Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Welkom op de nieuwe website van Bazaar of Magic!

Gijsneus
5 jaren geleden
Al die bewegende smilies, de horror. Bijna een reden om deze site te verlaten
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Mopperkont
BuidingMage
5 jaren geleden
Quote:
12 dagen geleden
Als ik Academy Rector opzoek vind ik Academy Rector en Academy Rector (EX).
Is er een manier waarop ik de EX, GD, French, German, etc. versies onzichtbaar kan maken?

Of kan dit niet?
Dordledum
5 jaren geleden
Volgens mij niet. Waarom zou je dat willen?
sibrand
5 jaren geleden
Ik kreeg vandaag voor het eerst de error:'SQLSTATE[HY000] [2002] An operation on a socket could not be performed because the system lacked sufficient buffer space or because a queue was full.' Ik gebruik de Chrome app op mijn telefoon.
Dordledum
5 jaren geleden
Ik krijg die foutmelding ook steeds, zowel chrome op telefoon als op desktop
TheRobinros
5 jaren geleden
Ik krijg hem sinds vandaag ook vaak, op exact dezelfde browsers als Dordledum...
nielsvd
5 jaren geleden
Ik krijg m ook op iOS safari
TheRobinros
5 jaren geleden
Nu een ergere error, waardoor ik op Chrome helemaal niet meer op de site kom.

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator to inform of the time the error occurred and of anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Microsoft Edge (van alle browsers) heeft tot nu toe nergens last van.

EDIT: Ik was misschien wat voorbarig, want de eerste poging die ik hierna deed, lukte wel op Chrome en er lijkt nu niets meer aan de hand te zijn. Top!
 bijgewerkt door TheRobinros 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Er waren wat issues bij de provider helaas.
BuidingMage
5 jaren geleden
Ik had die error net ook, gelukkig werkt alles nu (voor hoever ik weet) alweer een uurtje naar behoren
Magicfreak
5 jaren geleden
Nergens last van gehad
BuidingMage
5 jaren geleden
Gelukkig
Flut123
5 jaren geleden
ik heb ook nergens last van gehad.
bartist
5 jaren geleden
Eeehm, misschien is hier dit al eens over nagedacht of naar gevraagd, maar geen zin om alle pagina's langs te gaan.

Gaat er een opties komen om de overlap tussen Haves & Wants te zien?
Dus, als ik bij de haves van speler X zit, dat ik dan iets kan aanklikken waardoor ik de overlap tussen mijn wants en zijn/haar haves zie?
Of andersom: als ik bij iemands wants zit, dat ik makkelijk kan zien of ze op zoek zijn naar een kaart uit mijn haves?
Magicfreak
5 jaren geleden
Zou inderdaad erg handig zijn!
BuidingMage
5 jaren geleden
Quote:
2 maanden geleden
Quote:
2 maanden geleden
Quote:
2 maanden geleden
Ik zou nog wel een feature willen hebben: het kunnen vergelijken van mijn have lijst met de want van iemand anders, en vice versa.


Goed punt.. misschien is er een filterfunctie te bedenken in een wants/have lijst? Filteren op wat heb ik van deze lijst of wat wil ik van deze lijst...


Een gebruikelijk antwoord op dit type verzoek (wat ik vaker op meerdere sites voorbij heb zien komen) is dat de website toch als eerste doel heeft om bezoekers aan te moedigen kaarten te (ver)kopen en niet te ruilen en dat daarom dergelijke functionaliteiten niet geïmplementeerd worden.

Los daarvan zou ik het zelf ook wel handig vinden.

^
bartist
5 jaren geleden
Daar is het
Kon mij al niet voorstellen dat er niet eerder naar gevraagd was
BuidingMage
5 jaren geleden
Ik zou het wel een leuke feature vinden!
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden
BuidingMage
5 jaren geleden
Land type is nog niet bijgewerkt, er staat nog ": Add to your mana pool." terwijl dat ": Add " zou moeten zijn.
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top