Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Welkom op de nieuwe website van Bazaar of Magic!

BuidingMage
6 jaren geleden
Quote:
5 dagen geleden
+2

+3
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Ik heb nu een poging of 10 gedaan om een kaart aan mijn sideboard toe te voegen (het gaat om AEtherspouts van 1 copy naar 2), maar de site blijft dat om de een of andere reden niet doen.

En terwijl ik dit typ, los ik het probleem op door hem eerst 14 keer in mijn sideboard te doen (wat blijkbaar wel werkt?) en dan terug naar 2. Vreemde bug, nog niet eerder gezien ook


Ik heb net dit exact gedaan in jouw deck, en dat werkte gewoon. Dus ik denk dat het even een hickup was op de site, geen bug.
n4ppy
6 jaren geleden
Vaag bugje.
Voor bij een deck een kaart in. Hover over plaatje, netjes.
Verander de serie en image wordt heel klein getoond. Deck edit uit en weer in en plaatje is ok.
TheRobinros
6 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Quote:
4 dagen geleden
Ik heb nu een poging of 10 gedaan om een kaart aan mijn sideboard toe te voegen (het gaat om AEtherspouts van 1 copy naar 2), maar de site blijft dat om de een of andere reden niet doen.

En terwijl ik dit typ, los ik het probleem op door hem eerst 14 keer in mijn sideboard te doen (wat blijkbaar wel werkt?) en dan terug naar 2. Vreemde bug, nog niet eerder gezien ook


Ik heb net dit exact gedaan in jouw deck, en dat werkte gewoon. Dus ik denk dat het even een hickup was op de site, geen bug.


Kan gebeuren
Wel vreemd, want ook na Ctrl F5 deed hij het niet. Volgende keer probeer ik het ook met een andere browser
robbertvanderkleij
6 jaren geleden
Ik ben een fervent gebruiker van de social tracker aan de rechterkant, alleen deze werkt alleen in fullscreen. Ik werk vaak met 2 browserwindows naast elkaar en dan doet de tracker het niet. Zou dit gemaakt kunnen worden?
Dordledum
6 jaren geleden
Veel spamtopics laatste tijd, ik report ze maar elke keer als ik er eentje spot. Hadden we vroeger niet, toch?
EnchantedBunny
6 jaren geleden
Viel me ook al op.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Nee klopt, erg vervelend. Er waren voor het weekend al maatregelen getroffen, maar die werkten niet goed. Nu worden er nieuwe in werking gebracht om het terug te dringen. Ja, ik ben opzettelijk een beetje vaag .

Maar vooral: rapporteer het en negeer het. Ik wis z.s.m. de topics en ban de accounts.
Skywise
6 jaren geleden
Afgezien van de spam topics vind ik de nieuwe site prima werken, zeker op mobile devices. Complimenten!

Toch even een vraag/opmerking. De deck builder op de oude website gebruikte ik erg graag vanwege de overzichtelijke layout, de verschillende weergave opties en de grafiekjes met de mana curve en de kleurenverdeling. Een aantal van deze onderdelen zijn op de nieuwe site helaas verdwenen... Is er een kans dat die grafiekjes nog terugkomen?
Dordledum
6 jaren geleden
Die vraag blijf ik ook stellen. +1!
bartist
6 jaren geleden
+1!
Ik gebruik de statistieken vaak bij deckbuilding of controleren hoe ik zat bij draft en sealed decks qua manacurve en kleurenverdeling
 bijgewerkt door bartist 6 jaren geleden
n4ppy
6 jaren geleden
+1 voor de grafiekjes
TheRobinros
6 jaren geleden
Meer animo voor grafiekjes hier
MarcelN
6 jaren geleden
Ik ben een kuddedier, dus ik zeg ook +1

(kidding, grafiekjes en curve waren echt superhandig!)
Eclavyrr
6 jaren geleden
Ik mis ook de color pie en mana curve.... en je weet wat ze zeggen, real magic players have curves!
developer
6 jaren geleden
Quote:
15 uur geleden
Afgezien van de spam topics vind ik de nieuwe site prima werken, zeker op mobile devices. Complimenten!

Toch even een vraag/opmerking. De deck builder op de oude website gebruikte ik erg graag vanwege de overzichtelijke layout, de verschillende weergave opties en de grafiekjes met de mana curve en de kleurenverdeling. Een aantal van deze onderdelen zijn op de nieuwe site helaas verdwenen... Is er een kans dat die grafiekjes nog terugkomen?


Het staat op de grote lijst van dingen die nog moeten gebeuren, helaas kan ik op het moment nog niet aangeven wanneer dit puntje aan de beurt is. Maar jullie zijn allemaal luid en duidelijk gehoord!
TheRobinros
5 jaren geleden
Quote:
6 dagen geleden
Veel spamtopics laatste tijd, ik report ze maar elke keer als ik er eentje spot. Hadden we vroeger niet, toch?


Up Vannacht weer een hoop
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ja, dank voor het reporten. Ik heb het account gebanned en de topics verwijderd. Er wordt hard aan gewerkt om dit te voorkomen!
Dordledum
5 jaren geleden
Mijn berichten geven Error 500s, zowel op mobiel als pc, de rest van de site werkt nog prima.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Ik ondervind hetzelfde probleem

Ook mijn wants en haves geven deze storing
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top