoert dat vervolgens de eerste kaart die wordt weergegeven de kaart is die begint met de letters die zijn ingevoerd? Want bij het invoeren van basics moet ik ook vaak naar beneden scrollen. En ik wil toch echt eerder een Mountain spelen dan een Magnetic Mountain.

EDIT: Ok, het is me gelukt via de optie 'kaartlijst importeren' Volgens mij de eerste keer dat ik die optie zie en heb gebruikt. Excuses voor het ongemak.
 bijgewerkt door Gijsneus 3 jaren geleden
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Bij het invoeren van een deck liep ik tegen een probleem aan. Ik wilde de kaart Raze toevoegen maar die kan ik niet uit de lijst halen omdat er teveel kaarten zijn met 'raze' in de naam.

Nu ben ik verre van een computergenie maar is het een idee dat als iemand de eerste letters van een kaartnaam invoert dat vervolgens de eerste kaart die wordt weergegeven de kaart is die begint met de letters die zijn ingevoerd? Want bij het invoeren van basics moet ik ook vaak naar beneden scrollen. En ik wil toch echt eerder een Mountain spelen dan een Magnetic Mountain.

EDIT: Ok, het is me gelukt via de optie 'kaartlijst importeren' Volgens mij de eerste keer dat ik die optie zie en heb gebruikt. Excuses voor het ongemak.


Seconded, het is soms best irritant om te moeten zoeken naar een basic. En dan heb je een basic geselecteerd, en dat is dat niet gewoon een 20 cent normale maar een 3 euro Jumpstart basic, wat de prijs van het deck weer hevig beïnvloed.

Trouwens, het lijkt erop alsof op de helpdesk pagina's geen enkele afbeelding meer wordt geladen, ook niet die van kaarten als je eroverheen hovert. Of hebben andere mensen dit probleem niet?
 bijgewerkt door BluezamX 3 jaren geleden
Twigwalker
3 jaren geleden
Quote:
3 dagen geleden
Deze pagina werkt niet helemaal: Daretti, Scrap Savant emblem
Wat gek is, want deze werkt wel: Daretti, Scrap Savant emblem


Dit probleem is inmiddels opgelost.

Quote:
1 uur geleden
Bij het invoeren van een deck liep ik tegen een probleem aan. Ik wilde de kaart Raze toevoegen maar die kan ik niet uit de lijst halen omdat er teveel kaarten zijn met 'raze' in de naam.

Nu ben ik verre van een computergenie maar is het een idee dat als iemand de eerste letters van een kaartnaam invoert dat vervolgens de eerste kaart die wordt weergegeven de kaart is die begint met de letters die zijn ingevoerd? Want bij het invoeren van basics moet ik ook vaak naar beneden scrollen. En ik wil toch echt eerder een Mountain spelen dan een Magnetic Mountain.

EDIT: Ok, het is me gelukt via de optie 'kaartlijst importeren' Volgens mij de eerste keer dat ik die optie zie en heb gebruikt. Excuses voor het ongemak.


Dit zal ik doorgeven aan de developers als verbeterpunt, maar gaat waarschijnlijk meer werk kosten.
Flut123
3 jaren geleden
waarom is bij Godo, Bandit Warlord de EX versie duurder dan de normale?
BluezamX
3 jaren geleden
Dat gebeurt soms bij het updaten van de prijzen. De normale kaart wordt geupdatet en de EX wordt over het hoofd gezien. Meestal is een comment bij de kaart (of hier, dat werkt waarschijnlijk ook!) voldoende voor de BoM om de fout te zien en aan te passen.
offspring
3 jaren geleden
Ohja! Ik kwam nog iets tegen wat ik al een tijdje zie. Weet niet of het al eerder is genoemd, dus hier alsnog een keer een melding:

Wanneer ik in de haves of wants van iemand kijk, gebruik ik altijd de weergave compact (en meestal prijs hoog-laag, maar dat doet niet echt ter zake). De meeste kaarten ken ik wel, maar een plaatje erbij is soms handig - en dat doe je door over de miniatuur afbeelding te hoveren. Om wat voor reden dan ook, probeer ik meestal eerst over de naam te hoveren. Het resultaat is, afhankelijk van hoe hoog de bewuste kaart op je scherm in de lijst staat, dat er een extra miniatuurtje komt hoog in beeld (op mijn scherm zeven tot acht kaarten hoger) of vlak eronder. Het miniatuurtje is afgerond, dus de hoeken van de kaart vallen weg, en even groot als het miniatuurtje dat al wordt weergegeven, dus voegt eigenlijk niets toe.
MarcelN
3 jaren geleden
Wat me nou opvalt!!

Bij decks staat de Command Zone als Commmand Zone beschreven... 3 m's
Blasty
3 jaren geleden
LoL

Scherp Marcel!
Twigwalker
3 jaren geleden
Ik zie, ik zie, wat alleen Marcel ziet. Inderdaad erg scherp! Ik heb het doorgegeven zodat het aangepast kan worden .
TheStovinator9000
3 jaren geleden
hallootjes,

weet niet of dit al een keer gevraagd is maar ik kan het niet vinden. enkele jaren geleden dit account aangemaakt meer voor de winkel, nu begin ik steeds meer actief te worden op het forum en vraag ik me af. kan ik ergens mijn gebruikers naam weizigen?

des tijds heb ik gewoon random generator gebruikt maar daar kom ik nu van terug.

groetjes
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Dat kun je niet, maar ik wel . Dat doe ik niet zomaar (we moeten wel een beetje herkenbaar blijven allemaal ), maar jouw geval met de random gegenereerde naam is het geen probleem. Stuur me maar een bericht met wat je nieuwe naam moet zijn, dan pas ik het voor je aan.
TheStovinator9000
3 jaren geleden
Super chill! nog even een goede naam bedenken en dan stuur ik een PB
MagnusMagicus
3 jaren geleden
En bij deze is Saheeli473 nu bekend als TheStovinator9000!

Ik heb ook pinook op zijn verzoek hernoemd naar Maarten94.
Flut123
2 jaren geleden
Zou het misschien handig zijn om een functie te maken bij het zoeken van decks dat je bijvoorbeeld een commander kan selecteren en daar op zoeken?
Dordledum
2 jaren geleden
Je kan toch al bij kaart info kijken naar alle decks met die kaart?
TheRobinros
2 jaren geleden
Klopt, maar dan vind je ook decks waarvan die kaart geen commander is
axlar
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Zou het misschien handig zijn om een functie te maken bij het zoeken van decks dat je bijvoorbeeld een commander kan selecteren en daar op zoeken?
Waarom het wiel opnieuw uitvinden? —> www.edhrec.com
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top