Welkom op de nieuwe website van Bazaar of Magic!

MagnusMagicus
3 jaren geleden
En bij deze is Saheeli473 nu bekend als TheStovinator9000!

Ik heb ook pinook op zijn verzoek hernoemd naar Maarten94.
Flut123
2 jaren geleden
Zou het misschien handig zijn om een functie te maken bij het zoeken van decks dat je bijvoorbeeld een commander kan selecteren en daar op zoeken?
Dordledum
2 jaren geleden
Je kan toch al bij kaart info kijken naar alle decks met die kaart?
TheRobinros
2 jaren geleden
Klopt, maar dan vind je ook decks waarvan die kaart geen commander is
axlar
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Zou het misschien handig zijn om een functie te maken bij het zoeken van decks dat je bijvoorbeeld een commander kan selecteren en daar op zoeken?
Waarom het wiel opnieuw uitvinden? —> www.edhrec.com
Flut123
2 jaren geleden
Quote:
39 minuten geleden
Quote:
2 uren geleden
Zou het misschien handig zijn om een functie te maken bij het zoeken van decks dat je bijvoorbeeld een commander kan selecteren en daar op zoeken?
Waarom het wiel opnieuw uitvinden? —> www.edhrec.com



Heel erg bedankt, dan is het inderdaad niet echt nodig!
Dordledum
2 jaren geleden
Met spellenwinkel.nl nu in het vooruitzicht, heeft dat nog gevolgen voor de website? Of blijft de BoM site in huidige vorm gewoon bestaan?
Twigwalker
2 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Met spellenwinkel.nl nu in het vooruitzicht, heeft dat nog gevolgen voor de website? Of blijft de BoM site in huidige vorm gewoon bestaan?

De huidige website blijft gewoon bestaan
BluezamX
2 jaren geleden
Even een nieuwsgierigheidje, het is (nog?) niet van toepassing. Als de BoM Spellenwinkel.nl wordt en ook andere games gaat verkopen, komt er dan ook een mogelijkheid om Magic kaarten te ruilen voor Warhammer poppetjes oid? Nu is de regel natuurlijk "Alleen ruilen, niet verkopen via de BoM site" wat heel begrijpelijk is, maar waar ligt die lijn?

Again, niet iets dat is voorgekomen of dat ik verwacht dat voor zal komen, maar ik ben wel nieuwsgierig!
Luc
2 jaren geleden
Wel een interessante stelling. In het verlengde daarvan, kun je winkel tegoed verkregen door de verkoop van magic kaarten dan ook gebruiken bij de spellenwinkel of blijft dit uitsluitend beschikbaar op bazaarofmagic?
Dordledum
2 jaren geleden
interessant inderdaad...
Twigwalker
2 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Wel een interessante stelling. In het verlengde daarvan, kun je winkel tegoed verkregen door de verkoop van magic kaarten dan ook gebruiken bij de spellenwinkel of blijft dit uitsluitend beschikbaar op bazaarofmagic?


Het ruilen doe ik nog even geen uitspraken over, maar het winkeltegoed zal inderdaad in beide winkels te gebruiken te zijn Je kunt bestellingen ook samen laten verzenden, dus bijvoorbeeld een leuk bordspel met nog wat extra Magic kaarten.
TheRobinros
2 jaren geleden
Een beetje offtopic, maar ik heb nog een idee voor een (relatief makkelijke) verbetering van de site: ofwel een groter karakterlimiet op de titels van topics, ofwel een counter die aangeeft hoeveel tekens je nog hebt om erin te zetten , zodat je niet meer met afgekapte woorden blijft zitten
Luc
2 jaren geleden
Quote:
17 uren geleden


Het ruilen doe ik nog even geen uitspraken over, maar het winkeltegoed zal inderdaad in beide winkels te gebruiken te zijn Je kunt bestellingen ook samen laten verzenden, dus bijvoorbeeld een leuk bordspel met nog wat extra Magic kaarten.


Dat is wel echt heel vet
BluezamX
2 jaren geleden
Quote:
17 uren geleden
Quote:
22 uren geleden
Wel een interessante stelling. In het verlengde daarvan, kun je winkel tegoed verkregen door de verkoop van magic kaarten dan ook gebruiken bij de spellenwinkel of blijft dit uitsluitend beschikbaar op bazaarofmagic?


Het ruilen doe ik nog even geen uitspraken over, maar het winkeltegoed zal inderdaad in beide winkels te gebruiken te zijn Je kunt bestellingen ook samen laten verzenden, dus bijvoorbeeld een leuk bordspel met nog wat extra Magic kaarten.


Héél nice! Kijk er naar uit!
Dordledum
2 jaren geleden
interessant, kaarten verkopen voor winkeltegoed en dan D&D spullen kopen
MitchDeBaas
2 jaren geleden
is er een user search op de website? of hoe kan ik een specifiek persoon zn account vinden?
offspring
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
is er een user search op de website? of hoe kan ik een specifiek persoon zn account vinden?


De lifehack is dat de helpdesk ook op het forum zoekt. Dus als je bijvoorbeeld weet wat iemand heeft gepost, dan kun je zoeken op die tekst en krijg je dat als resultaat. Zoeken op een specifieke username is misschien het handigst via de 'gebruiker' zoekfunctie in de tekst editor.
Justian2002
2 jaren geleden
Topic bestaat al even, maar ik heb pas nu de nieuwe site! Ziet er lekker fris uit!
MagnusMagicus
2 jaren geleden
De nieuwe site is ook pas een uurtje oud

Ik sluit dit topic, we hebben hier een verse!
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top