Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Winkelwagentje bug?

Deamandeux
3 jaren geleden
Dag mensen,

Ik vroeg me af of het volgende bij anderen voorkomt of dat het ligt aan mijn telefoon/browser.

Wanneer ik soms wat verwijder uit mijn winkelwagen verschuiven de hoeveelheden achter de kaarten.
Dan lijkt het alsof ik een kaart waar ik er 1 van wou nu 2 aangeeft als de kaart erna als zijnde 3x was aangeduid.

Na refreshen is het weg maar ik had wel een paar schrikmomenten en kaarten verwijderd voor ik door had dat ik tussen elke aanpassing moest refreshen.

Als het iets is als een bug dan kan ik dat aan de site admins doorgeven

Hoor het graag!
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ik heb het gemeld aan de developer van de website . Ik ken het probleem zelf niet en ben het ook niet tegengekomen.
Jeff
3 jaren geleden
Ik heb op mobiel wel eens iets soortgelijks gezien in de deckbuilder, maar kan het niet betrouwbaar reproduceren dus heb het nog niet gereport. Mijn ervaring: even refreshen als zoiets geks gebeurt.
 bijgewerkt door Jeff 3 jaren geleden (typfouten)
Deamandeux
3 jaren geleden
Top goed te horen MagnusMagicus!
@ Jeff ik denk dat het baseerd op zelfe "bug"
Maar het is inderdaad lastig reproduceerbaar.
Maar beter dat het bekend is dan dat het instabiliteit op een later momemt veroorzaakt.

Thx voor de replies
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Top dat je het meldt ook hoor! Als we het niet weten, kunnen we er ook niets aan doen
nielsbap
3 jaren geleden
Ik weet niet of andere mensen hier ook last van hebben maar ik meld het even. Ik kan het tabje community wel vinden op me telefoon maar niet meer op me pc. Hij zit iig niet op de gebruikelijke plek rechts.
Stalkative
3 jaren geleden
Quote:
2 minuten geleden
Ik weet niet of andere mensen hier ook last van hebben maar ik meld het even. Ik kan het tabje community wel vinden op me telefoon maar niet meer op me pc. Hij zit iig niet op de gebruikelijke plek rechts.

Heb je de taal op Nederlands staan?
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Dat zou het kunnen zijn, het forum is alleen toegankelijk als je de taal op NL zet.
nielsvd
3 jaren geleden
Hele andere vraag, is er een knop waarmee ik mij. Winkelwagen in 1 keer kan legen, heb per ongeluk bij meerdere decks met mijn grote vingers op kopen gedrukt ipv visuele weergave. Nu staan er 400+ items in.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Hele andere vraag, is er een knop waarmee ik mij. Winkelwagen in 1 keer kan legen, heb per ongeluk bij meerdere decks met mijn grote vingers op kopen gedrukt ipv visuele weergave. Nu staan er 400+ items in.

Ja, er is een knop in je winkelwagen om hem in 1x te legen
Blasty
3 jaren geleden
Hahah dure grap
 bijgewerkt door Blasty 3 jaren geleden
nielsvd
3 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
Quote:
8 uren geleden
Hele andere vraag, is er een knop waarmee ik mij. Winkelwagen in 1 keer kan legen, heb per ongeluk bij meerdere decks met mijn grote vingers op kopen gedrukt ipv visuele weergave. Nu staan er 400+ items in.

Ja, er is een knop in je winkelwagen om hem in 1x te legen


Kan niet zoeken, waar staat die op de pagina

Quote:
4 uren geleden
Hahah dure grap


Zeker, altijd leuk dubbele decks
 bijgewerkt door nielsvd 3 jaren geleden
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Onder de knop Verder met bestellen
nielsvd
3 jaren geleden
Zal een tweede hypotheek nemen
 bijgewerkt door nielsvd 3 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top