Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Welkom op de nieuwe website van Bazaar of Magic!

BuidingMage
5 jaren geleden
Bij de "Kassakoopjes" staat er bij de boosters "Boosters" ipv bv. "Booster Dominaria"
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden
Skywise
5 jaren geleden
Quote:
6 dagen geleden
Quote:
6 dagen geleden
In de social tracker, reacties gaat het weer mis met de product fotos, als de muis boven bv Theme Booster Guilds of Ravnica hangt dan zie ik de product foto knipperen en is de link niet te klikken.
Ik heb hetzelfde probleem

Ik wil deze ook even echo'en, het is echt ontzettend irritant en dat knipperen is heel erg naar. Ik hoop dat dit snel gefixt kan worden!

Even los daarvan, zou het mogelijk zijn om in dit topic iets van een statusupdate te ontvangen over de progressie met de nieuwe website? Er zijn in dit topic een boel wensen en suggesties aangedragen, een aantal waarop is gereageerd dat ze hoog op het lijstje staan. Wanneer horen we meer?
Magicfreak
5 jaren geleden
Quote:
7 uren geleden
Quote:
6 dagen geleden
Quote:
6 dagen geleden
In de social tracker, reacties gaat het weer mis met de product fotos, als de muis boven bv Theme Booster Guilds of Ravnica hangt dan zie ik de product foto knipperen en is de link niet te klikken.
Ik heb hetzelfde probleem

Ik wil deze ook even echo'en, het is echt ontzettend irritant en dat knipperen is heel erg naar. Ik hoop dat dit snel gefixt kan worden!


Daar wil ik nog aan toe voegen dat op mijn laptop deze bug alleen voorkomt bij producten, en niet bij kaarten, ik hoop dat jullie dit probleem snel kunnen oplossen
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
BuidingMage
5 jaren geleden
Ja het gebeurt alleen bij producten en niet bij kaarten.
n4ppy
5 jaren geleden
Weird, heb het nu met full screen dat een deel wel knippert en een deel niet.
Wat opvalt is dat er een scrolbar zit in de social tracker en afhankelijk van die scrolbar knippert de boel. Het lijkt wel alsof het platje onder de scrolbar verdwijnt en daardoor gaat knipperen

Ok, als ik switch naar een window en ik doe de tracker scrolbar omhoog (dus forums zichtbaar) dan knippert Boosterbox Guilds of Ravnica, doe ik hem omlaag (artikelen onderin zichtbaar) dan knippert het plaatje niet....
sibrand
5 jaren geleden
Volgens mij verschijnt het plaatje voor je muis, waardoor je de link niet meer ziet, waardoor je weer geen plaatje ziet, waardoor je de link weer wel ziet en een plaatje krijgt, enz.
n4ppy
5 jaren geleden
Quote:
10 uren geleden
Volgens mij verschijnt het plaatje voor je muis, waardoor je de link niet meer ziet, waardoor je weer geen plaatje ziet, waardoor je de link weer wel ziet en een plaatje krijgt, enz.

Dat is het! zodra het plaatje niet meer tussen muis en onderkant scherm past dan gaat het mis als het plaatje hoger geplaatst word. En de kaart plaatjes zijn niet breed genoeg dus dat gaat altijd goed.
Magicfreak
5 jaren geleden
Leuk, zag net ineens dat er nieuwe emoji's waren:

Bedankt!
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
AncientOne
5 jaren geleden
Quote:
10 uren geleden
Leuk, zag net ineens dat er nieuwe emoji's waren:

Bedankt!

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Wat! Niemand die me dat even van te voren verteld zodat ik met de eer kan strijken om dat te melden

Maar goed, nieuwe smileys!
Blasty
5 jaren geleden
Release management en communicatie is ook een vak apart hoor. Zoeken jullie nog een functioneel beheerder
BuidingMage
5 jaren geleden
Wait? Geen Facepalm?
n4ppy
5 jaren geleden
Kan er een "pleur mijn winkelkar in de gracht" knop komen.

Had misgeklikt bij een commander deck en zit nu met de hand 100 items uit mijn kar te klikken
Dordledum
5 jaren geleden
Ik heb zojuist 3 keer geprobeerd om een nieuw deck in te voeren en alles gaat goed, behalve dat hij het deck niet onthoudt!

Edit: en nu werkt het weer wel, raar!

 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
Jeff
5 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Kan er een "pleur mijn winkelkar in de gracht" knop komen.


Zonde van de kaartjes, mogen ze ook gewoon in de voorraad blijven?
Dordledum
5 jaren geleden
Ik krijg allerlei website unavailable errors.
MarcelN
5 jaren geleden
Hallo mensen,

kan het kloppen dat de berichtenserver eruit ligt? Of iets dergelijks?

Ik wil graag een bericht versturen naar iemand, maar die verschijnt niet in t berichtvenster na versturen.

Is zowel op de telefoon als achter de desktop.
Dordledum
5 jaren geleden
apart, niets gemerkt, stuur mij eens een testberichtje?

Edit: getest, zelfde probleem.
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
thewoodcutter
5 jaren geleden
Daar had ik gisteren ook last van... (@[user]MarcelN[/user]: je kaartjes waren dus gisteren op de bus ).
 bijgewerkt door thewoodcutter 5 jaren geleden
developer
5 jaren geleden
Ik ga er zo even naar kijken.
 bijgewerkt door developer 5 jaren geleden
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top