Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Welkom op de nieuwe website van Bazaar of Magic!

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Thx, fixed!
BuidingMage
5 jaren geleden
de Creature type pagina is de lijst met creature types ook nog niet bijgewerkt, hij gaat maar tot HOU. (Dus alleen Dinosaurs mist, toch?)
InouDelphine
5 jaren geleden
Ik vind jullie (nieuwe) site erg overzichtelijk en raadpleeg 'm vaak: handige tools en overzichtelijke weergave van alle artikelen waardoor ik goed kan bepalen wat mijn ultieme verlanglijst is voor Magic-producten en accessoires in de toekomst.
Er is nog genoeg te wensen over!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Quote:
17 uur geleden
de Creature type pagina is de lijst met creature types ook nog niet bijgewerkt, hij gaat maar tot HOU. (Dus alleen Dinosaurs mist, toch?)


En Pangolin uit Global Series . Nu bijgewerkt.
InouDelphine
5 jaren geleden
Tip: De link naar 'Global Series: Jiang Yanggu & Mu Yanling' op jullie main page bij "Bekijk de laatste Magic sets" werkt niet. Aangezien het de laatste week is dat deze in de voorverkoop is, leek het mij handig jullie dit te melden.
 bijgewerkt door InouDelphine 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Ik mis de knop "Deck toevoegen" als ik op "Decks" klik.

Via een omweg vind ik hem meestal wel, maar ik moet altijd lang zoeken. Ook nu kan ik de optie "deck toevoegen" niet terugvinden.

Best frustrerend.
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Misschien ook een leuk idee: specifieke flavor tekst als zoekoptie?
Ralf
5 jaren geleden
Quote:
5 dagen geleden
Ik mis de knop "Deck toevoegen" als ik op "Decks" klik.

Via een omweg vind ik hem meestal wel, maar ik moet altijd lang zoeken. Ook nu kan ik de optie "deck toevoegen" niet terugvinden.

Best frustrerend.


We werken aan een uitgebreidere pagina voor decks. De link naar het toevoegen van een nieuw deck krijgt daar een prominent plekje.
BuidingMage
5 jaren geleden
Ik zie dat ik de laatste week best wat dubbelposts heb, hebben andere mensen dat ook?
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden
Belial6
5 jaren geleden
Dat probleem heb ik tussendoor ook, zie het ook veel op de forums terugkomen.
n4ppy
5 jaren geleden
Quote:
5 dagen geleden
Ik mis de knop "Deck toevoegen" als ik op "Decks" klik.

Via een omweg vind ik hem meestal wel, maar ik moet altijd lang zoeken. Ook nu kan ik de optie "deck toevoegen" niet terugvinden.

Best frustrerend.


Poppetje rechts boven -> account overzicht -> links onder bij lijsten op de +

Of deze link: https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/decks/editor

(ja ik heb er ook al een aantal keren naar lopen zoeken )

https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/decks/editor
BluezamX
5 jaren geleden
Bij sommige kaarten kloppen de prijzen nog niet helemaal volgens mij. Voorbeeld: Bij de Haves is Fortified Village non-Foil €0.68, terwijl de foil €0.25 aangeeft.
bartist
5 jaren geleden
Komt er ook iets van een "Kopieer deck" optie? Ik denk dat die nuttig is voor mensen die een pre-con hebben gekocht en gaan aanpassen, dan hoeven ze niet meteen een heel deck "opnieuw" in te voeren.
BuidingMage
5 jaren geleden
Dat is de inkoopprijs, de inkoopprijzen van foils doen soms een beetje vreemd...
thewoodcutter
5 jaren geleden
Ik zie in het zoekfilter dat kaarten uit Hour of Devastation niet opduiken als ik modern kies als format (ik denk dat dit ook geldt voor masters 25). Ik was op zoek naar de cycling creatures... .
Overigens merk ik ook dat dino's uit Ixalan niet gevonden worden als ik modern kies als format (zoek op "type = dino").
Magicfreak
5 jaren geleden
Amonkhet block en Ixalan block zitten nog in standard

edit: dom van me, ze zitten natuurlijk net zo goed in modern
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
BuidingMage
5 jaren geleden
Het is me opgevallen dat er bij de trivia van Shahrazad CACHE: voor staat...
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Vaag. Ik heb even edit+save gedaan en nu is het weg
BuidingMage
5 jaren geleden
Wordt de feature die bij [p]Global Series: Jiang Yanggu & Mu Yanling[/p] staat (decklists op de pagina) ook verder uitgerold, zoals naar de Challenger Decks? Ik zou het echt super handig vinden!
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik wil alles wel overal toevoegen, maar dat is handmatig werk, dus wellicht
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top