Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Een nieuw “oudje” :)

Charlenevdlaar
2 jaren geleden
Hoi! Mijn naam is Charlene. Ik woon in het zuiden des lands. In 1995/1996 startte mijn interesse voor Magic. Ik heb toen vooral verzameld en weinig gespeeld. Helaas was er toen nog geen Google (en Arena) om op je gemak even uit te zoeken hoe het spel eigenlijk werkt.
Als meisje, tussen de vooral wat grotere (puber) jongens, voelde ik me niet voldoende op mijn gemak om uitleg te vragen…

Sinds een tijdje is mijn zoon volledig into Pokémon en dat maakte bij mij het Magic gevoel weer los.
Helaas heb ik geen kaarten meer uit die tijd, dus ik begin met de Dungeons & Dragone release weer helemaal opnieuw.
Arena is echt super, maar ik hoop dat het in de nabije toekomst weer mogelijk is om events te organiseren, zodat ik daar mee kan kijken/doen om het spel beter onder de knie te krijgen.

We komen elkaar vast nog vaker tegen hier op het forum.
Fijn weekend allemaal!
 bijgewerkt door Charlenevdlaar 2 jaren geleden
axlar
2 jaren geleden
Welkom.. Pokémon heb ik nooit gespeeld, leuk dat je weer met Magic gaat beginnen.. wellicht vindt je zoon het ook leuk wanneer hij de Pokémon beu is! Jammer dat je je oude kaarten niet meer hebt, wees gewaarschuwd, er zijn veel nieuwe abilities sinds 96
Charlenevdlaar
2 jaren geleden
Bedankt voor je welkom.
Hij is sowieso al geïnteresseerd en ik heb natuurlijk ook wat basis dingen voor hem aangeschaft. Leuk om samen te doen, aangezien hij net te jong is om het zelfstandig uit te zoeken.
Hahaha! Geloof het meteen dat er flink wat veranderd is sinds 96!
Jsterck1
2 jaren geleden
Ik heb onlangs ook geleerd om Pokémon te spelen onder druk van mijn zesjarig zoontje...hij vindt het ook leuk om naar de art op mijn kaarten te kijken en vraagt al regelmatig wanneer we eens met de kaarten van papa gaan spelen. ????
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Hoi Charlene! Leuk om te horen dat je het opnieuw op wil pakken. De puberjeugd is er nog steeds, maar gelukkig zijn de pubers van toen meegegroeid met het spel en kun je met (de meeste ) wel een volwassen conversatie aan .

Zelf ben ik in 1997 begonnen en op een pauze na nooit echt gestopt, maar mijn zoontje is net 1 dus nog iets te jong voor Pokemon .

Welkom terug in ieder geval, en aarzel niet om vragen te stellen, we helpen graag! Er is flink wat veranderd, al is de basis nog wel hetzelfde. Maar de layout van de kaarten is wat geupdate en de regels zijn meer gestroomlijnd. Dat begon in 1999, en daarna zijn er nog wat meer wijzingen geweest. Het is nog steeds hetzelfde spel, maar het is wel flink gemoderniseerd .

Maar alle vragen, of het nu over regels, sets, decks, of wat Commander of Modern is, aarzel niet en stel ze, we helpen je graag verder!
Charlenevdlaar
2 jaren geleden
Bedankt voor jullie aardige welkom. Geloof dat ik inmiddels wel met pubers om kan gaan ;-)
Ik ga jullie zeker nog om hulp vragen hoor. Er is genoeg om me in te verdiepen.
Nu wachten tot volgende week op mijn eerste commander deck en losse aanvullingen voor mijn standard deck.
 bijgewerkt door Charlenevdlaar 2 jaren geleden
Coen333
2 jaren geleden
Welkom terug op het feest!
Ikzelf was vorig jaar een herintreder en heb inmiddels mijn dochtertje van 6 ook geïnfecteerd.

Veel plezier met het herontdekken!
axlar
2 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Nu wachten tot volgende week op mijn eerste commander deck en losse aanvullingen voor mijn standard deck.
op welk Commander deck is je keuze gevallen? Ik ben voor Planar Portal (zwart rood) gegaan omdat ik nog geen rood in een Commander deck heb en het vasten uit exile wel leuk lijkt.
Charlenevdlaar
2 jaren geleden
Ik ben voor Aura of Courage gegaan. Die kleuren spreken me nu het meest aan.
Heel benieuwd ook naar het commander format. Ken het nu alleen van YouTube.
Spelen jullie vooral online? Of ook met mensen in de buurt?
axlar
2 jaren geleden
Wij zijn een tweetal maanden geleden weer in persoon begonnen met een nieuwe speelgroep in regio Hapert/Eindhoven/Geldrop/Helmond/Deurne (en Roggel)
Charlenevdlaar
2 jaren geleden
Oh, dat is grappig. Ik woon in Helmond!
Blasty
2 jaren geleden
Welkom op het gezellige Bazaar forum, veel plezier met het herontdekken van Magic!
Ik ben ook in dezelfde periode begonnen maar eigenlijk nooit gestopt.
Sinds een aantal jaar is onze groep volledig in het Commander format gestort, ik hoop dat het jou ook bevalt, zo te zien zijn er genoeg spelers in de buurt om mee te kaarten en alles over Magic van te leren.
Charlenevdlaar
2 jaren geleden
Net mijn eerste deck hier neergezet en vandaag ook mijn eerste commander set ontvangen van Adventures in the Forgotten Realms.
Zoon is inmiddels ook flink geïnteresseerd in MTG, dus dat is helemaal leuk!
Blasty
2 jaren geleden
Veel plezier ermee! en als je situaties in het spel treft die vragen oproepen, noteer ze en post ze gerust, we helpen graag!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top