Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Af-en-toe Magic speler - Pauper, anyone?

RFS-81
4 jaren geleden
Hoi, allemaal!

Mijn naam is Max en ik woon sinds twee jaar in Delft, en sinds 8 jaar in Nederland. Oorspronkelijk kom ik uit Duitsland. Ik heb lang geleden ultra-casual Magic gespeld (Portal tot Invasion, Mirrodin tot Lorwyn). Tijdens Amonkhet heb ik een beetje Limited gespeld en later een beetje Arena. Ik ben ook en fan van andere kart- en bordspellen, bijvorbeeld Star Realms, Race for the Galaxy en Dominion.

Door Tolarian Community College op YouTube heb ik van het Pauper formaat gehoord, en het lijkt me heel interessant, maar qua toernoien lijkt het hier niet populair te zijn. Ik dacht dat ik hier wel mischien iemand kan vinden om het eens te probeeren. Dat lijkt me leuker dan Magic Online.

Ik heb ook weer zin in Limited, dus zien we ons mischien in het aanstande weekend op een pre-release!

Groeten,
Max
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Hoi Max! Welkom op het forum van Bazaar of Magic! Volgens mij zijn er hier wel een paar mensen die ook Pauper spelen, ik hoop dat we je verder kunnen helpen! En leuk dat je ook naar de Prerelease gaat, veel plezier! Je kunt je hier op een van de prereleases inschrijven met een klik .

Verder leuk om te horen dat je Dominion ook graag speelt, ik ben ook zeer groot fan en heb het basisspel en 10 uitbreidingen
RFS-81
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Hoi Max! Welkom op het forum van Bazaar of Magic! Volgens mij zijn er hier wel een paar mensen die ook Pauper spelen, ik hoop dat we je verder kunnen helpen! En leuk dat je ook naar de Prerelease gaat, veel plezier! Je kunt je hier op een van de prereleases inschrijven met een klik .


Even mijn DCI nummer weer opzoeken

Quote:
1 dag geleden
Verder leuk om te horen dat je Dominion ook graag speelt, ik ben ook zeer groot fan en heb het basisspel en 10 uitbreidingen


Oh wow, ik heb niet eens genoeg ruimte in mijn kast voor 10 uitbreidingen.
Nissa333
4 jaren geleden
Hoi Max,

Zelf ben ik ook erg geïnteresseerd in pauper (ik had er ook van gehoord door TCC). Echter kom ik er niet toe daadwerkelijk ook een papieren pauper deck te maken.

Ik vind het echter wel leuke om af en toe wat pauper decks op BOM te zetten. Soms wordt er ook wat op een andere forum pagina over pauper gesproken.
Pauper format
 bijgewerkt door Nissa333 4 jaren geleden
RFS-81
4 jaren geleden
Goed dat ik niet de eenige ben! Ik ga in het forum kijken of ik een spelgroep voor pauper kan finden. Ik heb ook nog geen deck. Ik heb wel enkele karten voor een Affinity deck ... in een schoenendoos in de woning van mijn ouders in Duitsland
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post RFS-81 4 jaren geleden
  • Gemaakt door RFS-81 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top