Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Welkom op de nieuwe website van Bazaar of Magic!

BuidingMage
5 jaren geleden
Quote:
5 dagen geleden
Ik zie in het zoekfilter dat kaarten uit Hour of Devastation niet opduiken als ik modern kies als format (ik denk dat dit ook geldt voor masters 25). Ik was op zoek naar de cycling creatures... .
Overigens merk ik ook dat dino's uit Ixalan niet gevonden worden als ik modern kies als format (zoek op "type = dino").

A25 zit niet in modern hè...
Probeer Type = Dinosaur anders eens.
thewoodcutter
5 jaren geleden
Ik weet dat A25 niet in modern zit, maar de kaarten eruit die via hun oorspronkelijke sets wel in modern zitten, vind ik ook niet.
En dinosaurus werkt evenmin (de vergelijking is op basis van een like, dwz onderdeel van. en niet op basis van exact gelijk aan). Maar misschien is het inmiddels wel weer verholpen.
BuidingMage
5 jaren geleden
Oké, raar van de Dino's...
Maar van de sets snap ik wel, anders moeten ze weer voor elk format een kolom toevoegen aan hun database, en die dan voor elke kaart erin zetten... Daarom zie je er ook gebannede kaarten tussen staan...
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Het is wel iets dat we willen gaan bouwen, maar we willen heel veel dus het kan nog wel even duren
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Wordt de feature die bij [p]Global Series: Jiang Yanggu & Mu Yanling[/p] staat (decklists op de pagina) ook verder uitgerold, zoals naar de Challenger Decks? Ik zou het echt super handig vinden!


Even afgezien van het feit dat de link naar de Global Series niet werkt (dat wordt opgelost), is de feature nu compleet uitgerold! Alle producten waar preconstructed decks in zitten hebben nu direct op de pagina de decklijst! Check bijvoorbeeld de Challenger Decks of Commander 2017: Draconic Domination of Explorers of Ixalan of Intro Pack Fate Reforged: Unflinching Assault
bartist
5 jaren geleden
Quote:
17 dagen geleden
Komt er ook iets van een "Kopieer deck" optie? Ik denk dat die nuttig is voor mensen die een pre-con hebben gekocht en gaan aanpassen, dan hoeven ze niet meteen een heel deck "opnieuw" in te voeren.


Aangezien we het toch over deck lijsten hebben van preconstructed product: gaat er een "Kopieer deck" optie komen?
BuidingMage
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
1 dag geleden
Wordt de feature die bij [p]Global Series: Jiang Yanggu & Mu Yanling[/p] staat (decklists op de pagina) ook verder uitgerold, zoals naar de Challenger Decks? Ik zou het echt super handig vinden!


Even afgezien van het feit dat de link naar de Global Series niet werkt (dat wordt opgelost), is de feature nu compleet uitgerold! Alle producten waar preconstructed decks in zitten hebben nu direct op de pagina de decklijst! Check bijvoorbeeld de Challenger Decks of Commander 2017: Draconic Domination of Explorers of Ixalan of Intro Pack Fate Reforged: Unflinching Assault

Nice! Super handig!
Dordledum
5 jaren geleden
Kan er een linkje komen naar een pagina met alle lopende aanbiedingen? Hadden we op de oude site ook en vind ik nu niet terug.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Daarover gesproken, geld deze aanbieding rondom de Commander 2018 set ook als je de order al had geplaatst voordat de aanbieding live ging?
MarcelN
5 jaren geleden
Er is iets vreemds gaande bij de deck editor. Ik heb bij één van mijn decks de 't sideboard gebruikt om aan te geven welke kaarten ik daarvan mis.. Nu kom ik er net achter dat wanneer ik de kaart uit het sideboard verwijder omdat ik 'm heb weten te krijgen, verdwijnt ie na 't opslaan ook uit t mainboard.

The devil is in the nulletjes en eentjes!
Luc
5 jaren geleden
Quote:
2 maanden geleden
Ik zou de grafiekjes en curve ook weer graag zien terug komen.
De huidige weergave laat me eerder zoeken naar een alternatieve site om het deck builden op uit te voeren.

Erg jammer want vond de vorige weergave hier toch echt een stuk beter in. Niet enkel op deck build niveau maar algemene indruk van de nieuwe site is toch dat het overzicht weg is in ruil voor een paar semi-handige upgrades.


Is er al meer duidelijkheid of reactie op dit verbeterpunt? Heeft bazaar nog de intentie om dit toe te voegen of kan ik die verwachting laten varen
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Intentie: absoluut! Maar de to-do lijst is HEEL lang, dus het wanneer, daar durven we nog niets over te zeggen.
Luc
5 jaren geleden
prima geen probleem, dan wachten we het rustig af
thewoodcutter
5 jaren geleden
Ik krijg een error als ik probeer een post te updaten:
500 error op /nl-NL/ajax/forum/updatePost:1
 bijgewerkt door Jeff 5 jaren geleden (Even een post update geprobeerd, maar ik krijg het niet.)
thewoodcutter
5 jaren geleden
Ik blijf de fout houden, ook na wissen cache (en ik kan dus niet updaten... vandaar deze dubbelpost).
Sunitram
5 jaren geleden
Jij krijgt tenminste nog een foutmelding. Bij mij doet ie helemaal niks...
n4ppy
5 jaren geleden
ah ok, dat is het dus.
En het werkt weer
 bijgewerkt door n4ppy 5 jaren geleden
BuidingMage
5 jaren geleden
Heb het hier ook, best wel jammer
Sunitram
5 jaren geleden
Bij mij doet ie 't weer! Gelukkig maar, stel je voor dat Magnus me na het Winds of Qal Sisma incident een typo had zien maken...
MagnusMagicus
5 jaren geleden
LOL
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top