Welkom op de nieuwe website van Bazaar of Magic!

BuidingMage
1 maand geleden
Quote:
Internal Server Error
SQLSTATE[HY000] [2002] No connection could be made because the target machine actively refused it.

Ik heb deze error net een paar keer gekregen.
MagnusMagicus
29 dagen geleden
Er waren problemen bij de provider gisteren helaas.
AncientOne
29 dagen geleden
Quote:
6 dagen geleden
De "Evil grin" smiley -> ] : ) werkt niet. Hij laat ] zien.

Quote:
3 maanden geleden
Een mini-probleempje: bij de smilies werkt de 'Evil Grin' niet...
De code '] : )' (zonder spaties) wordt geïnterpreteerd als ']' ipv. als 'Evil Grin'

Bij deze meteen een test van alle smilies die op het forum aangeboden worden als BB-code:
]

Ze doen het dus allemaal, behalve de 'Evil Grin'... (die tussen 'Sleepy' en 'Doh' staat)

Dat is al een tijdje zo... ] : )
n4ppy
29 dagen geleden
In de social tracker, reacties gaat het weer mis met de product fotos, als de muis boven bv Theme Booster Guilds of Ravnica hangt dan zie ik de product foto knipperen en is de link niet te klikken.
BuidingMage
29 dagen geleden
Quote:
10 minuten geleden
In de social tracker, reacties gaat het weer mis met de product fotos, als de muis boven bv Theme Booster Guilds of Ravnica hangt dan zie ik de product foto knipperen en is de link niet te klikken.
Ik heb hetzelfde probleem
MagnusMagicus
29 dagen geleden
Ja, ik ook. Top, dank voor het melden!
Blasty
29 dagen geleden
In de mobiele weergave zit een half doorzichtig pijltje om weer bovenaan de pagina te komen, maar ik wil juist ook graag een pijltje om beneden te komen voor het nieuwste bericht in een thread
Magicfreak
29 dagen geleden
Quote:
5 uren geleden
Quote:
5 uren geleden

Inderdaad, dat had ik ook. Maar gek genoeg alleen op computers die op windows draaien, en niet op computers met macOS, of is dat toeval?
TheRobinros
29 dagen geleden
Quote:
4 uren geleden
In de mobiele weergave zit een half doorzichtig pijltje om weer bovenaan de pagina te komen, maar ik wil juist ook graag een pijltje om beneden te komen voor het nieuwste bericht in een thread

Nu je het zegt: op het forum staan de berichten chronologisch van oud naar nieuw en bij kaart-, deck- en productcommentaar andersom. Ik ben er inmiddels zo langzamerhand wel aan gewend en het stoort niet echt, maar is hier een specifieke reden voor?
BuidingMage
29 dagen geleden
@Magicfreak, dat komt door de schermgrootte als ik wat uitzoom werkt het ook gewoon weer naar behoren.
 bijgewerkt door BuidingMage 29 dagen geleden
Magicfreak
29 dagen geleden
Quote:
1 uur geleden
@Magicfreak, dat komt door de schermgrootte als ik wat uitzoom werkt het ook gewoon weer naar behoren.

Ah, oke
n4ppy
29 dagen geleden
Quote:
2 uren geleden

Als ik fullscreen ga dan is het weg maar zelfs als ik chrome over twee desktops breed zet (maar niet full screen) dan knippert de boel (dan is de brwoser bijna 3800 pixels breed)
BuidingMage
29 dagen geleden
hmm vreemd, misschien komt het dan doordat bij uitzoomen ook de hoogte groter wordt.
BuidingMage
26 dagen geleden
Bij de "Kassakoopjes" staat er bij de boosters "Boosters" ipv bv. "Booster Dominaria"
 bijgewerkt door BuidingMage 26 dagen geleden
Darksoul93
23 dagen geleden
Quote:
6 dagen geleden
Quote:
6 dagen geleden

Ik wil deze ook even echo'en, het is echt ontzettend irritant en dat knipperen is heel erg naar. Ik hoop dat dit snel gefixt kan worden!

Even los daarvan, zou het mogelijk zijn om in dit topic iets van een statusupdate te ontvangen over de progressie met de nieuwe website? Er zijn in dit topic een boel wensen en suggesties aangedragen, een aantal waarop is gereageerd dat ze hoog op het lijstje staan. Wanneer horen we meer?
Magicfreak
23 dagen geleden
Quote:
7 uren geleden
Quote:
6 dagen geleden
Quote:
6 dagen geleden

Ik wil deze ook even echo'en, het is echt ontzettend irritant en dat knipperen is heel erg naar. Ik hoop dat dit snel gefixt kan worden!

Daar wil ik nog aan toe voegen dat op mijn laptop deze bug alleen voorkomt bij producten, en niet bij kaarten, ik hoop dat jullie dit probleem snel kunnen oplossen
 bijgewerkt door Magicfreak 23 dagen geleden
BuidingMage
23 dagen geleden
Ja het gebeurt alleen bij producten en niet bij kaarten.
n4ppy
23 dagen geleden
Weird, heb het nu met full screen dat een deel wel knippert en een deel niet.
Wat opvalt is dat er een scrolbar zit in de social tracker en afhankelijk van die scrolbar knippert de boel. Het lijkt wel alsof het platje onder de scrolbar verdwijnt en daardoor gaat knipperen

Ok, als ik switch naar een window en ik doe de tracker scrolbar omhoog (dus forums zichtbaar) dan knippert Boosterbox Guilds of Ravnica, doe ik hem omlaag (artikelen onderin zichtbaar) dan knippert het plaatje niet....
sibrand
23 dagen geleden
Volgens mij verschijnt het plaatje voor je muis, waardoor je de link niet meer ziet, waardoor je weer geen plaatje ziet, waardoor je de link weer wel ziet en een plaatje krijgt, enz.
n4ppy
22 dagen geleden
Quote:
10 uren geleden
Volgens mij verschijnt het plaatje voor je muis, waardoor je de link niet meer ziet, waardoor je weer geen plaatje ziet, waardoor je de link weer wel ziet en een plaatje krijgt, enz.

Dat is het! zodra het plaatje niet meer tussen muis en onderkant scherm past dan gaat het mis als het plaatje hoger geplaatst word. En de kaart plaatjes zijn niet breed genoeg dus dat gaat altijd goed.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 167 posts
  • Laatste post n4ppy 22 dagen geleden
  • Gemaakt door Ralf 7 maanden geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL